Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu i usług w celu wykonania modernizacji systemu informatycznego Krajowego Rejestru Karnego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ministerstwo Sprawiedliwości, do kontaktów: Elżbieta Sandomierska, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5212888, 5212214, fax 022 6289785, e-mail: atanasow@ms.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ms.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:resort sprawiedliwości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i usług w celu wykonania modernizacji systemu informatycznego Krajowego Rejestru Karnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Biuro Informacyjne Krajowego Rejestru Karnego, 03-938 Warszawa, ul. Zwycięzców 34. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę, instalację i uruchomienie sprzętu i oprogramowania: serwer z procesorem ALPHA lub równoważny oraz rejestrator danych. Za równoważny serwer z procesorem innym niż ALPHA (sprzęt równoważny) Zamawiający uzna urządzenie, na którym działać będzie bez przeróbek i poprawek specjalistyczne oprogramowanie posiadane przez Zamawiającego opisane szczegółowo w załączniku nr 1 do Wzoru umowy; b)dostawę 60 licencji dla użytkownika bazy danych Zamawiającego bez asysty technicznej. Zamawiający posiada obecnie bazę danych ORACLE Rdb w wersji 7.0 bez asysty technicznej. Zamawiający nie dopuszcza innego sposobu realizacji przedmiotu zamówienia np. poprzez dostawę licencji dla nielimitowanej ilości użytkowników; c)usługi informatyczne modernizujące oprogramowanie systemu informatycznego Krajowego Rejestru Karnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do Wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.40.00 - Serwery UNIX lub równorzędne Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.25.10 - Rejestratory danych Kod CPV wg słownika 2008: 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych Oryginalny kod CPV: 30.23.11.10 - Bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.00.00 - Systemy baz danych Oryginalny kod CPV: 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)dostawę, instalację i uruchomienie sprzętu i oprogramowania: serwer z procesorem ALPHA lub równoważny oraz rejestrator danych. Za równoważny serwer z procesorem innym niż ALPHA (sprzęt równoważny) Zamawiający uzna urządzenie, na którym działać będzie bez przeróbek i poprawek specjalistyczne oprogramowanie posiadane przezZamawiającego opisane szczegółowo w załączniku nr 1 do Wzoru umowy; b)dostawę 60 licencji dla użytkownika bazy danych Zamawiającego bez asysty technicznej. Zamawiający posiada obecnie bazę danych ORACLE Rdb w wersji 7.0 bez asysty technicznej. Zamawiający nie dopuszcza innego sposobu realizacji przedmiotu zamówienia np. poprzez dostawę licencji dla nielimitowanej ilości użytkowników; c)usługi informatyczne modernizujące oprogramowanie systemu informatycznego Krajowego Rejestru Karnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do Wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia wynosi: 1.dostawa instalacji i sprzętu - 1 miesiąc od daty zawarcia umowy, 2.dostawa licencji - 1 miesiąc od daty zawarcia umowy, 3.usługi informatyczne - 3 miesiące od daty zawarcia umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 podobne zamówienie tzn. zainstalowali w klastrze systemu OpenVMS serwer z procesorem ALPHA albo równoważnym zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie oraz wykonali co najmniej 1 zamówienie z wykorzystaniem systemu operacyjnego OpenVMS albo równoważnego zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, bazą danych Oracle Rdb albo równoważną zaoferowaną przez Wykonawcę w ofercie i monitora transakcyjnego ACMS lub równoważnego zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca \spełnia\ albo \nie spełnia\ poszczególne warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, b)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; W/w dokument/dokumenty powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W/w dokument należy złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument sporządzony w języku obcym, składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi złożyć: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,zawierający co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu wykonanych usług, datę/daty (dzień, miesiąc, rok) wykonania (zakończenia) usługi, wskazanie odbiorców (co najmniej nazwa i adres odbiorcy) wraz z dokumentami (np. referencje, protokóły odbioru, itp.) potwierdzajacymi, że usługi zostały wykonane należycie. W/w dokumenty należy złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W/w wykaz wraz z dokumentami musi potwierdzać spełnienie warunków opisanych w pkt. 1 ppkt 1.2 a) Opis warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp. Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2006, godzina 12:30, Warszawa, Al. Ujazdowskie 11 sala 615.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.07.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Rozbudowa systemu backupowego
- Dostawa mięsa i wędlin
- ZAKUP DEPOZYTORÓW KLUCZY
- Zakup i oznakowanie materiałów promocyjnych dla Polskiego FSDN oraz dystrybucja do 45 punktów.
- Dostawa subskrypcji na oprogramowanie antywirusowe Cortex XDR Prevent (PAN-XDRPRVT) lub równoważne dla jednostek OUM, OUP oraz wydziałów zamiejscowych na okres 12 miesięcy dla 1200 urządzeń końcowych.
- Rozbiórka dziesięciu budynków, położonych na dz. nr 58/4 obręb Mikołajewice
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu, systemu i oprogramowania IT" w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - III
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Radziejowice - Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa. Dostawa sprzętu i oprogramowania
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Kołobrzeg"
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Kiełczygłów
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Urzędu Gminy Strawczyn w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Różne rejestratory danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





