eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżewiceOpracowanie zmian jednostkowych w Studium uwarukowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz Miejscowego planu zagospodarowania przetrzennego gminy Strzyżewice w granicach gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-30

Strzyżewice: Opracowanie zmian jednostkowych w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strzyżewice w granicach gminy
Numer ogłoszenia: 382823 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246298 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzyżewice, , Strzyżewice, woj. lubelskie, tel. 081 5666025, faks 081 5666025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmian jednostkowych w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strzyżewice w granicach gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie w niezbędnym zakresie jednostkowych zmian w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i Miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Strzyżewice. Zadanie I. wg Uchwały Rady Gminy Strzyżewice Nr XXVI/119/08 z dnia 8 października2008r. i Nr XXVI/120/08 z dnia 8 października 2008r. o przystąpieniu do zmian a) Borkowizna o całkowitej powierzchni - 578 ha, b) Bystrzyca Nowa - 528 ha, c) Dębina - 318 ha, d) Dębszczyzna - 224 ha, e) Franciszków - 355 ha, f) Iżyce - 198 ha, g) Kajetanówka - 208 ha, h) Kiełczewice Dolne - 273 ha, i) Kiełczewice Górne - 628 ha, j) Kiełczewice Pierwsze - 130 ha, k) Kiełczewice Maryjskie - 436 ha, l) Osmolice Pierwsze - 847 ha, m) Osmolice Drugie - 1141 ha n) Pawłów - 321 ha, o) Pawłówek - 170 ha, p) Piotrowice - 905 ha, q) Polanówka - 381 ha, r) Strzyżewice - 960 ha, s) Żabia Wola - 1103 ha 1.1. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z 2003r. z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z 2003r. poz. 1587). Zakres zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmuje w szczególności: - prace przygotowawcze, zebranie wniosków i opinii, opracowanie uwarunkowań, sporządzenie projektu zmiany studium - wyłożenie projektu do publicznego wglądu - zgłoszenie projektu studium do uchwalenia - przekazanie dokumentacji Zakres zmiany planu obejmuje w szczególności: - sporządzenie tekstu i rysunku planu zgodnie z art. 15 i 16 obowiązującej ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z 2003r., poz. 717 z późn. zm.); - opracowanie prognoz oddziaływania na środowisko, spełniającej wymagania określone ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U.z 2008r. Nr 25 poz.150 z późn.zm.) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinna odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 197, poz.1667); - sporządzenie prognoz skutków finansowych uchwalenia zmian planu - uwzględniającej wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. ws. wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz.1587); - opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne - zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych ( Dz.U. z 2004r. Nr 121, poz.1266 z poźn. zm.) - o ile zajdzie taka potrzeba - przygotowanie projektów ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień, uczestniczenie w sesjach Rady Gminy na których podejmowane będą uchwały dotyczące zmian planów oraz we wszystkich innych naradach (spotkaniach), niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia; - przygotowanie propozycji sposobu rozpatrzenia składanych wniosków do zmian planu; - przygotowanie projektu zmian planu do opiniowania i uzgodnień wraz z prognozami; - przygotowanie projektu zmian planu wraz z prognozami skutków oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu; - analiza uwag wniesionych do projektu zmian planu, w tym przedłożenie Wójtowi propozycji sposobu rozpatrzenia; - wprowadzenie zmian do projektu zmian planu z podjęciem działań, o których mowa w art. 17 pkt 13 (ustawy) na warunkach określonych w powyższym podpunkcie wraz z opracowaniem ostatecznej wersji projektu planu. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 19 (ustawy) Wykonawca ponawia powyżej wymienione czynności w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian w przedstawionym do uchwalenia projektu planu; - przygotowanie i przekazanie projektu zmian planu w formie umożliwiającej przedstawienie Radzie Gminy do uchwalenia wraz z analizą zgodności projektu planu z ustaleniami Studium, listą nieuwzględnionych uwag (wniesionych do projektu planu w wyniku wyłożenia) wraz z propozycją sposobu ich rozpatrzenia w formie projektów załączników do uchwały, uzasadnieniem do uchwały; - prezentacja projektu planu miejscowego przed Gminną Komisją Urbanistyczno-Architektoniczną, w czasie dyskusji publicznej oraz w okresie opiniowania i uzgadniania jak również prezentacja Radzie Gminy i jej merytorycznym Komisjom. 1.2. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w ust. 1.1., a wynikające z procedur określonych w Ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisach odrębnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 1.4. Przedmiot zamówienia uznaje się za wykonany i odebrany, kiedy podjęta zostanie uchwała Rady Gminy Strzyżewice, o której mowa w art. 20 ust. 1 (ustawy) i uzyskana zostanie pozytywna ocena, o której mowa w art. 20 ust. 2 (ustawy). 1.5. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się z opracowaniami będącymi w posiadaniu Zamawiającego, tj. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, Strategią rozwoju Gminy, obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego Gminy Strzyżewice na danym obszarze. Kopie tych dokumentów po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i podpisaniu umowy z Wykonawcą zostaną przez Zamawiającego przekazane Wykonawcy. 2. Informacja o przedmiocie zamówienia. 2.1. Przedmiotem zmiany w planie jest: a) ustalenie przeznaczenia terenu dla różnorodnych funkcji i form użytkowania, b) określenie warunków, zasad i sposobu zabudowy i zagospodarowania terenu; c) określenie zasad modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej; d) określenie sposobu i terminu tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów 3. Dokumentacje należy wykonać z wykorzystaniem technik komputerowych w wersji elektronicznej oraz w wersji papierowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 106000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowo - Budowlany Pracownia Projektowo - Studialna EKO-PLAN, ul. Braci Wieniawskich 1/244, 20-844 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 106000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 106000.00 oferta z najwyższą ceną: 350000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.