Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-05
Koszalin: 1. Remont pustostanu w budynku przy ul. Walerego Wróblewskiego 12/3 w Koszalinie.
2. Remont pustostanu w budynku przy ul. Dzieci Wrzesińskich 17/8 w Koszalinie.
3. Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ulicach: Kolejowej 15/10, 51/12, 47/21, 27/5, 63/25, 67/11 i Szerokiej 6/3 w Koszalinie.
4. Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ulicach: Bolesława Krzywoustego18/6, Bartosza Głowackiego 11b/8, Placu Gwiaździstym 7/5, Bałtyckiej 7/1, Witolda Pileckiego 15/10, Księżnej Anastazji 7/11 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 383598 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://zbm.koszalin.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Remont pustostanu w budynku przy ul. Walerego Wróblewskiego 12/3 w Koszalinie. 2. Remont pustostanu w budynku przy ul. Dzieci Wrzesińskich 17/8 w Koszalinie. 3. Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ulicach: Kolejowej 15/10, 51/12, 47/21, 27/5, 63/25, 67/11 i Szerokiej 6/3 w Koszalinie. 4. Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ulicach: Bolesława Krzywoustego18/6, Bartosza Głowackiego 11b/8, Placu Gwiaździstym 7/5, Bałtyckiej 7/1, Witolda Pileckiego 15/10, Księżnej Anastazji 7/11 w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont pustostanu w budynku przy ul. Walerego Wróblewskiego 12/3 w Koszalinie. 2. Remont pustostanu w budynku przy ul. Dzieci Wrzesińskich 17/8 w Koszalinie. 3. Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ulicach: Kolejowej 15/10, 51/12, 47/21, 27/5, 63/25, 67/11 i Szerokiej 6/3 w Koszalinie. 4. Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ulicach: Bolesława Krzywoustego18/6, Bartosza Głowackiego 11b/8, Placu Gwiaździstym 7/5, Bałtyckiej 7/1, Witolda Pileckiego 15/10, Księżnej Anastazji 7/11 w Koszalinie. Część nr 1 obejmuje: remont pustostanu w budynku przy ul. Walerego Wróblewskiego 12/3 w Koszalinie. Część nr 2 obejmuje: remont pustostanu w budynku przy ul. Dzieci Wrzesińskich 17/8 w Koszalinie. Część nr 3 obejmuje: wymianę instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ulicach: Kolejowej 15/10, 51/12, 47/21, 27/5, 63/25, 67/11 i Szerokiej 6/3 w Koszalinie. Część nr 4 obejmuje: wymianę instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ulicach: Bolesława Krzywoustego18/6, Bartosza Głowackiego 11b/8, Placu Gwiaździstym 7/5, Bałtyckiej 7/1, Witolda Pileckiego 15/10, Księżnej Anastazji 7/11 w Koszalinie. Zakres zamówienia określają kosztorysy nakładcze.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część nr 1: 500,00 PLN.; Część nr 2: 500,00 PLN.; Część nr 3: nie wymagane; Część nr 4: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik niniejszej specyfikacji. 2. Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty na następujących warunkach: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: a) na skutek działania siły wyższej, za która uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawierania umowy i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, b) na skutek ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie. 2) zmiany kierownika budowy wskazanego przez z wykonawcę, na wniosek wykonawcy. 3. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w pkt 2.1b) będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany terminu. 4. W przypadku wniosku wykonawcy o dokonanie zmiany kierownika budowy, wykonawca obowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazanej osoby pozwalające stwierdzenie spełnienia przez wskazaną osobę wymagań określonych przepisami Prawa budowlanego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin ul. Połczyńska 24 p. 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 30,75 PLN. Siwz dostępna bezpłatnie na stronie internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 307 (sekretariat) lub 212 (biuro zam. pub.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pustostanu w budynku przy ul. Walerego Wróblewskiego 12/3 w Koszalinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pustostanu w budynku przy ul. Walerego Wróblewskiego 12/3 w Koszalinie. Zakres zamówienia określają kosztorysy nakładcze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pustostanu w budynku przy ul. Dzieci Wrzesińskich 17/8 w Koszalinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pustostanu w budynku przy ul. Dzieci Wrzesińskich 17/8 w Koszalinie Zakres zamówienia określają kosztorysy nakładcze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ulicach: Kolejowej 15/10, 51/12, 47/21, 27/5, 63/25, 67/11 i Szerokiej 6/3 w Koszalinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ulicach: Kolejowej 15/10, 51/12, 47/21, 27/5, 63/25, 67/11 i Szerokiej 6/3 w Koszalinie Zakres robot okreslają kosztorysy nakładcze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ulicach: Bolesława Krzywoustego18/6, Bartosza Głowackiego 11b/8, Placu Gwiaździstym 7/5, Bałtyckiej 7/1, Witolda Pileckiego 15/10, Księżnej Anastazji 7/11 w Koszalinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ulicach: Bolesława Krzywoustego18/6, Bartosza Głowackiego 11b/8, Placu Gwiaździstym 7/5, Bałtyckiej 7/1, Witolda Pileckiego 15/10, Księżnej Anastazji 7/11 w Koszalinie Zakres zamówienia określaja kosztorysy nakladcze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 165 m. Bobolice
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
- Oznakowanie poziome dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie.
- Bagrowanie dna rowów odwadniających głównych A i B lotniska Darłowo.
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH STRZEŻENICE I DOBIESŁAWIEC NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu"
- "Dostosowanie (przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania) części parteru budynku Szkoły Podstawowej w Trzciannem na utworzenie placówki opieki nad dziećmi do lat 3 - klubu dziecięcego"
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Studio mody"
- Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu
- wyk.robót bud.sali wykł. z pom.zaplecza techn.-gosp. oraz dostawą wyp. z wył. sprzętu audio-wizua." pn. "Modernizacja budynku dyd.Atheneum Gedanense Novum w tym sali wykładowej wraz z wyp. multim."
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.