Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-02
Poznań: Wykonanie usług uzupełniających dotyczących wykonania w latach 2010,2011,2012 okresowej kontroli 144 obiektów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 38255 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8668821, faks 061 8646314, 8660922 , strona internetowa www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług uzupełniających dotyczących wykonania w latach 2010,2011,2012 okresowej kontroli 144 obiektów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług uzupełniających dotyczących wykonania w latach 2010,2011,2012 okresowej kontroli 144 obiektów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Na skutek zmian organizacyjnych GDDKiA Oddział w Poznaniu wykaz obiektów należących do GDDKiA Oddział w Poznaniu podlegających kontroli uległ zwiększeniu w oparciu o trzy obiekty. ( magazyn soli we Wrześni, obiekt w Skrzynkach Pl. Parkowy 1, obiekt na Hawelańskiej 12 w zakresie 1 rocznej kontroli stanu technicznego budynku, instalacji gazowej, przewodów kominowych, 5 letniej kontroli stanu technicznego budynków i instalacji elektrycznej, odgromowej. Dlatego zamówienie przewiduje się udzielić dotychczasowemu Wykonawcy, by zapewnić nierozerwalną ciągłość zamówień uzupełniających z podstawowymi, skoro podlegają one powtórzeniu i są tożsame w charakterze. Zamówienie postanawia się udzielić na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 z powodu: - tożsame w charakterze z zamówieniem podstawowym, - nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, - antycypacja wystąpienia takowych zamówień w SIWZ, ogłoszeniu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
PEGIZ - BUD mgr inż. Grzegorz Peczyński, ul. Czarna Rola, 61-625 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup akcesoriów i materiałów jednorazowych na potrzeby SZOZ nad MiD w Poznaniu
- Zakup odczynników dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej - Pracownia Cytometrii Przepływowej
- Dostawa aparatu USG wszechstronnego na potrzeby POZ Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Zakup i dostawa aplikatorów oftalmicznych RU 106 dla Oddziału Okulistyki
- Usługa dzierżawy urządzeń ortopedycznych wraz z serwisem tych urządzeń na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.