eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa przetworów owocowych i warzywnych do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Poznań: Dostawa przetworów owocowych i warzywnych do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 38296 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Stanisława Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 877 57 51, 877 57 67, fax 0-61 877 57 51, 877 57 67.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przetworów owocowych i warzywnych do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworów owocowych i warzywnych do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu w okresie od 01.04.2008 r. do 31.12.2008 r. Zakup produktów stanowiących przedmiot zamówienia, będzie następował zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dostawy tych produktów, Wykonawca zobowiązany będzie realizować w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia, w godzinach od 700 do 1030. Ilość i rodzaj zamawianych produktów, Zamawiający określi każdorazowo osobnym zamówieniem. Zamawiający przewiduje co najmniej dwie dostawy w tygodniu. W cenie należy uwzględnić koszty wykonania całości zamówienia (łącznie z kosztami transportu do siedziby Zamawiającego oraz wyładunkiem). Zastrzega się dostawę produktów w I gatunku. Przedmiot zamówienia przedstawia się następująco: L.p. Nazwa produktu J.m. Zamawia-na ilość 1 Sok wysokosłodzony w opakowaniach nie mniejszych niż 500 ml i nie większych niż 700 ml l 150 2 Sok marchwiowo-truskawkowy, przecierany, pasteryzowany, bez dodatku cukru w opakowaniach po 200 ml szt. 750 3 Sok wieloowocowy (multiwitamina) w opakowaniach po 1 l szt. 170 4 Nektar o zawartości minimum 25% owoców, wyprodukowany na bazie soków zagęszczonych w opakowaniach po 300 ml szt. 600 5 Kompot wiśniowy w opakowaniach po 0,9 l szt. 30 6 Kompot agrestowy w opakowaniach po 0,9 l szt. 55 7 Kompot z czarnej porzeczki w opak. po 0,9 l szt. 35 8 Kompot renklodowy w opak. po 0,9 l szt. 50 9 Kompot brzoskwiniowy w opak. po 0,9 l szt. 75 10 Marmolada wieloowocowa w opakowaniach nie mniejszych niż 300 g i nie większych niż 500 g kg 10 11 Powidła śliwkowe w opakowaniach nie mniejszych niż 300 g i nie większych niż 450 g kg 20 12 Dżem aroniowy w opakowaniach nie mniejszych niż 290 g i nie większych niż 360 g kg 15 13 Dżem brzoskwiniowy w opakowaniach nie mniejszych niż 290 g i nie większych niż 360 g kg 30 14 Dżem czarna porzeczka w opakowaniach nie mniejszych niż 290 g i nie większych niż 360 g kg 30 15 Dżem jagodowy w opakowaniach nie mniejszych niż 290 g i nie większych niż 360 g kg 5 16 Dżem śliwkowy w opakowaniach nie mniejszych niż 290 g i nie większych niż 360 g kg 15 17 Dżem truskawkowy w opakowaniach nie mniejszych niż 290 g i nie większych niż 360 g kg 30 18 Dżem wiśniowy w opakowaniach nie mniejszych niż 290 g i nie większych niż 360 g kg 35 19 Dżem bez cukru w opakowaniach nie mniejszych niż 230 g i nie większych niż 300 g kg 40 20 Galaretka wiśniowa w opakowaniach nie mniejszych niż 500 g i nie większych niż 1000 g kg 12 21 Mieszanka kompotowa wieloowocowa mrożona kg 230 22 Wiśnia bez pestek mrożona kg 15 23 Brokuł mrożony kg 75 24 Brukselka mrożona kg 20 25 Fasolka szparagowa mrożona kg 65 26 Kalafior mrożony kg 150 27 Marchew mrożona kg 180 28 Mieszanka warzywna 7-składnikowa mrożona kg 20 29 Mieszanka warzywna 4-składnikowa kg 350 30 Szpinak mrożony kg 210 31 Kapusta kwaszona kg 550 32 Ogórek kwaszony kg 300 33 Ogórek małosolny kg 15 34 Ogórek konserwowy w opakowaniach po 900 g szt. 50 35 Kukurydza konserwowa w opakowaniach po 400 g szt. 75 36 Groszek konserwowy w opakowaniach po 400 g szt. 135 37 Fasolka czerwona konserwowa w opakowaniach po 400 g szt. 30 38 Fasolka szparagowa konserwowa w opakowaniach po 400 g szt. 45 39 Cebula dymka w zalewie octowej kg 7 40 Papryka czerwona konserwowa w opakowaniach nie mniejszych niż 300 g i nie większych niż 900 g kg 70 41 Pieczarka krojona w zalewie naturalnej w opakowaniach po 3 kg szt. 45 42 Pieczarka w całości w zalewie lekko octowej w opakowaniach po 900 ml szt. 20 43 Przecier szparagowy w opakowaniach nie mniejszych niż 300 g i nie większych niż 500 g kg 31 44 Koncentrat grzybowy w opakowaniach nie mniejszych niż 200 g i nie większych niż 350 g kg 30 45 Koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniach nie mniejszych niż 180 g i nie większych niż 320 g typu Kotlin kg 30 46 Koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniach nie mniejszych niż 500 g i nie większych niż 1000 g typu Kotlin kg 85 47 Jabłka suszone kg 5 48 Śliwki suszone kg 5 49 Gruszki suszone kg 5 50 Grzyby suszone kg 2 Podane nazwy mają na celu jedynie przybliżenie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza stosowanie artykułów o porównywalnych parametrach (nie gorszych pod względem parametrów jakościowych). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert wariantowych. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszej za pomocą aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania przedmiotu umowy w całości przez inny podmiot niż Wykonawca. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne Kod CPV wg słownika 2008: 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne Oryginalny kod CPV: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Oryginalny kod CPV: 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/ lub puszkowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane Oryginalny kod CPV: 15.33.14.30 - Grzyby puszkowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.14.30 - Grzyby puszkowane Oryginalny kod CPV: 15.33.14.60 - Warzywa puszkowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.14.60 - Warzywa puszkowane Oryginalny kod CPV: 15.33.21.00 - Przetworzone owoce Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.21.00 - Przetworzone owoce Oryginalny kod CPV: 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie p. VI siwz
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, które powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy; 2. podpisanie przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy, oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarto w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Konarskiego 11/13 61-114 Poznań sekretariat.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 07:50, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Konarskiego 11/13 61-114 Poznań sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.