Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Kielce: Dostawa oleju opałowego do kotłowni jednostek podległych GDDKiA Oddział w Kielcach z podziałem na 7 części.
Numer ogłoszenia: 383428 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach , ul. I. Paderewskiego 43/45, 25-950 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3457431, faks 041 3664804.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do kotłowni jednostek podległych GDDKiA Oddział w Kielcach z podziałem na 7 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego do kotłowni jednostek podległych GDDKiA Oddział w Kielcach z podziałem na części: Część nr 1 - dostawa oleju opałowego do kotłowni w Zapleczu GDDKiA, 25-701 Kielce, ul. Krakowska 54 Część nr 2 - dostawa oleju opałowego do kotłowni w Rejonie w Busku-Zdroju, 28-100 Busko-Zdrój, ul. Batalionów Chłopskich 5. Część nr 3 - dostawa oleju opałowego do kotłowni w Obwodzie Służby Liniowej w Połańcu, 28-230 Połaniec, ul. Osiecka 36. Część nr 4 - dostawa oleju opałowego do kotłowni w Obwodzie Służby Liniowej w Brzezinach, 26-026 Morawica, ul. Kielecka 12. Część nr 5 - dostawa oleju opałowego do kotłowni w Obwodzie Służby Liniowej w Niewachlowie, 26-085 Miedziana Góra, Kostomłoty I nr 272. Część nr 6 - dostawa oleju opałowego do kotłowni w Rejonie w Kielcach, 25-670 Kielce, ul. Przęsłowa 2. Część nr 7 - dostawa oleju opałowego do kotłowni w Rejonie w Starachowicach, 27-200 Starachowice, ul. Ostrowiecka 15.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2 000,00 PLN (słownie PLN: dwa tysiące 00/100). dla części I - 300 zł dla części II - 300 zł dla części III - 300 zł dla części IV - 200 zł dla części V - 200 zł dla części VI - 100 zł dla części VII - 600 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 1.2 Warunki udziału w postępowaniu, określone są w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 1.2.1. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 1.2.2. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: - co najmniej jedną autocysternę wyposażoną w zalegalizowany i zaplombowany licznik - zgodnie z treścią Formularza 3.2. Specyfikacji. 1.2.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zadania podobne, polegające na dostawie oleju opałowego na łączną kwotę co najmniej 90 000,00 zł brutto. 1.3 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 IDW muszą spełniać łącznie. 1.4 Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. 1.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1.2.1. Aktualną koncesję na obrót paliwami, wydaną zgodnie z ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), obowiązującą w okresie trwania umowy. 1.2.2. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodny z treścią Formularza 3.2. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Na potwierdzenie powyższych informacji, Wykonawca dołącza następujące dokumenty: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu rejestracyjnego autocysterny, b) aktualne świadectwo legalizacji licznika - (poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia) instalacji pomiarowej do wydawania paliw ciekłych z autocysterny wystawione przez podmiot uprawniony od legalizacji (właściwy obwodowy urząd miar), z którego co najmniej wynika: podmiot legalizujący, podmiot zgłaszający, Użytkownik oraz miejsce ustawienia instalacji pomiarowej, oraz data ważności legalizacji i przypadki utraty ważności legalizacji przed terminem. *W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 1.2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 1.1.2., 1.1.3. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.3. i 1.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.1.2. - 1.1.3. 1.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 1.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 1.1.2. - 1.1.4. albo odpowiadające im określone w pkt 1.3. i 1.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 1.2. powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Paderewskiego 43/45, 25-950 Kielce, pok. 238, cena 10 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Paderewskiego 43/45, 25-950 Kielce, pok. 238.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy pasków testowych do glukometrów dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Dygasińskiego i Obrońców Westerplatte w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji geodezyjnoprawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego gruntów pod drogami
- "Zakup i sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II".
- Obsługa laboratoryjna na zadania z zakresu: rozbudowy, przebudowy i remontów odcinków dróg wojewódzkich oraz bieżącego utrzymania dróg i obiektów mostowych w 2025 dla ŚZDW Kielce
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego dla budynków położonych przy ul. Waldorffa 21 w Warszawie i ul. Lotników 1 w Sochaczewie znajdujących się w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Warszawie
- "DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO NA POTRZEBY GMINY WARTKOWICE"
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.