Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2013-09-20
Rybnik: Przebudowa ul. Pod Lasem
Numer ogłoszenia: 382998 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Pod Lasem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Pod Lasem. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Roboty drogowe Roboty rozbiórkowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 11 cm 5440,00 m2 - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki 598,40 m3 - rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm 2321,00 m - rozebranie ław pod krawężniki z betonu 139,26 m3 - rozebranie obrzeży betonowych 8x30 cm 121,00 m - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm 242,00 m2. - mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 20 cm 5440,00 m2 - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki 1353,969 m3. Roboty ziemne - mechaniczne wykonanie koryta jezdni na głębokość 58 cm 3227,00 m2 - mechaniczne wykonanie koryta jezdni na głębokość 31 cm 299,20 m2. - mechaniczne wykonanie koryta jezdni na głębokość 27 cm 5440,00 m2. - mechaniczne wykonanie koryta jezdni na głębokość 26 cm 1673,40 m2. - roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku 3885,03 m3. Konstrukcja nawierzchni drogi - mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej o gr. 15 cm 8667,00 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna 12 cm 8207,00 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna 8 cm 8207,00 m2 - podbudowa z mieszanki mineralno - bitumicznej gr. 10 cm 6942,00 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych w-wa wiążąca gr.8 cm 6942,00 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych w-wa ścieralna gr.5 cm 6942,00 m2. Konstrukcja nawierzchni chodników - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna 15 cm 1673,40 m2 - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cem-piaskowej 1657,40 m2 - nawierzchnia z kostki betonowej integracyjnej gr. 8 cm na podsypce cem-piaskowej 16,00 m2. Konstrukcja nawierzchni wjazdów - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna 12 cm 299,20 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna 8 cm 299,20 m2 - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cem-piaskowej 299,20 m2. Krawężniki i obrzeża - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x40 2300,00 m - ława betonowa pod krawężniki z oporem 201,25 m3 - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm 2300,00 m - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm 1092,00 m - obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm 1092,00 m. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - rozebranie słupków do znaków 24 szt. - zdejmowanie tablic znaków drogowych (tablice do odzysku) 24 szt. - bariery ochronne N2, W2, B (SP-09/1) 19,00 m - słupki do znaków drogowych 24 szt. - montaż znaków drogowych o pow. do 0,3 m2 24 szt. - mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych masą chemoutwardzalną 279,80 m2. Odwodnienie - kanalizacja deszczowa Roboty ziemne - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami 3248,298 m3 - roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku 905,706 m3 - ręczne roboty ziemne z transportem urobku 100,634 m3 - wykopy liniowe o ścianach pionowych pod rurociągi z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym gł. do 3 m, szer. 0,8-1,5m 360,922 m3 - pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o gł. do 3 m wypraskami wraz rozbiórką 10673,92 m2 - zasypywanie wykopów 3609,22 m3 - zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi 3609,22 m3. Roboty montażowe - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 25 cm 852,62 m3 - kanały z rur PVC śr. 630 mm 115,11 m - kanały z rur PVC śr. 400 mm 188,54 m - kanały z rur PVC śr. 315 mm 374,86 m - kanały z rur PVC śr. 250 mm 541,82 m - kanały z rur PVC śr. 160 mm 156,10 m - studnie z kręgów betonowych śr. 1200 mm 35 stud. - studnie z kręgów betonowych śr. 1500 mm 4 stud. - studzienki ściekowe betonowe śr. 500 mm 44 szt. - montaż separatora 1 kpl. - montaż osadnika 1 kpl. - przewiert sterowany dn 300 mm wraz z komorami 226,00 m - przewiert sterowany dn 400 mm wraz z komorami 56,00 m - wylot do rowu 1 kpl. - montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych 8 kpl. - demontaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych 8 kpl. Wznowienie/odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej. Odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej III klasy. ul. Pod Lasem - punkty główne: 6.125.25.120000, 6.125.25.131900, 6.125.25.103500, 6.125.25.102800, 6.125.25.106800, poboczniki: 6.125.25.120021, 6.125.25.120022, 6.125.25.120023, 6.125.25.131921, 6.125.25.131922, 6.125.25.131923; ul. Niedobczycka - punkty główne: 6.125.25.119800. Szczegółowy zakres zamówienia jest zawarty w SIWZ, projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 270.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 100.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie ulicy lub drogi, każda z nich o wartości co najmniej 2.500.000,00 zł brutto i każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie nawierzchni drogowej oraz sieci kanalizacyjnej. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: i) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu co najmniej dwoma robotami drogowymi, każda o wartości minimum 2.500.000 PLN brutto, ii) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, iii) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, iv) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót teletechnicznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej. Można łączyć wszystkie funkcje personelu budowlanego. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy -w oparciu o Art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Kosztorys
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz archeologiczne), 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego z powodu stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (niewykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane, 3) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały ciągłe opady deszczu nieprzerwalnie w okresie powyżej 5 dni (udokumentowane wpisem w dzienniku budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru), które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały warunki atmosferyczne (udokumentowane wpisem w dzienniku budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru) - inne niż opady deszczu, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, z wyłączeniem okresu zimowego od 15 grudnia do 15 marca. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 270 dni od daty zawarcia umowy. W termin 270 dni wlicza się okres zimowy, w którym mogą zostać wstrzymane niektóre prace ze względu na warunki atmosferyczne. Okres zimowy przyjmuje się w terminie od 15 grudnia do 15 marca 2. Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 10% ceny (z podatkiem VAT) podanej w ofercie. Zabezpieczenie należy wnieść przed zawarciem umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zakup wraz z dostawą i wniesieniem stołów i krzeseł do Urban Labu w Rybniku w związku z realizacją projektu "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości"
- Szkoła Podstawowa nr 18 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rybniku"
- Przystosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Szkoła Podstawowa nr 36 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rybniku"
- Zapewnienie subskrypcji systemu Office 365 EntE1 User (nr kat. AAU-55923, dawniej AAA-04151) dla 120 użytkowników, wersja z Teams
- Budowa pomp ciepła oraz instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii w budynkach OSP Popielów i OSP Boguszowice
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





