eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieZakup sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Piekary Śląskie: Zakup sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 383428 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujące urządzenia: ZADANIE 1 (CZĘŚĆ I) - Komputery i urządzenia peryferyjne 1. Komputer PC konfiguracja I w konfiguracji minimalnej jak podano w zakresie nr I załącznika nr 7 do SIWZ - 4 sztuki ; 2. Komputer PC konfiguracja II w konfiguracji minimalnej jak podano w zakresie nr II załącznika nr 7 do SIWZ - 1 sztuka ; 3. Monitor LCD konfiguracja I w konfiguracji minimalnej jak podano w zakresie nr III załącznika nr 7 do SIWZ - 4 sztuki ; 4. Monitor LCD konfiguracja II w konfiguracji minimalnej jak podano w zakresie nr IV załącznika nr 7 do SIWZ - 2 sztuki; 5. Zasilacz bezprzerwowy UPS - konfiguracja 1 w konfiguracji minimalnej jak podano w zakresie nr V załącznika nr 7 do SIWZ - 11 sztuk ; 6. Notebook w konfiguracji minimalnej jak podano w zakresie nr VI załącznika nr 7 do SIWZ - 4 sztuki ; 7. Drukarka laserowa, monochromatyczna A4 LAN w konfiguracji minimalnej jak w zakresie nr VII załącznika nr 7 do SIWZ - 5 sztuk ; 8. Drukarka laserowa, kolorowa A3 LAN w konfiguracji minimalnej jak w zakresie nr VIII załącznika nr 7 do SIWZ - 1 sztuka ; 9. Drukarka atramentowa A4 LAN w konfiguracji minimalnej jak w zakresie nr IX załącznika nr 7 do SIWZ - 1 sztuka ; 10. Skaner szczelinowy w konfiguracji minimalnej jak w zakresie nr X załącznika nr 7 do SIWZ - 2 sztuki; 11. Skaner płaski A3 w konfiguracji minimalnej jak w zakresie nr XI załącznika nr 7 do SIWZ - 2 sztuki ; 12. Przełącznik sieciowy zarządzalny 8-portowy w konfiguracji minimalnej jak w zakresie nr XII załącznika nr 7 do SIWZ - 10 sztuk ; 13. Przełącznik sieciowy zarządzalny 48-portowy w konfiguracji minimalnej jak w zakresie nr XIII załącznika nr 7 do SIWZ - 1 sztuka ; 14. Przełącznik sieciowy zarządzalny 8-portowy w konfiguracji minimalnej jak w zakresie nr XIV załącznika nr 7 do SIWZ - 1 sztuka; ZADANIE 2 (CZĘŚĆ II) - Serwery kasetowe (Blade) wraz z infrastrukturą 1. Obudowa (chassis) kasetowa (Blade) w konfiguracji minimalnej jak podano w zakresie nr I załącznika nr 7 do SIWZ - 1 sztuka; 2. Przełącznik sieciowy do obudowy z pkt 1 w konfiguracji minimalnej jak podano w zakresie nr I pkt.5 załącznika nr 7 do SIWZ - 2 sztuki; 3. Serwer kasetowy (Blade) w konfiguracji minimalnej jak podano w zakresie nr II załącznika nr 7 do SIWZ - 3 sztuki; 4. Środowisko do wirtualizacji systemów operacyjnych z pakietem oprogramowania do planowania i zarządzania środowiskiem wirtualizacyjnym dla 6 procesorów w konfiguracji minimalnej jak podano w zakresie nr III załącznika nr 7 do SIWZ załącznika nr 7 do SIWZ - 1 sztuka; ZADANIE 3 (CZĘŚĆ III) - Licencja na oprogramowanie do replikacji i organizacji zapasowego centrum przetwarzania danych w konfiguracji minimalnej jak podano w zakresie nr I załącznika nr 7 do załącznika nr 7 do SIWZ - dla 2 dwóch serwerów fizycznych wyposażonych w 2 procesory; Szczegółowy opis urządzeń - w załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymagana minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt - 24 miesiące. Szczegółowe wymagania dot. okresu i warunków gwarancji sprzętu w załączniku nr 7 do SIWZ. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ i załącznikach znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ i dokumentach technicznych nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować jakość dostarczonego sprzętu nie gorszą od założonej w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: -

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin dostawy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy części nr 1 i 2: W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego co do przedmiotu umowy, jeśli konieczność ich zmian wynika z faktu, że przedmiot umowy określony w ofercie Wykonawcy z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji. Wówczas zastępuje się go produktem nowszym o funkcjonalności nie gorszej niż w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie. Ewentualne koszty zmiany obciążają Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218 ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218 ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.