eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceCałodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach przy Al. IX Wieków Kielc 3 oraz całodobowy monitoring i podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych w budynku biurowym przy ul. Sienkiewicza 63 oraz przy ulicy Leonarda 1 w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Kielce: Całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach przy Al. IX Wieków Kielc 3 oraz całodobowy monitoring i podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych w budynku biurowym przy ul. Sienkiewicza 63 oraz przy ulicy Leonarda 1 w Kielcach
Numer ogłoszenia: 382430 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332872 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach przy Al. IX Wieków Kielc 3 oraz całodobowy monitoring i podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych w budynku biurowym przy ul. Sienkiewicza 63 oraz przy ulicy Leonarda 1 w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: a) Zadanie I -usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego i ochrony osób znajdujących się w budynkach Zamawiającego zlokalizowanych w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3. Wykonawca świadczył będzie te usługi przy pomocy osób zwanych dalej pracownikami, przy wsparciu grupy interwencyjnej Wykonawcy o ile taka potrzeba wystąpi. Stacjonarna ochrona budynków przy al. IX Wieków Kielc 3 wykonywana będzie w sposób ciągły w systemie dwu zmianowym co oznacza, iż dyżur każdej z osób nie może trwać dłużej niż 12 godzin. Wykonawca musi prowadzić rejestr czasu pełnienia służby indywidualnie dla każdej z osób. Wykonawca musi zapewnić możliwość natychmiastowego wglądu do rejestru upoważnionemu przedstawicielowi zamawiającego oraz przesłać na wskazany przez zamawiającego numer fax-u lub adres e-mail. b)Zadanie II -całodobowego monitoringu i podejmowania interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych w budynku biurowym przy ul. Sienkiewicza 63 w Kielcach, c)Zadanie III -całodobowego monitoringu i podejmowania interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych w budynku biurowym przy ulicy Leonarda 1 w Kielcach. 2.Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym na własny koszt wyposaży pracowników ochrony pełniących służbę w obiekcie przy Al.IX Wieków Kielc 3 w jednolite mundury z emblematami firmowymi i identyfikatory, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia związany z prawidłowym wykonywaniem ochrony. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania obiektów Zamawiającego. 3.Wykonawca w ciągu 30 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia opracuje Instrukcje Ochrony Obiektów (oddzielna instrukcja ochrony dla obiektów przy Al. IX Wieków Kielc 3 i oddzielna dla obiektu przy ul. Sienkiewicza 63 oraz ulicy Leonarda 1), które uzgodni z Zamawiającym. 4.Wykonawca do ochrony obiektu przy Al. IX Wieków Kielc 3 wyznaczy minimum 3 stałych pracowników, jednak nie więcej niż 5-ciu pracowników, osoby te muszą być wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, prowadzoną zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.) 5.Wykonawca po zawarciu umowy (nie później niż trzy dni przed datą rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia) dostarczy Zamawiającemu: -wykaz pracowników skierowanych do realizacji obowiązków wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia, -kserokopii legitymacji służbowych pracowników, - podpisane przez pracowników zobowiązania o przestrzeganiu tajemnicy służbowej, poświadczone za zgodność przez Wykonawcę -dokumentu potwierdzającego, że pracownicy są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.), kalkulację szczegółową , uwzględniającą informację na temat formy zatrudnienia tych pracowników ( np. umowa o pracę, umowa-zlecenia), które będą miały istotne znaczenie dla obu stron, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w paragrafie 12 ust. 2 lit. b) o c) wzoru umowy ( dodatek nr 4 do SIWZ)f 6.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonania wszelkich czynności wymienionych w załączniku Nr 1 do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia). 7.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 8.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 9.Cenę oferty wykonawca oblicza w Formularzu ofertowym stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. Cena oferty musi obejmować wszystkie zadania i obowiązki wykonawcy określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 10.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom tylko w zakresie (części) monitoringu i interwencji. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 11.Zlecenie wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Ochrony Security Sp. z o.o, ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220776,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 235762,20

  • Oferta z najniższą ceną: 235762,20 / Oferta z najwyższą ceną: 285207,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.