Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-30
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest remont klatki schodowej K1 w budynku Muzeum Przyrodniczego i Instytutu Zoologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu. Obiekt ten wpisany jest do rejestru zabytków.
Numer ogłoszenia: 382185 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest remont klatki schodowej K1 w budynku Muzeum Przyrodniczego i Instytutu Zoologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu. Obiekt ten wpisany jest do rejestru zabytków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont klatki schodowej K1 w budynku Muzeum Przyrodniczego i Instytutu Zoologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu. Obiekt ten wpisany jest do rejestru zabytków. 2. Informacja ogólna. - Usytuowanie Budynek Instytutu Zoologii zlokalizowany jest na terenie Ogrodu Botanicznego przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu. W budynku tym znajdują się trzy klatki schodowe. Przedmiotem zamówienia jest reprezentacyjna klatka schodowa K1 prowadząca do Muzeum Przyrodniczego, znajduje się w narożu budynku pomiędzy skrzydłem frontowym od strony północnej, a skrzydłem ogrodowym od strony wschodniej. - Opis ogólny Zasadniczy wpływ na przyjęte w projekcie remontu klatki schodowej rozwiązania, ma jej zabytkowy charakter. Z tego względu założono odtworzeniowy charakter prac remontowych, ograniczający się do poprawy stanu technicznego elementów ich wystroju. Wyjątek stanowią tu balustrady, których wysokość podniesiono ze względu na to, że są zbyt niskie i nie zapewniają bezpieczeństwa użytkowania schodów. 3. Opis robót Branża budowlana: - Remont i renowacja posadzek - Naprawa tynków i okładzin - Roboty malarskie - Renowacja stolarki drzwiowej i renowacja istniejącej boazerii z cokolikiem - Renowacja i podwyższenie balustrady Branża elektryczna: - Wymiana gniazd wtykowych i wyłączników lub przycisków - Wymiana opraw oświetleniowych - Instalacja oświetleniowa (uzupełnienia) 4. Szczegółowy zakres prac budowlanych przewidzianych do wykonania zawarty jest w załącznikach nr 3, 4, 5 do SIWZ. 5. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 6. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki socjalno - bytowe dla swoich pracowników. Zamawiający udostępni Wykonawcy teren przyległy do budynku w którym odbywa się remont..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3 000 Zł (TRZY TYSIąCE ZłOTYCH)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA, tj. wykazanie się w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia)minimum jedną należycie wykonaną robotą budowlaną o wartości co najmniej 200000 zł brutto polegającą na remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków. 3.DYSPONOWANIE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (lub osobą) posiadającymi uprawnienia budowlane Kierownika budowy i Kierownika Robót do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: a)konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń. Ponadto kierownik budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, winien posiadać co najmniej 2 letnią praktykę zawodową (pełnienia samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy) na budowie przy zabytkach nieruchomych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonej oferty. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 8 i załącznik nr 9 do SIWZ. 3.WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Z PODANIEM ICH WARTOŚCI ORAZ DATY I MIEJSCA WYKONANIA, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 4.Dokument potwierdzający, że robota wskazana w wykazie została wykonana należycie. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: uprawnienia budowlane (kierownika budowy/kierownika robót) do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia. oraz - aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność ww. osób do właściwej izby samorządu zawodowego - z określonym terminem ich ważności; - wypis (zaświadczenie lub decyzja) z centralnego rejestru osób uprawnionych, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zm (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995r.) 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj Wykonawca wykaże odbytą praktykę pełnienia samodzielnej funkcji technicznej, poprzez podanie nazwy Inwestora i adresu remontowanego obiektu, okresu pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie kierownika budowy (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ). 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie, o którym mowa w pkt 6, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy - cena 150 zł w siedzibie Biura Zamówień Publicznych UWr. albo za zaliczeniem pocztowym (cena 150 zł + koszty przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pok. 100..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





