eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceDostawa Andaluzytu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Gliwice: Dostawa Andaluzytu
Numer ogłoszenia: 38347 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach , ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2701801, faks 032 2701934.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imo.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Andaluzytu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Andaluzyt ziarno w ilości do 147 ton Część 2: Andaluzyt pył w ilości do 45 ton.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.32.00.00 - Minerały chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp b) złożą w wyznaczonym terminie ofertę zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wymogami SIWZ: w tym przedstawią wszystkie wymienione w SIWZ oświadczenia i dokumenty. c) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp tzn. d) prowadzą działalność gospodarczą w tym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej ZMIANY ZAWARTEJ UMOWY (art. 144 Ustawy Pzp) 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do tresci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących kwestiach: a) Możliwość skrócenia lub wydłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku wcześniejszego wykorzystania lub nie wykorzystania w całości przedmiotu zamówienia b) W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami w formie aneksu do niniejszej umowy c) Możliwość zmiany sposobu świadczenia umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz gdy te zmiany nie są niekorzystne dla zamawiającego. d) Waloryzację ceny wynikającą z konieczności przeliczenia ceny wyrażonej w Euro wg. średniego kursu NBP z dnia wystawienia faktury. 3. Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgodnych oświadczeń woli Zamawiającego i Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Oferta cenowa / wypełniony formularz ofertowy 2.2 Opis - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. Dla potwierdzenia warunków technicznych dołączą a. Opis techniczny Surowca, specyfikacja techniczna surowca potwierdzająca własności jakościowe gwarantowane przez producenta b. Certyfikat Systemu Zapewnienia Jakości Wykonawcy/producenta lub ANKIETA OCENY SYSTEMU JAKOŚCI /zał. nr 1b/ c. Kartę charakterystyki zgodną z aktualnymi przepisami (REACH) 2.3. Oświadczenia: a) Oświadczenie), że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2.4. Zaświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2.5) Pełnomocnictwo - dołączyć w razie ustanowienia pełnomocnika 2.6) Parafowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sziedziba Zamawiającego pok. 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sziedziba Zamawiającego pok. 137.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Andaluzyt ziarno w ilości do 147 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Andaluzyt ziarno w ilości do 147 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.32.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Andaluzyt pył w ilości do 45 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Andaluzyt pył w ilości do 45 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.32.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.