eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawapomoc doradcza dla projektów realizowanych z funduszu Schengen- SCH/05.03.01.01



Ogłoszenie z dnia 2005-08-01

POZYCJA 38331

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: pomoc doradcza dla projektów realizowanych z funduszu Schengen- SCH/05.03.01.01 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Władza Wdrażająca Program Współpracy Przygranicznej Phare, do kontaktów: Szymon Baszun, Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 461 90 07, fax +48 22 461 47 22, e-mail: szymon.baszun@wwpwp.gov.pl, www.wwpwp.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Władza Wdrażająca Program Współpracy Przygranicznej Phare, Jolanta Wilkowska, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 461 87 39, fax +48 22 461 93 42, e-mail: Phare@wwpwp.gov.pl, www.wwpwp.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pomoc doradcza dla projektów realizowanych z funduszu Schengen- SCH/05.03.01.01. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pomoc doradcza będzie angażowana w realizacji projektów z następujących dziedzin: systemy teleinformatyczne, informatyczne, sprzęt specjalistyczny na przejścia graniczne, wyposażenie i urządzenia przeznaczone do kontroli granic, budowa bądź modernizacja przejść i punktów granicznych oraz strażnic, a także zakupy związane z wyposażeniem tych obiektów. Eksperci będą świadczyć swoje usługi w ramach głównych faz implementacji projektów, tj. przygotowanie dokumentów przetargowych, procedurę przetargową oraz realizację umów. Pomoc ekspertów w fazie realizacji projektów obejmować będzie wizyty monitorujące na miejscu realizacji projektów, zarówno zakończonych jak i będących w trakcie realizacji, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów wynikłych w trakcie realizacji. Ponadto pomoc techniczna ma zapewnić przepływ wiedzy (know-how) dla personelu zamawiającego i beneficjentów w dziedzinie monitorowania realizacji projektów oraz przepływ wiedzy (know-how) dla personelu zamawiającego i/lub beneficjentów funduszu w dziedzinie wyboru i przygotowania projektów do wdrażania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Cały obszar Polski, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy oraz następujących województw: warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie, podkarpackie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.11.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pomoc doradcza w ciągu 17 miesięcy przez ekspertów stałych i w niepełnym wymiarze czasu pracy. Ponadto organizacja warsztatów, szkoleń, wizyt studyjnych. Szczegółowy zakres zamówienia określono w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 17;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 70 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności miesięczne za faktycznie zrealizowane działania wyrażone w PLN w terminie 45 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, Szczegółowe zasady opisano w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), którzy spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dla niniejszego zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten spełnia odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony wcześniej, którego aktualność zostanie potwierdzona przez organ wydający w wymaganym terminie, 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1 ust. 1 ppkt 1), 3) i 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 oraz w pkt III.2.1.1 ust 1 ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (możliwe łączne spełnienie) w wysokości minimum 500 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność ekonomiczna i finansowa. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Wykonawca winien dysponować niezbędną wiedzą i doświadczeniem, które nabył m.in. realizując w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi obejmujące co najmniej: - 2 zamówienia o wartości minimum 300 000 PLN każde, polegające na świadczeniu usługi doradczej (nadzór lub monitoring) w dziedzinie wykonawstwa robót ogólnobudowlanych - 2 zamówienia o wartości minimum 300 000 PLN każde, polegające na świadczeniu usługi doradczej lub projektowej w dziedzinie budowy sieci rozległych WAN lub budowy sieci telekomunikacyjnych (kablowych lub radiowych lub światłowodowych) - 2 zamówienia o wartości minimum 300 000 PLN każde, polegające na świadczeniu usługi doradczej lub projektowej w dziedzinie budowy rozproszonych systemów hurtowni danych. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć listę takich zamówień z podaniem opisu usług, nazwy zamawiającego, terminu wykonania zamówienia, jego wartości brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność techniczna. b) Wykonawca winien przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia, stosownie do wymagań określonych w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: nr SCH/05.03.01.01. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.09.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: bez ograniczeń. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.09.2005, godzina 11:00, Władza Wdrażająca Program Współpracy Przygranicznej Phare, ul. Wspólna 2/4, 00-926, pokój 5135, Warszawa, Polska.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Schengen Facility Fund SCH/05.03.01.01. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.