eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno › Remont ambulatorium ul. Fabryczna w Rogoźnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Rogoźno: Remont ambulatorium ul. Fabryczna w Rogoźnie
Numer ogłoszenia: 382476 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Rogoźnie , ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 067 2617193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ambulatorium ul. Fabryczna w Rogoźnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowe - wymianę okien i docieplenie - izolację pionową fundamentów - roboty elektryczne Na zrealizowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji. Ilość i zakres zamówienia określone zostały w przedmiarze robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.20 - Roboty budowlane w zakresie specjalnych budynków medycznych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym 2. Posiadają odpowiedni sprzęt do wykonania zamówienia 3. Posiadają dobrze przygotowaną kadrę i pracowników 4. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obejmującą przedmiot postępowania 5.Występują na rynku co najmniej 3 lata 6.Udzielą 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 7. Wyrażą zgodę na odroczony okres płatności min. 21 dni 8. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia. 2. Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do SIWZ) 3 Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z przetargu z mocy art.22 ust.2 i art.24 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych. (zał. Nr 2 i 3 do SIWZ) 4 Wykaz wykonanych tożsamych prac w ostatnich 5 lat wraz z referencjami.załącznik nr 4 5 Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 6. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) min. 1 osoba. Wszystkie załączniki do oferty powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela oferenta, natomiast kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rogozno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rogoźnie, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Rogoźnie, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, pok. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.