eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecDostawa autokomputerów, tablic, sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wykonanie strony www

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Bolesławiec: Dostawa autokomputerów, tablic, sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wykonanie strony www
Numer ogłoszenia: 382824 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. , ul. Modłowa 8, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7328160, faks 075 7328160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.boleslawiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autokomputerów, tablic, sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wykonanie strony www.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem i szkoleniem, umożliwiającego prezentację dwujęzycznego rozkładu jazdy na przystankach i w Internecie. - dostawa serwera - dostawa zasilacza awaryjnego - dostawa i montaż 14 szt. autokomputerów, które przekazywać będą drogą radiową dane dotyczące realizacji rozkładu jazdy oraz dane z kas fiskalnych. - dostawa i montaż 14 szt. tablic wewnętrznych umożliwiających między innymi prezentację aktualnego przystanku jak i trasy przejazdu autobusu. - dostawa i montaż 2 kpl tablic zewnętrznych, obejmujących tablicę przednią, boczną i tylną. - dostawa zestawu komputerowego dla projektowania rozkładu jazdy, obejmującego komputer, monitor i kolorową drukarkę. - dostawa zapory korporacyjnej sprzętowej- firewall. - adaptacja 12 kpl tablic zamontowanych w autobusach do współpracy z nowymi autokomputerami. - stworzenie dwujęzycznej strony www. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.20.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca składając ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia, jest zobowiązany wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: - dla części I zamówienia - 2 dostawy obejmujące autokomputery i tablice wraz z oprogramowaniem wykorzystywane w systemie informacji pasażerskiej każda o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, - dla części II zamówienia - 2 dostawy obejmujące sprzęt komputerowy o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł każda. - dla części III zamówienia - 2 usługi polegające na utworzeniu strony www Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia /pkt 7.1.1/ i dokumentów wymienionych w pkt. 7.1.3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.boleslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakłd Komunikacji Sp. z o.o. 59-700 Bolesławiec ul. Modłowa 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakłd Komunikacji Sp. z o.o. 59-700 Bolesławiec ul. Modłowa 8 sekretariat - pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt REGIO INFO współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa autokomputerów, tablic, oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje dostawę oprogramowania wraz z wdrożeniem i szkoleniem, umożliwiającego prezentacje dwujęzycznego rozkładu jazdy na przystankach i w Internecie; dostawę i montaż 14 szt. autokomputerów, które przekazywać będą drogą radiową dane dotyczące realizacji rozkładu jazdy oraz dane z kas fiskalnych; dostawę i montaż 14 szt. tablic wewnętrznych umożliwiających między innymi prezentację aktualnego przystanku jak i trasy przejazdu autobusu; dostawę i montaż 2 kpl tablic zewnętrznych, obejmujących tablicę przednią, boczną i tylną; adaptację 12 kpl tablic zamontowanych w autobusach do współpracy z nowymi autokomputerami; dostawę serwera; dostawę zapory korporacyjnej sprzętowej- firewall,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje dostawę zestawu komputerowego dla projektowania rozkładu jazdy tj. komputer, monitor i kolorową drukarkę oraz zasilacza awaryjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie strony www.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III obejmuje stworzenie dwujęzycznej strony www.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.