eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu wrzesińskiego współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Środowisko Przyrodnicze Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku , Schematu 2 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. W ramach niniejszego postępowania zostaną objęte 4 budynki stanowiące własność powiatu wrzesińskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Września: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu wrzesińskiego współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Środowisko Przyrodnicze Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku , Schematu 2 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. W ramach niniejszego postępowania zostaną objęte 4 budynki stanowiące własność powiatu wrzesińskiego.
Numer ogłoszenia: 383586 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu wrzesińskiego współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Środowisko Przyrodnicze Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku , Schematu 2 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. W ramach niniejszego postępowania zostaną objęte 4 budynki stanowiące własność powiatu wrzesińskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu wrzesińskiego współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Środowisko Przyrodnicze Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku , Schematu 2 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. W ramach niniejszego postępowania zostaną objęte 4 budynki stanowiące własność powiatu wrzesińskiego. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Postępowanie podzielone jest na 6 części: Część I - termomodernizacja budynku dydaktycznego Zespołu Szkól Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Kaliska 2a, 62-300 Września. Kod 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne. Kod 45321000-3 - izolacja cieplna. W.w prace obejmują m.in. na : wykop z izolacją ścian fundamentowych; tynki cementowo-wapienne na ścianach i ościeżnicach kat. III; instalację odgromową; docieplenie stropodachu wełną granulowaną; docieplenie ścian cokołu styropianem; wymianę parapetów zewnętrznych; tynk mineralny na ścianach i ościeżnicach; tynk żywiczny na cokole; malowanie tynków mineralnych farbą silikonową 3-krotne; demontaż rury wentylacyjnej; montaż nawiewników higrosterowanych; wymianę pokrycia daszku najściowego do piwnicy; opaskę wkoło budynku z kostki brukowej; demontaż krat okiennych. Część II - termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej, ul. Wojska Polskiego 1 , 62-300 Września. Kod 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne. Kod 45321000-3 - izolacja cieplna. W.w prace obejmują m.in. na : ocieplenie stropodachu; ocieplenie dachu; dokończenie wymiany okien; wymianę stolarki drzwiowej; wymianę świetlików dachowych; ocieplenie ścian zewnętrznych; instalację odgromową; opierzenie, rynny i rury spustowe. Część III - termomodernizacja budynku głównego A Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Kaliska 2a, 62-300 Września. Kod CPV 45331100 - 7 instalowanie centralnego ogrzewania. Kod CPV 45332000-3 - instalacja ciepłej wody. W.w prace obejmują m.in. na : 1) modernizację instalacji centralnego ogrzewania wymianę starej niesprawnej instalacji wewnętrznej; montaż grzejników; montaż zaworów termostatycznych; 2) modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej wymianę pionów izolacji instalacji; montaż baterii energooszczędnej; montaż zaworów automatyki podpionowej; 3) regulację centralnego ogrzewania Część IV - termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 25, 62-300 Września. Kod CPV 45331100 - 7 instalowanie centralnego ogrzewania. CPV 45332000-3 - instalacja ciepłej wody. W.w prace obejmują m.in. na : 1) Modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej wymianę pionów izolacji instalacji montaż baterii energooszczędnej montaż zaworów automatyki podpionowej 2) regulację centralnego ogrzewania Część V- termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej, ul. Wojska Polskiego 1, 62-300 Września. Kod CPV 45331100 - 7 instalowanie centralnego ogrzewania. Kod CPV 45332000-3 - instalacja ciepłej wody. W.w prace obejmują m.in. na : 1) modernizację instalacji centralnego ogrzewania wymianę starej niesprawnej instalacji wewnętrznej montaż grzejników montaż zaworów termostatycznych 2) modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej wymianę pionów izolacji instalacji montaż baterii energooszczędnej montaż zaworów automatyki podpionowej 3) regulacja centralnego ogrzewania Część VI - termomodernizacja budynku dydaktycznego Zespołu Szkól Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Kaliska 2a, 62-300 Września. Kod CPV 45331100 - 7 instalowanie centralnego ogrzewania. Kod CPV 45332000-3 - instalacja ciepłej wody. W/w prace obejmują m.in.: 1) modernizację instalacji centralnego ogrzewania wymianę starej niesprawnej instalacji wewnętrznej montaż grzejników montaż zaworów termostatycznych 2) modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej wymianę pionów izolacji instalacji montaż baterii energooszczędnej montaż zaworów automatyki podpionowej 3) regulację centralnego ogrzewania Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Prace stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane będą w trakcie funkcjonowania obiektu, w związku z czym prowadzenie prac przez Wykonawcę nie może powodować zakłóceń i uciążliwości. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, oraz kosztów związanych z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia miejsca wykonania robót, warunków związanych z wykonaniem robót oraz uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i wykonania robót będących przedmiotem postępowania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamierza się udzielić zamówień uzupełniających nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I - 2 000,00zł Część II - 6 000,00zł Część III - 3 000,00zł Część IV - nie dotyczy Część V - 4 000,00zł Część VI - 4 000,00zł Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z ofertą. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z pózn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy: Nordea Bank Polska SA I oddział w Poznaniu 72 1440 1286 0000 0000 0387 0561. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy oraz art.5 ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy zamawiający nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, oraz w sytuacji gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - dotyczy każdej części osobno.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną określoną w opisie Przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej w zakresie części : a) I - 170 000,00zł b) II - 600 000,00zł c) III - 220 000,00zł d) IV - 25 000,00zł e) V - 360 000,00zł f) VI - 350 000,00zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - dotyczy każdej części osobno.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiada uprawnienia o specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy części I i II) - instalacji sanitarnej, instalacji grzewczej (dotyczy części III, IV, V, VI) oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dotyczy każdej części postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że posiada ubezpieczenie OC działalności na kwotę ubezpieczenia odpowiadającej kwocie co najmniej : a) I - 200 000,00zł b) II - 750 000,00zł c) III - 280 000,00zł d) IV - 25 000,00zł e) V - 440 000,00zł f) VI - 420 000,00zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dolączyć kosztorys ofertowy pod rygorem odrzucenia oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - wzór umowy dołączony jest do SIWZ. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w sytuacji : 1. w sytuacji toczącego się postępowania odwoławczego, 2. zmiany składu osobowego przedstawicieli stron, 3. wystąpienia zmian projektowych, 4. braki lub wady w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, 5. wyjątkowo niesprzyjających i nieprzewidzianych warunków fizycznych, 6. zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, 7. wyjątkowo niesprzyjających warunków klimatycznych, w szczególności opadów atmosferycznych, silnych wiatrów, 8. rezygnacji z części robót, 9. zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego w zakresie prowadzonego nadzoru nad inwestycją. Wymaga się aby zaproponowane osoby posiadały uprawnienia wskazane w SIWZ. 10. zaleceń ornitologa/chiropterologa pełniącego nadzór nad pracami w związku z decyzjami Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska (dotyczy części I i II).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10 62-300 Września..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10, 62-300 Września - w kancelarii pok. 11a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Środowisko Przyrodnicze Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku, Schematu 2 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.