eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowiceremont autotransformatora 160MVA typu RTdxP 125000/200

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2005-08-01

POZYCJA 38353

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Katowice: remont autotransformatora 160MVA typu RTdxP 125000/200 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Południowy Koncern Energetyczny S.A., do kontaktów: Krzysztof Piątek, ul. Lwowska 23, 40-389 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 731 21 35, fax 32 731 24 40, e-mail: kpiatek@pke.pl, www.pke.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Południowy Koncern Energetyczny S.A. Elektrownia Halemba, Dariusz Samulak, ul. Piotra Skargi 67, 41-706 Ruda Śląska, tel. 032 242 00 41, fax 032 242 28 57, e-mail: dariusz.samulak@elhalemba, www.pke.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Południowy Koncern Energetyczny S.A. Elektrownia Halemba, Krzystof Szewczyk, ul. Piotra Skargi 67, 41-706 Ruda Śląska, tel. 032 242 00 41, fax 032 242 28 57, e-mail: krzysztof.szewczyk@elhalemba, www.pke.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Południowy Koncern Energetyczny S.A. Elektrownia Halemba, Dariusz Samulak, ul. Piotra Skargi, 41-706 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 242 00 41, fax 032 242 28 57, e-mail: dariusz.samulak@elhalemba, www.pke.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 01. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont autotransformatora 160MVA typu RTdxP 125000/200. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu Autotransformatora 160MN/A typu RTdxP 125000/200 nr 1 w szczególności: 1) Remont rdzenia a. przepakietowanie blach b. wymiana uszkodzonych blach c. wymiana wszystkich elementów izolacyjnych (także względem kadzi) d. wymiana systemu uziemień, (likwidacja wieloopornikowego systemu uziemień rdzenia) e. wymiana czujników temperatury rdzenia 2) Remont przełącznika zaczepów wraz z napędem. 3) Wykonanie kompletu nowych uzwojeń. 4) Wymiana tulei izolacyjnych twardych 5) Remont kadzi, pokrywy i kominków: a. przystosowanie kadzi do montażu czujnika zawartości wody i wodoru w oleju typu AMS 500 b. zastosowanie nowych przekaźników Buchholza kadzi i przełącznika zaczepów c. wymiana wszystkich zaworów na zawory kulowe d. montaż zaworów ZUB i ZOK e. wymiana wszystkich uszczelnień f. remont ekranów 6) Remont konserwatora z zastosowaniem worka gumowego oraz wskaźnika z możliwością miejscowego i zdalnego odczytu poziomu oleju w pełnym zakresie. 7) Remont układu chłodzenia a. remont chłodnic wraz z przeglądem silników b. wymiana manometrów c. wymiana przepływomierzy d. zainstalowanie na wejściu i wyjściu każdej chłodnicy termometrów ze zdalnym odczytem sygnału do systemu (do szafy na listwę) e. zastosowanie regulatora układu chłodzenia zawierającego funkcje modeli cieplnych oraz termometrów kontaktowych typu MESSCO lub równoważnych z możliwością przekazania danych do systemu sterowania i nadzoru stacji. f. wymiana szafy sterowniczej wraz z osprzętem 8) Zainstalowanie nowych izolatorów 220kV; 110 kV; 15 kV wraz z przekładnikami prądowymi przepustowymi oraz izolatora punku "0". Izolatory 220 kV; 110 kV i punktu "0" - wykonanie bezolejowe z izolacją silikonową. 9) Napełnienie transformatora nowym olejem transformatorowym. 10) Malowanie autotransformatora i osprzętu. 11) Wykonanie prób fabrycznych wyremontowanego autotransformatora 160 MVA jak dla autotransformatora nowego 12) Transformator do zamawiającego, ustawienie, montaż osprzętu 13) Montaż na stanowisko, ustawienie, montaż osprzętu 14) Wykonanie pomiarów pomontażowych na stanowisku eksploatacyjnym łącznie z dostarczeniem dokumentacji techniczno ruchowej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: PKE S.A. - Elektrownia Halemba oraz Zakład Wykonawcy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.22.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji transformatorów Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.22.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji transformatorów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres jak w pkt II. 1.6., wartość zamówienia powyżej 400 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 60 000 PLN wnoszone przed upływem terminu składania ofert. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie wniesione nie później niż w dniu zawarcia umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zamawiający wymaga, aby w przypadku grup wykonawców obowiązywała forma konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udział w przetargu w trybie przetargu ograniczonego może ubiegać się wykonawca, który: 1) spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) złoży w terminie wniosek o dopuszczenie w przetargu w trybie przetargu ograniczonego zgodnie z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, 3) posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 4) posiada w swoim zakładzie piec próżniowy do suszenia części aktywnej transformatorów o mocy równej lub większej niż 160MVA i napięciu równym lub większym niż 110kV, 5) posiada (samodzielnie lub poprzez podwykonawcę) laboratorium wykonujące badanie oleju w zakresie analizy chromatograficznej DGA, zawartości wody, napięcia przebicia, oraz zawartości furanów zgodnie z obowiązującymi normami, 6) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków**. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków (podmioty zbiorowe (przedsiębiorstwa, osoby prawne))*. 5) W przypadku, gdy ze strony Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia uczestniczyć będą osoby, które nie są uprawnione do jego reprezentacji w sposób bezpośredni, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku stosowne pełnomocnictwa *- w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, Wykonawca składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zaiega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. ** jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje sieje dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie OC wykonawcy powinno obejmować jego odpowiedzialność cywilną kontraktową i deliktową. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Referencje, które potwierdzają należyte wykonanie zamówień dotyczących remontów lub modernizacji autotransformatorów mocy równej lub większej niż 160MVA i napięciu równym lub większym niż 110kV, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w sekcji III punkt 2.1 ppkt 3);4);5) 3) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza podzlecić wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy powinien do wniosku dołączyć o tym informację. Wykonawca musi wykonać samodzielnie co najmniej 70% całości przedmiotu zamówienia. 2.1.4) Inne informacje: W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) powinni dołączyć: - pełnomocnictwo generalne i/lub szczególne wraz z opłata skarbową, które winno zawierać między innymi następujące informacje: - wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, - określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum przez wskazanie podmiotu uprawnionego do dokonywania czynności oraz składania oświadczeń woli dotyczących niniejszego postępowania względem zamawiajacego jako pełnomocnik wszystkich uczestników konsorcjum (tzw. lider konsorcjum). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: minimum: 1; maximum: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ofertowa - 70% okres gwarancji i rękojmi - 20% czas przystąpienia do usuwania usterek - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 008/ZL/--01/O/H/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 31.08.2005. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 05.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.