eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Konserwacja i naprawa maszyn i urządzeń biurowych dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-02

Szczecin: Konserwacja i naprawa maszyn i urządzeń biurowych dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych
Numer ogłoszenia: 38259 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14235 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, Al. Papieża Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa maszyn i urządzeń biurowych dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są okresowe konserwacje i bieżące naprawy maszyn i urządzeń biurowych, dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie i podległych mu jednostek organizacyjnych, tj.: Terenowy Oddział Białogard ul. Przejazdowa 1, 78-200 Białogard Terenowy Oddział Choszczno ul. Boh. Warszawy 18, 73-200 Choszczno Terenowy Oddział Drawsko Pomorskie ul. Starogrodzka 31a, 78-500 Drawsko Terenowy Oddział Goleniów ul. Mikołajczyka 42, 72-100 Goleniów Terenowy Oddział Gryfice ul. Trzygłowska 33, 72-300 Gryfice Terenowy Oddział Gryfino ul. Grunwaldzka 1, 74-100 Gryfino Terenowy Oddział Kamień Pomorski ul. Strzelecka 1, 72-400 Kamień Pom. Terenowy Oddział Kołobrzeg ul. Piastowska 9, 78-100 Kołobrzeg Terenowy Oddział Myślibórz ul. Spokojna 22, 74-300 Myślibórz Terenowy Oddział Nowogard ul. Boh. Warszawy 35, 72-200 Nowogard Terenowy Oddział Pyrzyce ul. Szczecińska 21a, 74-200 Pyrzyce Rejonowy Oddział Koszalin ul. Monte Cassino 2, 75-950 Koszalin Terenowy Oddział Sławno ul. Gdańska 18a, 76-100 Sławno Terenowy Oddział Stargard Szczeciński ul. Bydgoska 61, 73-100 Stargard Szczeciński Terenowy Oddział Szczecin Pl. Małopolska 22, 70-550 Szczecin Terenowy Oddział Szczecinek ul. Armii Krajowej 69, 78-400 Szczecinek Terenowy Oddział Świdwin ul. Kołobrzeska 43, 78-300 Świdwin Terenowy Oddział Wałcz ul. Chopina 53, 78-600 Wałcz Szczegółowy wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia wraz z ich lokalizacją oraz wykazem ilości konserwacji określa załącznik nr 7 do SIWZ. Konserwacja: Usługi konserwacji będą realizowane w siedzibach terenowych oddziałów (Załącznik nr 7 do SIWZ), zgodnie z ustalonym wykazem ilości konserwacji (załącznik nr 7 do SIWZ) 1. Konserwacja urządzeń atramentowych: Zakres wykonywanych prac: czyszczenie z zewnątrz rozkręcenie drukarki na podstawowe elementy odkurzanie czyszczenie z pozostałości papieru mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych (tj. rolki, paski, wałki) czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (tj. wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska) smarowanie regulacja luzów pomiędzy współpracującymi elementami sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy regulacja docisku głowicy do wałka smarowanie wałka prowadzącego głowicę przemycie , dysz głowicy, kalibracja głowicy sprawdzenie i testowanie konserwowanego urządzenia 2. Konserwacja urządzeń laserowych: Zakres wykonywanych prac: czyszczenie z zewnątrz rozkręcenie drukarki na podstawowe elementy odkurzanie czyszczenie z pozostałości papieru mycie wyjęcie kasety z tonerem i oczyszczenie wnętrza drukarki z jego pozostałości czyszczenie elementu grzewczego czyszczenie bębna magnetyzującego kalibracja lasera czyszczenie polaryzatora opróżnienie pojemnika zbierającego nadmiar tonera czyszczenie i regulacja separatora czyszczenie i konserwacja elementów gumowych (tj. wałki, paski, rolki) czyszczenie i konserwacja elementów metalowych (tj. wałki, krzywki, kółka, przekładnie, łożyska) regulacja luzów pomiędzy współpracującymi elementami sprawdzenie i testowanie konserwowanego urządzenia 3. Konserwacja kserokopiarki. Zakres wykonywanych prac: demontaż modułu bębna, czyszczenie listwy czyszczącej i uszczelniającej z resztek zużytego tonera (odkurzaczem serwisowym) i ocena wzrokowa stanu technicznego elementów modułu bębna, demontaż modułu grzewczego (czyszczenie czujników termicznych, separatorów odrywających, czyszczenie wałków grzejnego i gumowego z resztek tonera. Ocena wzrokowa stanu zużycia poszczególnych elementów. Sprawdzenie zużycia wałka czyszczącego (olejowego, taśmy czyszczącej lub listwy czyszczącej) w zależności od rodzaju kserokopiarki, demontaż i czyszczenie elektrody transferowej (lub wałka transferowego) w zależności od modelu kopiarki, czyszczenie poszczególnych części kopiarki (rolek prowadzenia papieru, czyszczenie kopiarki odkurzaczem, czyszczenie sekcji optyki, czujników optycznych przejścia papieru), czyszczenie obudów zewnętrznych i kaset na papier (pianka aktywna), w razie stwierdzenia zużycia lub uszkodzenia poszczególnych części należy opisać uszkodzenie na protokóle naprawy lub powiadomić administratora, po skończonej pracy sprawdzenie poprawności działania kopiarki w obecności administratora lub osoby obsługującej kopiarkę, 4. Konserwacja urządzeń termotransferowych: Zakres wykonywanych prac: czyszczenie z zewnątrz rozkręcenie faxu na podstawowe elementy odkurzanie czyszczenie z pozostałości papieru mycie oczyszczenie wnętrza faxu z pozostałości materiału barwiącego czyszczenie i konserwacja elementów gumowych czyszczenie i konserwacja elementów metalowych regulacja luzów pomiędzy współpracującymi elementami sprawdzenie i testowanie konserwowanego urządzenia Ponadto przez konserwację rozumie się wykonanie usługi polegającej na wyczyszczeniu wszystkich elementów składających się na budowę urządzenia, w którym po rozłożeniu na części pierwsze stosuje się środki konserwujące poprawiające pracę elementów mechanicznych. Okresowe konserwacje będą wykonywane po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem. Jeżeli na skutek nieprawidłowego wykonania usługi konserwacji wystąpi konieczność ponownego wykonania usługi konserwacji, Wykonawca wykona ją nieodpłatnie. Powyższe nie obejmuje przypadków, gdy potrzeba wykonania usługi konserwacji jest następstwem nieprawidłowej eksploatacji Sprzętu przez Zamawiającego lub działania czynników niezależnych od Stron. Naprawa sprzętu: Usługi naprawy będą realizowane w siedzibach terenowych oddziałów (Załącznik nr 7 do SIWZ). Naprawy będą realizowane na bieżąco po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem o konieczności wykonania naprawy urządzenia. Wykaz przykładowych napraw (koszt pracy, bez części zamiennych) 1. Urządzenia atramentowe: naprawa układu poboru papieru 2. Urządzenia laserowe: naprawa układu separacji, układu poboru i prowadzenia papieru naprawy wymiana fusera wymiana płyty głównej elektroniki wymiana lasera wymiana maintenance kitu naprawa układu domykania pokrywy W przypadku konieczności dokonania wymiany części lub podzespołu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz tych części i podzespołów wraz z ich wyceną na ustalonym druku (załącznik nr 8 do SIWZ), w celu akceptacji wymiany za ustalona cenę. Wymienione części winny być kompatybilne z określonym urządzeniem. Dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem, że będą fabrycznie nowe, nie dopuszcza się stosowania elementów regenerowanych. Usługi konserwacji oraz naprawy będą realizowane w siedzibach terenowych oddziałów (załącznik nr 7 do SIWZ), zgodnie z ustalonym wykazem ilości konserwacji (załącznik nr 7 do SIWZ) i zgodnie z zapotrzebowaniem na konserwacje lub naprawy przekazywanym Wykonawcy na piśmie, za pomocą faksu lub telefonicznie przez osobę określoną w umowie. Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość i należytą staranność świadczonej usługi, a także za terminowe wykonanie zamówienia. Faktura VAT wystawiana będzie każdorazowo po wykonaniu usługi konserwacji lub naprawy maszyn i urządzeń biurowych wyszczególnionych w załączniku nr 7 do S.I.W.Z. w siedzibie terenowego oddziału Zamawiającego na podstawie Karty pracy technika konserwacje (zał. nr 9 do S.I.W.Z.), a jej wartość wynikać będzie z ceny jednostkowej jednej usługi konserwacji określonej w ofercie. W przypadku naprawy wartość faktury powiększona będzie o wartość zamontowanych części zamiennych i podzespołów zatwierdzonych przez Zamawiającego na podstawie formularzy Wykaz części zamiennych proponowanych do wymiany oraz ich koszt (załącznik nr 8 do S.I.W.Z.) oraz Karty pracy technika (załącznik nr 10 do S.I.W.Z.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości przewidzianych w SIWZ konserwacji i napraw wskazanych w załączniku nr 7 do 20%, co nie uprawnia Wykonawcy do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARSO SERWIS Przedsiębiorstwo Usługowe, ul. B.Domańskiego 7/1, 71-312 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30271,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10510,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10510,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19976,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.