eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławdostawa i instalacja systemu UNIX-owego



Ogłoszenie z dnia 2005-08-01

POZYCJA 38351

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa i instalacja systemu UNIX-owego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Wrocławski Biblioteka Uniwersytecka, do kontaktów: Czesław Nieplowicz, ul. K. Szajnochy 10, 50-076 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 48 71 3463156, fax 48 71 3463166, e-mail: nieplowicz@bu.uni.wroc.pl, www.bu.uni.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja systemu UNIX-owego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Dostawa dwu serwerów, macierzy dyskowej, pamięci taśmowej, UPSa umieszczonych w szafie typu rack. 2. Dostawa drukarki laserowej 3. instalacja, konfiguracja, uruchomienie 4. Szkolenie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Karola Szajnochy 10, 50-076 Wrocław, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.40.00 - Serwery UNIX lub równorzędne Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej Oryginalny kod CPV: 30.23.31.41 - Dyskowy system przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Jak w II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 15 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności faktury 3 tygodnie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum/spółka cywilna (solidarnie ponoszona odpowiedzialność za wykonanie zamówienia). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawcy muszą spełniać wymogi art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr. 19, poz. 177) pzp oraz warunki określone w SIWZ; 2. Wykonawcy muszą złożyć dokumenty wymienione poniżej; 3. Wykonawcy, którzy nie złożą dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych przez zamawiającego warunków, zostaną wykluczeni z udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ww. ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 (Dz. U. Nr. 19, poz. 177)pzp Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia, oraz wskazujące osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Oświadczenie o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 7. Oświadczenie - zobowiązanie wykonawcy do płacenia kar nałożonych przez stosowne organy i instytucje zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, za nie przestrzeganie przepisów sanitarno - epidemiologicznych, bhp i p.poż. itp., a związanych z jego wykonaniem, 8.Dla wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum, Spółka Cywilna) o udzielenie zamówienia na podst. art. 23 ust. 2 - Pełnomocnictwo szczególne w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt. 2a ustawy o opłacie skarbowej - Dz U. 04.253.2532 i zmiany - pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej), 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645), składa dokumenty wymienione w par. 2 ust. 1 pkt 1, 2, 3 tego rozporządzenia z zastrzeżeniem postanowień par. 2 ust. 2 w/w rozporządzenia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe za rok 2004. 2. Informacja banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w latach 2003-2005 dostaw serwerów UNIX-owych, systemów klastrowych, macierzy pamięciowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami wystawionymi przez odbiorców potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Rygory sprawozdawcze obowiązujące zamawiającego. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena 60% Warunki gwarancji i serwisu 40% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 4BU/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 05.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Przedstawiciele wykonawców którzy będą chcieli wziąć udział w publicznej sesji otwarcia ofert. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.08.2005, godzina 10:01, ul. Karola Szajnochy 10, 50-076 Wrocław, Polska.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.