eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Dostawa masy do stosowania na zimno w ilości 130 ton

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Kalisz: Dostawa masy do stosowania na zimno w ilości 130 ton
Numer ogłoszenia: 38309 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8368 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, Plac Św. Józefa 5, Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. , faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa masy do stosowania na zimno w ilości 130 ton.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej do stosowania na zimno w przedziale temperatury otoczenia od -10oC do +30oC, o uziarnieniu do 8 mm.,produkowanej z mieszaniny kruszywa łamanego i piasku naturalnego, otoczonego upłynnionym, modyfikowanym asfaltem drogowym. Mieszanka mineralno - asfaltowa winna posiadać Aprobatę Techniczną. Przewidywana dostawa wynosi 130 ton mieszanki, pakowanej w worki polietylenowe z transportem do magazynu w Liskowie przy ul. Twórców Liskowa 1 i rozładunkiem oraz odbiorem opakowań-worków po zużytej masie. Dostawa mieszanki odbywać się będzie partiami zgodnie z poniSszym harmonogramem: luty 2009 r. - 38 ton, marzec 2009 r. - 30 ton czerwiec 2009 r. - 6 ton wrzesień 2009 r. - 28 ton październik 2009 r. - 28 ton Wykonawca zobowiązany jest dostarczać masę w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia dostawy określonej partii materiału. W przypadku braku zlecenia dostawy, Wykonawca dostarczy materiał nie później niż ostatniego dnia miesiąca określonego w harmonogramie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.37.00 - 28.81.37.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 55900 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo Inżynieryjne KAREX Roman Chmara, ul. Piwonicka 12 z/s Ociąż ul. Torowa 16, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 55900
  • Oferta z najniższą ceną: 55900 oferta z najwyższą ceną: 55900
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.