eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiWYBÓR KOORDYNATORA SIECI, SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI ORAZ EKSPERTA DO SPRAW POWIATOWEGO PROGRAMU WSPOMAGANIA w ramach projektu pn.Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Tomaszów Mazowiecki: WYBÓR KOORDYNATORA SIECI, SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI ORAZ EKSPERTA DO SPRAW POWIATOWEGO PROGRAMU WSPOMAGANIA w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim
Numer ogłoszenia: 382926 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski , ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR KOORDYNATORA SIECI, SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI ORAZ EKSPERTA DO SPRAW POWIATOWEGO PROGRAMU WSPOMAGANIA w ramach projektu pn.: Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na trzy oddzielne zadania: 1. Zadanie nr 1 - WYBÓR ,KOORDYNATORA SIECI 2. ZADANIE nr 2 - WYBÓR ,SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI 3. Zadanie nr 3 - WYBÓR ,EKSPERTA DO SPRAW POWIATOWEGO PROGRAMU WSPOMAGANIA.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 72.70.00.00-7, 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, wówczas gdy Wykonawca wykaże, że posiada: 2.1) Dot. zadania nr 1- a) doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi w wymiarze minimum 80 godz. b) doświadczenie w moderowaniu platformy on-line w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. c) Doświadczenie w prowadzeniu minimum 1 projektu zakładającego wdrażanie zmian w systemie edukacji, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. 2.2) Dot. zadania nr 2- a) min. 80 godz. doświadczenia w moderowaniu grupy pracy koncepcyjnej osób dorosłych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. b) minimum 6- miesięczne doświadczenie w koordynacji zespołem zadaniowym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. c) minimum roczne doświadczenie w pracy nauczyciela oraz realizacji minimum 2 usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. 2.3) Dot. zadania nr 3: a) minimum 80 godzin doświadczenia w moderowaniu grupy pracy koncepcyjnej osób dorosłych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. b) minimum 6 miesięczne doświadczenie w koordynacji zespołem zadaniowym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. c) minimum roczne doświadczenie w pracy nauczyciela oraz doświadczenie w realizacji minimum 2 usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. d) doświadczenie w dokonywaniu ewaluacji realizowanych działań w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. e) doświadczenie w przygotowywaniu raportów z doskonalenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. f) doświadczenie w przeprowadzaniu przez siebie minimum jednej konferencji, seminarium lub warsztatu dla kadry zarządzającej oświatą, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. g) doświadczenie w przeprowadzaniu przez siebie minimum 2 form doskonalenia zawodowego nauczycieli lub dyrektorów w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia niżej wymienione warunki udziału: 3.1) dot. zadania nr 1: osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia musi posiadać minimum studia wyższe II stopnia oraz stopień awansu zawodowego - minimum nauczyciel mianowany 3.2) dot. zadania nr 2: osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia musi posiadać minimum studia wyższe II stopnia oraz ukończone szkolenie dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji. 3.3) dot. zadania nr 3: osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia musi posiadać minimum studia wyższe II stopnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy: 1) Zadanie nr 1: poświadczona kserokopia dyplomu potwierdzająca ukończenie studiów wyższych II stopnia oraz poświadczona kserokopia aktu awansu zawodowego, 2) Zadanie nr 2: poświadczona kserokopia dyplomu potwierdzająca ukończenie studiów wyższych II stopnia oraz poświadczona kserokopia certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji, 3) Zadanie nr 3: poświadczona kserokopia dyplomu potwierdzająca ukończenie studiów wyższych II stopnia, poświadczone kserokopie umów lub innych dokumentów potwierdzających przeprowadzenie przez Wykonawcę minimum 1 konferencji, seminarium lub warsztatu dla kadry zarządzającej oświatą oraz poświadczone kserokopie umów lub innych dokumentów potwierdzających przeprowadzenie przez Wykonawcę minimum 2 form doskonalenia zawodowego nauczycieli lub dyrektorów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy, b) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, d) wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Maz. ul. Św. Antoniego 41 97-200 Tomaszów Mazowiecki pokój nr 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Maz. ul. Św.Antoniego 41 97-200 Tomaszów Mazowiecki Kancelaria - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Nowe jutero, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim - Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - WYBÓR KOORDYNATORA SIECI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ilość godzin pracy - 80 h w miesiącu. 2) Termin wykonania zadania: od października 2013 roku do lipca 2015 roku. 3) Zakres wykonywanych zadań obejmował będzie w szczególności: a) organizowanie i prowadzenie spotkań w ramach SIECI Współpracy i Samokształcenia Nauczycieli i Dyrektorów, w tym 2 spotkania z udziałem zaproszonych przez koordynatora ekspertów zewnętrznych, b) realizacja działań wspierających prace SIECI, c) moderowanie spotkań na platformie on-line, d) prowadzenie wsparcia merytorycznego na platformie on-line dla uczestników-uczestniczek spotkań SIECI (np. wydawanie loginów do platformy), e) wspieranie nauczycieli i dyrektorów w innych czynnościach związanych z pracą na platformie i wymianą doświadczeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kadra i zasoby - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. ZADANIE nr 2 - WYBÓR SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Liczba zatrudnionych SORE - 6 osób, 2) Ilość godzin pracy jednego SORE- 75 h w miesiącu. 3) Termin wykonania zadania: październik 2013 - czerwiec 2014 i wrzesień 2014 - czerwiec 2015 roku. 4) Zakres wykonywanych zadań obejmował będzie w szczególności: a) diagnozę potrzeb w zakresie doskonalenia rad pedagogicznych szkół i przedszkoli, b) opracowanie i zrealizowanie Rocznych Planów Wspomagania w podległych szkołach i przedszkolach w okresie październik 2013 - czerwiec 2014 oraz wrzesień 2014 - czerwiec 2015, c) przeprowadzenie i zaplanowanie w ramach Rocznych Planów Wspomagania (RPW) trwających min. 7-mcy 4 etapów: pierwszy etap - Diagnoza obejmująca wywiady z dyrektorami i nauczycielami oraz warsztaty diagnostyczno - rozwojowe, drugi etap - Doskonalenie pracy nauczycieli, w tym organizowanie zajęć prowadzonych przez zewnętrznych ekspertów oraz przeprowadzenie wykładów i konsultacji, trzeci etap - Przełożenie doświadczenia na szkolną praktykę, w tym realizacja konsultacji indywidualnych z dyrektorami i nauczycielami oraz analiza trudności przy współpracy ze specjalistami z Powiatowej Poradni Pedagogicznej oraz Powiatowej Biblioteki Pedagogicznej, czwarty etap - Przygotowanie sprawozdania z realizacji każdego z RPW, w tym przeprowadzenie ankiety z przebiegu RPW, opracowanie sprawozdania z RPW oraz opracowanie i przygotowanie rekomendacji i ich przedstawienie dyrektorom i nauczycielom szkół i przedszkoli, d) przygotowanie innych niezbędnych dokumentów dotyczących m. in. merytorycznych treści wsparcia, e) wykonywanie innych czynności organizacyjnych i logistycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Kadra i zasoby - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYBÓR EKSPERTA DO SPRAW POWIATOWEGO PROGRAMU WSPOMAGANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ilość godzin pracy - 80 h w miesiącu. 2) Termin wykonania zadania: od października 2013 roku do lipca 2015 roku. 3) Zakres wykonywanych zadań obejmował będzie w szczególności: - przygotowanie w terminie do 90 dni od rozpoczęcia realizacji projektu raportu dotyczącego realizacji PPW, zawierającego tematy i harmonogram wdrażania Rocznego Planu Wspomagania w szkołach i przedszkolach realizujących projekt, a) przygotowanie raportu końcowego z realizacji projektu, b) organizacja konferencji otwierających i zamykających projekt, c) monitorowanie pracy Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i koordynatora sieci w zakresie spójności merytorycznej oraz efektywności realizacji zakładanego wsparcia w szkołach i przedszkolach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. kadra i zasoby - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.