Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-20
Bolechowice: dostawy warzyw i owoców, ziemniaków i warzyw okopowych
Numer ogłoszenia: 383048 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Więckowice, ul. Słoneczna 3, 32-082 Bolechowice, woj. małopolskie, tel. 12 2851603, faks 12 2852010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswieckowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy warzyw i owoców, ziemniaków i warzyw okopowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cz.I 1 Banany Kg 110 2 Cytryny Kg 80 6 Fasola Jaś Kg 20 3 Groch żółty łuskany Kg 25 4 Grzyby pieczarki świeże Kg 55 5 Grzyby suszone podgrzybki Kg 1,30 7 Jabłka deserowe Kg 1300 8 Kapusta kiszona Kg 80 9 Kapusta pekińska Szt 120 10 Kiwi Kg 100 11 Mandarynki Kg 200 12 Ogórki kiszone Kg 300 13 Pomarańcze Kg 30 14 Pomidory świeże Kg 670 15 Rzodkiewka Pęcz. 100 16 Sałata zielona Szt 160 17 Szczypior świeży Pęcz. 250 Cz II 1 Buraki czerwone Kg 500 2 Cebula Kg 600 3 Kapusta czerwona Kg 30 4 Kapusta biała Kg 200 5 Koper świeży Pęcz 100 6 Marchew Kg 1000 7 Pietruszka Kg 320 8 Pietruszka nać Pęcz 50 9 Por Szt 300 10 Seler Kg 400 11 Ziemniaki Kg 7000.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpswieckowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
Więckowice ul. Słoneczna 3
32 - 082 Bolechowice
w dziale adm. dosp. pawilon D.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Więckowice ul. Słoneczna 3 32 - 082 Bolechowice w dziale adm. dosp. pawilon D.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa warzyw i owocó.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Banany Kg 110 2 Cytryny Kg 80 6 Fasola Jaś Kg 20 3 Groch żółty łuskany Kg 25 4 Grzyby pieczarki świeże Kg 55 5 Grzyby suszone podgrzybki Kg 1,30 7 Jabłka deserowe Kg 1300 8 Kapusta kiszona Kg 80 9 Kapusta pekińska Szt 120 10 Kiwi Kg 100 11 Mandarynki Kg 200 12 Ogórki kiszone Kg 300 13 Pomarańcze Kg 30 14 Pomidory świeże Kg 670 15 Rzodkiewka Pęcz. 100 16 Sałata zielona Szt 160 17 Szczypior świeży Pęcz. 250.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawy ziemniaków i warzyw okopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Buraki czerwone Kg 500 2 Cebula Kg 600 3 Kapusta czerwona Kg 30 4 Kapusta biała Kg 200 5 Koper świeży Pęcz 100 6 Marchew Kg 1000 7 Pietruszka Kg 320 8 Pietruszka nać Pęcz 50 9 Por Szt 300 10 Seler Kg 400 11 Ziemniaki Kg 7000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w II półroczu 2025 r.
- Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - I/2025
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.07.2025 r. do 30.09.2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Chorzowie, ul. Sportowa 4 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.