eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa dodatkowej licencji Vision Data Manager wraz ze wsparciem technicznym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Warszawa: Dostawa dodatkowej licencji Vision Data Manager wraz ze wsparciem technicznym
Numer ogłoszenia: 382828 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326514 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, faks 022 5726305.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dodatkowej licencji Vision Data Manager wraz ze wsparciem technicznym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Poprzez dostawę dodatkowej licencji Vision Data Manager, Zamawiający rozumie: 1) rozszerzenie licencji Vision Data Manager na nowy serwer wg. poniżej przedstawionego zestawienia, 2) instalacje/reinstalacje oprogramowania na rozbudowywanym serwerze, 3) dostarczenie dokumentacji programu (wraz z dokumentem metodycznym), Zestawienie serwerów, na których konieczne będzie rozszerzenie licencji na oprogramowanie wysokiej dostępności - Vision Data Manager 2. Poprzez wsparcie techniczne Zamawiający rozumie: Usługa wsparcia technicznego świadczona będzie w Centrali NFZ. 1) zapewnienie dedykowanego opiekuna (wykwalifikowanego z doświadczeniem inżyniera technicznego) wyłącznie do dyspozycji NFZ, który będzie znał (zaznajomi się) ze środowiskiem Klienta związanym z działaniem oprogramowania Professional. W przypadku urlopu lub choroby dedykowanego opiekuna dla NFZ, zostanie wyznaczona nowa osoba, która go zastąpi i będzie w stanie równie skutecznie wykonywać swoje obowiązki. Do obowiązków dedykowanego opiekuna będzie należeć: - podejmowanie działań zapobiegawczych mających na celu minimalizowanie ryzyka wystąpienia problemów z eksploatacją systemów i oprogramowania objętych oprogramowaniem Vision Data Manager, wszelkie działania będą uprzednio uzgadniane z Klientem; - udzielenie wsparcia Klientowi, przy zgłaszaniu awarii serwisowanych systemów objętych Vision Data Manager, tak aby jak najskuteczniej przeprowadzić ewentualne czynności naprawcze; - koordynowanie zgłaszanych przez Klienta problemów (związanych bezpośrednio lub pośrednio z Vision Data Manager), oraz wsparcie i doradztwo w celu ich rozwiązania. Wymienione prace dedykowanego opiekuna będą wykonywane przez 2 dni w miejscu instalacji i eksploatacji serwerów. 2) optymalizacja systemu będzie mieć na celu zapewnienie pełnego wykorzystania możliwości funkcjonalności systemu w konsultacji z Klientem; 3) prace optymalizacyjne, świadczone będą w centrali NFZ; 4) wsparcie będzie świadczone w taki sposób aby nie zostały utracone gwarancje; 5) zapewnienie łącznie puli 20 roboczodni optymalizacji, weryfikacji systemu Vision Data Manager, testów i innych dodatkowych prac związanych z systemami Vision Data Manager; 6) roczne wsparcie techniczne 7/24 (maintenance - wsparcie), 7) rozbudowa/przebudowa, w Centrali NFZ w 2012 r., oprogramowania Vision Data Manager do najnowszej wersji, 8) rozbudowa/przebudowa, w Centrali NFZ w 2011 r., oprogramowania Vision Data Manager do wersji kompatybilnej i poprawnie działającej w przypadku zmiany wersji systemu operacyjnego IBM i5 (zarówno do nowszych wersji jak powrót do starszych), 9) optymalizacje programu po 3 miesiącach od zainstalowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asseco Poland S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 282715,50

  • Oferta z najniższą ceną: 282715,50 / Oferta z najwyższą ceną: 282715,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.