To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-30
Suwałki: Przetarg nieograniczony na sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz wykonywanie różnych usług z zakresu napraw i konserwacji w budynku Urzędu Skarbowego w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 382513 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239266 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. 1 Maja 2a, Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5664872, 5666983, faks 087 5666707, 5662787.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz wykonywanie różnych usług z zakresu napraw i konserwacji w budynku Urzędu Skarbowego w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie wszelkich czynności związanych z utrzymaniem czystości w budynku Urzędu Skarbowego - pokoje biurowe, sanitariaty, ciągi komunikacyjne (klatki schodowe, korytarze), o powierzchni: dywanowa -1578,86 m2, terakota-822 m2, lastriko-616,50 m2, parkiet-259,50 m2, glazura -347,80 m2,sprzątanie oraz odśnieżanie terenu bezpośredniego otoczenia budynku o pow. 147 m2- polbruk, terakota;wykonywanie drobnych napraw ( usuwanie awarii) urzadzeń technicznych zainstalowanych w budynku Urzędu- sieć c.o., wod-kan, elektryczna - w zakresie nie wymagającym interwencji służb specjalistycznych; drobne naprawy mebli biurowych- wstawianie zamków, naprawa zawiasów; - w razie potrzeb odmalowywanie zabrudzonych ścian pokoi biurowch..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 262559.80 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OCHRONY MIENIA "IKART" RYSZARD JURKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OCHRONY MIENIA "IKART" RYSZARD JURKIEWICZ
- Biuro Ochrony Mienia IKART Ryszard Jurkiewicz, ul. Młynarskiego 5/38, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 284400.00
- Oferta z najniższą ceną: 284400.00 oferta z najwyższą ceną: 2459016.39
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa eksploatacyjnych materiałów elektrycznych
- Dostawa narybku węgorza europejskiego, siei, troci jeziorowej, pstrąga potokowego oraz lina
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń umożliwiających modernizację 25 elektronicznych tablic przystankowych w Suwałkach, jako udogodnienie dla osób niedowidzących
- Zakup płyt CD i DVD, artykułów biurowych i papieru ksero dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa odzieży mundurowej, służbowej, i ochronnej przeznaczonej pracownikom Wigierskiego Parku Narodowego
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych na terenie gminy Suwałki w podziale na dwa zadania.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" - Część II
- Zimowe utrzymanie ciągów pieszych oraz chodników w sezonie zimowym 2025/2026
- Oczyszczanie miejsc zimowego dokarmiania żubrów wraz z posezonową konserwacją brogów w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce"
- "Sprzątanie pomieszczeń RDW Nidzica w latach 2025 - 2027 z podziałem na części (3)."
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2025 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych Nowego Sącza
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.