Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-21
Sztum: Przetarg nieograniczony na dostawę różnych produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 382594 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Sztumie , ul. Nowowiejskiego 14, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2672800, faks 0-55 2672820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę różnych produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Dostawa produktów zbożowych i strączkowych: 1. fasola Jaś średni w ilości 2500 kg; 2. groch cały w ilości 3000 kg; 3. ryż łuskany w ilości 8000 kg; 4. mąka pszenna w ilości 4000 kg; 5. kasza manna w ilości 5500 kg; 6. kasza jęczmienna wiejska drobna w ilości 15000 kg; 7. płatki owsiane w ilości 1500 kg; 8. mąka ziemniaczana w ilości 700 kg; 9. płatki ziemniaczane w ilości 1000 kg; 10. makaron (formy grube typu świderki, muszelki,itp) w ilości 12500 kg; 11. płatki kukurydziane w ilości 200 kg. Część II Różne produkty spożywcze 1. Dżem z aronii w ilości 2350 kg; 2. Dżem wieloowocowy w ilości 2500 kg; 3. Dżem niskosłodzony w ilości 50 kg; 4. Marmolada w ilości 2000 kg; 5. Cukier biały w ilości 15000 kg; 6. Sól warzona w ilości 2500 kg; 7. Herbata czarna w ilości 700 kg; 8. Kawa zbożowa w ilości 1500 kg; 9. Syrop (zaprawa do napojów) w ilości 2000 litrów; 10. Ocet w ilości 300 litrów; 11. Musztarda w ilości 2500 kg; 12. Majonez w ilości 300 kg; 13. Woda mineralna niegazowana 1,5 litr w ilości 1500 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.21.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.33.22.00-6, 15.98.10.00-8, 15.31.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Sztumie Ul. Nowowiejskiego 14 82-400 Sztum.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Sztumie Ul. Nowowiejskiego 14 82-400 Sztum.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa produktów zbożowych i strączkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. fasola Jaś średni w ilości 2500 kg CPV 03212210-5 2. groch cały w ilości 3000 kg CPV 03212213-6 3. ryż łuskany w ilości 8000 kg CPV 03211300-6 4. mąka pszenna w ilości 4000 kg CPV 15612100-2 5. kasza manna w ilości 5500 kg CPV 15613100-9 6. kasza jęczmienna wiejska drobna w ilości 15000 kg CPV 15613100-9 7. płatki owsiane w ilości 1500 kg CPV 15613380-5 8. mąka ziemniaczana w ilości 700 kg CPV 15623000-1 9. płatki ziemniaczane w ilości 1000 kg CPV 15313000-5 10. makaron (formy grube typu świderki, muszelki,itp) w ilości 12500 kg CPV 15851100-9 11. płatki kukurydziane w ilości 200 kg CPV 15613311-1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4, 03.21.00.00-6, 15.31.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dżem z aronii w ilości 2350 kg; CPV 15332290-3 2. Dżem wieloowocowy w ilości 2500 kg; CPV 15332290-3 3. Dżem niskosłodzony w ilości 50 kg; CPV 15332290-3 4. Marmolada w ilości 2000 kg; CPV 15332230-5 5. Cukier biały w ilości 15000 kg; CPV 15831200-4 6. Sól warzona w ilości 2500 kg ; CPV 15872400-5 7. Herbata czarna w ilości 700 kg; CPV 15863200-7 8. Kawa zbożowa w ilości 1500 kg ; CPV 15862000-8 9. Syrop (zaprawa do napojów) w ilości 2000 litrów; CPV 15831500-7 10. Ocet w ilości 300 litrów; CPV 15871110-8 11. Musztarda w ilości 2500 kg ; CPV 15871250-1 12. Majonez w ilości 300 kg; CPV 15871273-8 13. Woda mineralna niegazowana 1,5 litr w ilości 1500 szt; CPV 15981000-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.33.22.00-6, 15.98.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księdza Jana Twardowskiego w Białymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Białystok
- "Dostawy żywności dla PP1 w Radlinie, w okresie lipiec, wrzesień-grudzień 2025r, z podziałem na 6 zadań"
- Dostawa artykułów nabiałowych dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Radzyminie z podziałem na zadania
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
więcej: Zboża i ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.