eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wykonywanie usługi całodobowej fizycznej ochrony mienia i obiektów Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej wraz z obsługą instalacji tlenowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-25

Bielsko-Biała: Wykonywanie usługi całodobowej fizycznej ochrony mienia i obiektów Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej wraz z obsługą instalacji tlenowej.
Numer ogłoszenia: 382290 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359904 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8125004, 8284047, faks 033 8151630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi całodobowej fizycznej ochrony mienia i obiektów Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej wraz z obsługą instalacji tlenowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi całodobowej fizycznej ochrony mienia i obiektów Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej wraz z obsługą instalacji tlenowej. 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.1.Powierzchnia Szpitala objęta ochroną może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, polegającej na zmniejszeniu lub powiększeniu powierzchni podlegającej ochronie. Zamawiający informuje, iż obiekt nie znajduje się na wykazie obiektów podlegających obowiązkowej ochronie w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Dozorowanie obiektów odbywać się będzie codziennie i całodobowo - jeden pracownik w ciągu dnia, dwóch pracowników w nocy (drugi pracownik stanowi wzmocnienie przez osiem godzin, godziny zabezpieczenia nocnego będą uzgadniane z Zamawiającym na bieżąco). Miesięczna cena usługi musi obejmować zapewnienie pracowników rezerwowych, zabezpieczenie wyposażenia osobistego pracowników, koszty ubezpieczenia oraz koszty konserwacji istniejącego w Szpitalu systemu sygnalizacji włamań. 1.2. Szpital Pediatryczny posiada następujące zainstalowane systemy monitorowania i sygnalizowania: a)instalacja przyzywowa, b)instalacja dźwiękowo - świetlna. Ze względów bezpieczeństwa lista zainstalowanych systemów oraz ich lokalizacja jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 1.3. Monitorowanie radiowe sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji odbywać się będzie w systemie całodobowym. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania systematycznej konserwacji systemu alarmowego oraz wykonywania okresowych kontroli prawidłowego działania systemu. 1.4. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego użyczenia Zamawiającemu nadajnika powiadomienia radiowego na czas realizacji umowy przetargowej. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące sprawowania ochrony mienia i obiektów Szpitala Pediatrycznego: 2.1.Wykonawca wykonywać będzie czynności dozoru fizycznego w ramach uprawnień posiadanych przez jego pracowników. 2.2. Zleceniodawca powierza pracownikom Wykonawcy swoje uprawnienia porządkowe odnoszące się do własnych pracowników oraz klientów Szpitala. 2.3. Zleceniodawca lub upoważniony przez niego przedstawiciel może wydać pracownikom dozoru specjalne dyspozycje z pominięciem Wykonawcy pod warunkiem odnotowania ich w książce raportów. Dyspozycje te będą wykonywane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w zakresie zadań określonych w instrukcji i nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa dozorowanego obiektu. 2.4. Wyposażenie pracowników dozoru. Pracownik dozoru powinien być wyposażony w: a)ubiór firmowy, b)środki łączności, c)aktualną legitymację służbową firmy, d)identyfikator osobisty ze zdjęciem. 2.5. Rozmieszczenie pracowników dozoru. W czasie godzin pracy: portiernia przy bramie wjazdowej Szpitala Pediatrycznego od ul. Sobieskiego. 2.6. Pracownicy dozoru zobowiązani są do kulturalnego stosunku względem przełożonych, kolegów z pracy oraz wszystkich osób postronnych. 2.7. Pracownik dozoru fizycznego w szczególności odpowiedzialny jest za: a) całodobową obsługę parkingu wewnątrz Szpitala, b) otwieranie rogatki dla wjeżdżających i wyjeżdżających samochodów na bramie głównej od strony ul. Sobieskiego, c) pobieranie opłat za wjazd na parking i rozliczenie bloczków opłaty za parking z Działem Administracji, d) w dni wolne od pracy (sobota, niedziela i święta) obsługę pomieszczenia za odpady medyczne (przyjmowanie odpadów z oddziałów), otwieranie i zamykanie tego pomieszczenia; e) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń szpitalnych - książka kluczy, f) zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych do wytypowanych budynków szpitalnych, w ustalonych godzinach (otwieranie o godz. 6:00 rano, zamykanie po godz. 22:00), g) obsługa centrali telefonicznej w godz. 15:00 - 7:00 rano w dni powszednie oraz całodobowo w dni wolne od pracy, h) wykonywanie patrolu drogami wewnętrznymi Szpitala w granicach obszaru dozorowanego, szczególnie w godz. 15:00 - 6:00 , i) sprawdzenie patrolem budynków szpitalnych wewnątrz przed ich zamknięciem pod względem bezpieczeństwa p. poż, wod.-kan., itp. oraz przebywania osób postronnych (bezdomnych), j) podjęcie interwencji w przypadku zgłoszenia z Oddziału sytuacji konfliktowej, k) zwracanie uwagi na osoby postronne wchodzące na teren parku szpitalnego (osoby z psami, spożywające alkohol), w przypadku zauważenia takich osób należy je wezwać do opuszczenia terenu dozorowanego (w sytuacjach konfliktowych wezwać przez dyspozytora firmy Straż Miejską lub patrol Wykonawcy), l) utrzymywanie porządku wokół portierni, w okresie zimowym odśnieżanie drogi od bramy wjazdowej do Izby Przyjęć i wjazdu głównego na wysokość parkingu, m) prowadzenie dokumentacji na posterunku zgodnie z ustaloną procedurą, n) bezwzględny zakaz przebywania na terenie portierni osób postronnych w czasie pełnienia służby, o) Wykonawca w porozumieniu ze Zleceniodawcą mogą wprowadzić dodatkowe obowiązki wynikające z bieżących potrzeb, 2.8. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić obsługę instalacji tlenowej w godzinach od 15:00 do 7:00 w dni powszednie oraz całodobowo w dni wolne od pracy. Zakres obsługi: a) kontrola tlenowni w zakresie zużycia tlenu, przełączania baterii tlenu w przypadku zmniejszenia się ciśnienia pracującej baterii do minimum eksploatacyjnego, b) dostarczania butli na oddziały, c) napełnianie butli o pojemności 10 litrów w razie takiej konieczności, d) każdorazowo dopełnienie butli o pojemności 2 litrów i jej założenie do inkubatora transportowego, po każdorazowej akcji na Oddziale Intensywnej terapii i Anestezjologii Dziecięcej. Czynności związane z obsługą instalacji tlenowej, wykonywać mogą tylko osoby posiadające uprawnienia do obsługi butli tlenu medycznego. Uprawnienia pracowników Oferenta do obsługi instalacji tlenowej należy dołączyć przy podpisywaniu umowy!.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.64.11.30 - 98.64.11.30 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 98.35.11.00 - Usługi parkingowe 98.39.00.00 - Inne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMOS Sp. z o. o., ul. Kocmyrzowska 13a, 31-750 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161812,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 125800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 245760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.