Ogłoszenie z dnia 2005-08-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Mysłowice: pełnienie funkcji pomocy technicznej w ramach projektu "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach" Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/011 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o., do kontaktów: Bożena Walczak, ul. Świerczyny 1, 41-400 Mysłowice, tel. 032 2236989, fax 032 2236989, e-mail: mpwik-myslowice@wp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji pomocy technicznej w ramach projektu "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach" Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/011. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: pełnienie przez wykonawcę funkcji pomocy technicznej dla zamówienia pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach", mającej na celu wsparcie JPR w realizacji usług polegających na wsparciu technicznym, organizacyjnym, prawnym oraz doradztwie finansowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Mysłowice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2009;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 6 500,00 zł Zabezpieczenie - 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Par. 4 projektu umowy będącego załącznikiem do SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1/ Aktuany odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wyprawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Koi niczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nic zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5/ Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP z 29 0l.2004r.), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w mniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia urnowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był Lider konsorcjum, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a)Wykazać, że przychody ze sprzedaży usług za ostatnie 3 lata wynosiły nie mniej niż 1 000 000 PLN netto w każdym roku; b) Przedłożyć sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; c) przedłożyć informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (na wartość co najmniej 100.000 PLN), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: d) przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na wartość co najmniej 100.000 zł). e) Jeżeli kwoty w dokumentach wyżej wymienionych podane będą w innej walucie niż PLN Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o przetargu w Biuletynie Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie co najmniej 10 pracowników. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników wg Załącznika nr 3: b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie 3 osób. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego, zgodnie z zał. nr 4; c) Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie z wymogami Zamawiającego, biegle posługującymi się językiem polskim (zgodnie z zał. nr 5); 1. Lider Zespołu - Wyższe wykształcenie o kierunku inżynierskim lub ekonomicznym. - Biegłą znajomość języka angielskiego - Nie mniejsze niż 5-lemie doświadczenie, przy realizacji projektów w zakresu budowy infrastruktury w- sektorze ochrony środowiska, posiadający doświadczenie w zarządzaniu i kierowaniu zespołem opracowywał dokumentację aplikacyjną i przetargową, co najmniej jednego projektu z zakresu infrastruktury gospodarki wodno-ściekowej, w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC 2 Kierownik Zespołu ds. technicznych - Wyższe wykształcenie o kierunku inżynierskim. - Przynajmniej 10-letnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, posiadający uprawnienia do nadzorowania i projektowania sieci wod.-kan. w tym przynajmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów w oparciu o warunki FIDIC. - Uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. - Należy dołączyć uprawnienia wraz z potwierdzeniem przynależności do odpowiedniej izby branżowej. 3. Kierownik Zespołu ds. ekonomicznych - Wyższe wykształcenie ekonomiczne - Przynajmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem finansami, doświadczenie przy obsłudze finansowej przynajmniej 2 projektów infrastrukturalnych współfinansowanych z międzynarodowych funduszy pomocowych, w rym przynajmniej jednego projektu realizowanego w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC. 4. lnformatyk - Wyższe wykształcenie informatyczne lub kierunkowe. - Co najmniej 5 lat doświadczenia przy projektowaniu baz danych, użytkowaniu aplikacji biurowych działających pod systemem Windows: arkusze kalkulacyjne, edytory tekstów uraz posiadający znajomość oprogramowania MS Project wykorzystywanego w zarządzaniu projektami. d) wykaz usług za okres ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w rym okresie: a. co najmniej 2 SIWZ wg Ustawy PZP dla przetargu na roboty budowlane dla kontraktów realizowanych zgodnie z FIDIC o wartości realizacji każdej min. 10 mln Euro, z czego I musi być ca najmniej w fazie realizacji. b. Co najmniej 1 usługa dotycząca pomocy technicznej świadczonej na rzecz Beneficjantów. c. Posiadać znajomość procedur dotyczących realizacji przedsięwzięć, aktualizacji studium oraz procedur zmian decyzji KE. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" z późn. zm. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/02/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.09.2005, cena - 60 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przekazem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarcia ofert jest jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.09.2005, godzina 11:00, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o. o., 41-400 Mysłowice, ul. Świerczyny 1, pokój 107 A, tel/fax 032 2236989, Polska.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Pjojekt nr 2004/PL/16/C/PE/011 "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach". 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.07.2005.
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- SZKOLENIA/WARSZTATY DLA RODZIN ZASTĘPCZYCH I PROWADZĄCYCH RODZINNE DOMY DZIECKA
- PSYCHOTERAPIA INDYWIDUALNA
- Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Zawarcie umowy na dostawy worków foliowych do gromadzenia odpadów komunalnych w Mieście Mysłowice w roku 2026
- Psychoterapia rodzinna
- Dostawy kontenerów o pojemnościach 660, 770, 1100 litrów do gromadzenia odpadów w Mieście Mysłowice
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kuślinie
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





