eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Przetarg nieograniczony na usługi bankowe dla Funduszu Pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Jarocin: Przetarg nieograniczony na usługi bankowe dla Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 382958 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. gen. Hallera 8, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 747-35-79, faks 0-62 747-73-88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi bankowe dla Funduszu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi bankowe polegające na obsłudze wypłat świadczeń pieniężnych dla bezrobotnych i osób uprawnionych oraz innych rozliczeń. Wykonywanie usług bankowych dla Funduszu Pracy polega na: otwarciu i prowadzeniu rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych dla obsługi projektów EFS, realizacji poleceń przelewu na rachunki w banku obsługującym i w innych bankach przyjmowaniu wpłat gotówkowych, dokonywaniu wypłat gotówkowych, usłudze bankowości elektronicznej na 2 stanowiskach komputerowych umożliwiającej dokonywanie przelewów elektronicznych oraz uzyskiwanie informacji, obsłudze kasowej osób pobierających świadczenia z FP określonej trybem wypłat gotówkowych dla osób bezrobotnych, uruchomieniu co najmniej 2 punktów kasowych na terenie miasta Jarocina , w których wypłacane będą świadczenia z FP, potwierdzeniu stanu salda na każdy dzień roboczy, Zamawiający poniżej podaje parametry charakteryzujące PUP w Jarocinie pod kątem wypłat świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym z terenu powiatu jarocińskiego: Liczba obsługiwanych osób - wypłaty gotówkowe z list wypłat w kasie banku 1016, kwota dokonanych wypłat w zł 628.920 Liczba obsługiwanych osób - wypłaty bezgotówkowe 586, kwota dokonanych wypłat w zł. 699.706 Liczba innych płatności-bezgotówkowe-17, kwota dokonanych wypłat w zł.22.324. Wykazane dane zostały obliczone jako średnio miesięczne wielkości na podstawie danych z dziewięciu miesięcy br..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki: Wykonawca musi być bankiem w świetle prawa bankowego, Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania czynności bankowych objętych przedmiotem zamówienia publicznego, Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny i ekonomiczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca musi posiadać oddział, filię lub punkt obsługi bankowej na terenie miasta Jarocina lub zobowiązać się do otwarcia tych/ tej placówki w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy na obsługę bankową. Wykonawca nie może zalegać z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi przedmiot zamówienia wykonać sam bez udziału podwykonawców, Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji (SIWZ), Wykonawca musi wypełnić oraz podpisać formularz ofertowy wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część tej specyfikacji (SIWZ) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 223 poz 1655 ze zm.) 2 Oceny spełniania powyższych warunków dokona po otwarciu ofert komisja przetargowa powołana przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy 3 Wykonawcy, którzy złożą oferty a nie spełniają powyższych warunków zostaną wykluczeni przez zamawiającego z niniejszego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2 Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku albo wskazanie podstawy prawnej zwalniającej bank od posiadania takiego zezwolenia. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 1 do oferty) 5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 i 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie rozpoczęto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2-4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu, zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy, o których mowa w pkt. 2-4 SIWZ należy składać w formie oryginału , odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.jarocin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Generała Hallera 8, 63-200 Jarocin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Generała Hallera 8, 63-200 Jarocin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.