Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Olsztyn: Dostawa paliwa dla Państwowej Inspekcji Pracy - Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 382906 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy w Olsztynie , ul. Kopernika 29, 10-512 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5274275, faks 089 5339648.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.oip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa dla Państwowej Inspekcji Pracy - Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa paliwa, benzyny bezołowiowej Pb 95 realizowana z wykorzystaniem elektronicznych bezgotówkowych kart paliwowych do samochodów Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie dokonywana sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00 - 23.11.12.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w pkt.III siwz - na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku nr 87, poz. 605). 1. musi posiadać uprawnienia do wykonania działalności objętej przedmiotem zamówienia 2. musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia. W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt. VIII siwz - spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodne z oryginałem przez wykonawcę: W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1. Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed otwarciem ofert); 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp. Uwaga: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ma być dołączony w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być dołączone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza by wszystkie dokumenty dołączone do oferty były w formie oryginałów. W przypadku wykonawcy będącego podmiotem wspólnym, w rozumieniu art. 23 Pzp dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy w Olsztynie, ul. Kopernika 29, 10-512 Olsztyn, pok. 325.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy w Olsztynie, ul. Kopernika 29, 10-512 Olsztyn, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Różne implanty angiograficzne używane przy leczeniu dzieci
- Dostawa analizatora a1c + 20 testów do hemoglobiny glikowanej HbA1c (2 zestawy) oraz pomocy dydaktycznych (fantomy) na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w mieście Olsztyn, w rejonie drogi krajowej nr 46 oraz ulic Storczykowej i Narcyzowej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitoringu elektronicznego oraz konserwacji systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Dostawa szaf telekomunikacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wyposażeniem, przeznaczonych do instalacji stacji bazowych systemu TETRA (dwa oddzielne zadania częściowe).
- Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2025"
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.