Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-02
Grudziądz: Przycięcie krzewów i drzewek z przekopaniem powierzchni pod nimi, dwukrotne formowanie żywopłotów z jednokrotnym przekopaniem powierzchni pod nimi, prześwietlenie koron drzew, koszenie, zgrabienie, wywóz trawy z trawników o pow. 140 397,50m2 na posesjach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 38201 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przycięcie krzewów i drzewek z przekopaniem powierzchni pod nimi, dwukrotne formowanie żywopłotów z jednokrotnym przekopaniem powierzchni pod nimi, prześwietlenie koron drzew, koszenie, zgrabienie, wywóz trawy z trawników o pow. 140 397,50m2 na posesjach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w 2011 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części: Część I Koszenie, zgrabienie i wywóz trawy z trawników o pow. 71 274m2 znajdujących się przy posesjach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Grudziądzu zgodnie z wykazem posesji stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy. Po każdorazowym zakończeniu koszenia, zanieczyszczone trawą ciągi komunikacyjne (chodniki, ulice) należy niezwłocznie oczyścić. Zgrabioną trawę należy wywieźć w ciągu 48h od zakończenia koszenia. Zamawiający przewiduje 2 - 3 krotne koszenie w roku. Wymagany termin jednokrotnego pokosu - 1 miesiąc od otrzymania od zamawiającego pisemnego zgłoszenia. Część II Koszenie, zgrabienie i wywóz trawy z trawników o pow. 69 123,50m2 znajdujących się przy posesjach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 i Nr 3 w Grudziądzu zgodnie z wykazem posesji stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy. Po każdorazowym zakończeniu koszenia, zanieczyszczone trawą ciągi komunikacyjne (chodniki, ulice) należy niezwłocznie oczyścić. Zgrabioną trawę należy wywieźć w ciągu 48h od zakończenia koszenia. Zamawiający przewiduje 2 - 3 krotne koszenie w roku. Wymagany termin jednokrotnego pokosu - 1 miesiąc od otrzymania od zamawiającego pisemnego zgłoszenia. Część III Przycięcie krzewów i drzewek z przekopaniem powierzchni pod nimi, dwukrotne formowanie żywopłotów z jednokrotnym przekopaniem powierzchni pod nimi, prześwietlenie koron drzew rosnących przy posesjach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1, Nr 2, Nr 3 w Grudziądzu zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy Czynność I Przycięcie krzewów i drzewek z przekopaniem powierzchni pod nimi, dwukrotne formowanie żywopłotów z jednokrotnym przekopaniem powierzchni pod nimi rosnących przy posesjach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1, Nr 2, Nr 3 w Grudziądzu zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy Termin wykonania poszczególnych czynności w roku: 1. Przycięcie krzewów z przekopaniem powierzchni pod nimi, przycięcie drzewek - przełom marca i kwietnia 2. Przycięcie żywopłotów z przekopaniem powierzchni pod nimi: a) pierwszy termin - miesiąc czerwiec b) przewidywany drugi termin - miesiąc wrzesień Czynność II Prześwietlenie (podkszesanie) koron drzew rosnących na posesjach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu Zamawiający zlecać będzie sukcesywnie w miarę potrzeb podcięcie koron drzew, przewidywana ilość drzew do przycięcia - 128szt. w 2011roku...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.34.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I - 1 000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 Część II - 1 000,00zł słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 Część III - 1 800,00zł słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień:
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert: - co najmniej 1 zamówienia w zakresie koszenia zgrabienia i wywozu trawy o wartości minimum 5000,00 zł brutto w przypadku złożenia oferty na I część przedmiotu zamówienia - co najmniej 1 zamówienia w zakresie koszenia zgrabienia i wywozu trawy o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w przypadku złożenia oferty na II część przedmiotu zamówienia - co najmniej 1 zamówienie w zakresie przycięcia krzewów lub drzewek bądź żywopłotów o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w przypadku złożenia oferty na III część przedmiotu zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający uzna dysponowanie niezbędnymi narzędziami i sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia - dysponowanie co najmniej 3 kosiarkami lub kosami spalinowymi oraz 1 samochodem lub ciągnikiem z przyczepą do wywozu trawy w przypadku złożenia oferty na I część przedmiotu zamówienia, - dysponowanie co najmniej 3 kosiarkami lub kosami spalinowymi oraz 1 samochodem lub ciągnikiem z przyczepą do wywozu trawy w przypadku złożenia oferty na II część przedmiotu zamówienia,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uzna: - dysponowanie ilością pracowników niezbędną do terminowego wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku składania oferty na I część przedmiotu zamówienia nie mniej niż 3 - dysponowanie ilością pracowników niezbędną do terminowego wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku składania oferty na II część przedmiotu zamówienia nie mniej niż 3 - dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia pilarza oraz ilością pracowników niezbędną do terminowego wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku składania oferty na III część przedmiotu zamówienia nie mniej niż 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGN Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23 86-300 Grudziądz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2011 godzina 10:00, miejsce: MPGN Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie, zgrabienie i wywóz trawy z trawników o pow. 71 274m2 znajdujących się przy posesjach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Grudziądzu zgodnie z wykazem posesji stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Po każdorazowym zakończeniu koszenia, zanieczyszczone trawą ciągi komunikacyjne (chodniki, ulice) należy niezwłocznie oczyścić. Zgrabioną trawę należy wywieźć w ciągu 48h od zakończenia koszenia. Zamawiający przewiduje 2 - 3 krotne koszenie w roku. Wymagany termin jednokrotnego pokosu - 1 miesiąc od otrzymania od zamawiającego pisemnego zgłoszenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie, zgrabienie i wywóz trawy z trawników o pow. 69 123,50m2 znajdujących się przy posesjach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 i Nr 3 w Grudziądzu zgodnie z wykazem posesji stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Po każdorazowym zakończeniu koszenia, zanieczyszczone trawą ciągi komunikacyjne (chodniki, ulice) należy niezwłocznie oczyścić. Zgrabioną trawę należy wywieźć w ciągu 48h od zakończenia koszenia. Zamawiający przewiduje 2 - 3 krotne koszenie w roku. Wymagany termin jednokrotnego pokosu - 1 miesiąc od otrzymania od zamawiającego pisemnego zgłoszenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przycięcie krzewów i drzewek z przekopaniem powierzchni pod nimi, dwukrotne formowanie żywopłotów z jednokrotnym przekopaniem powierzchni pod nimi, prześwietlenie koron drzew rosnących przy posesjach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1, Nr 2, Nr 3 w Grudziądzu zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czynność I Przycięcie krzewów i drzewek z przekopaniem powierzchni pod nimi, dwukrotne formowanie żywopłotów z jednokrotnym przekopaniem powierzchni pod nimi rosnących przy posesjach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1, Nr 2, Nr 3 w Grudziądzu zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy Termin wykonania poszczególnych czynności w roku: 1. Przycięcie krzewów z przekopaniem powierzchni pod nimi, przycięcie drzewek - przełom marca i kwietnia 2. Przycięcie żywopłotów z przekopaniem powierzchni pod nimi: a) pierwszy termin - miesiąc czerwiec b) przewidywany drugi termin - miesiąc wrzesień Czynność II Prześwietlenie (podkszesanie) koron drzew rosnących na posesjach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu Zamawiający zlecać będzie sukcesywnie w miarę potrzeb podcięcie koron drzew, przewidywana ilość drzew do przycięcia - 128szt. w 2011roku...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Przebudowa ulicy Rydygiera od ul. Warszawskiej do ul. Skowronkowej
- Wykonanie usługi pn. "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu".
- Dostawa regałów stacjonarnych w ilości 700 sztuk na potrzeby Archiwum Zakładowego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 17 im. Sybiraków w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ścinka specjalistyczna - usuwanie drzew trudnych oraz niebezpiecznych gałęzi drzew na terenie Nadleśnictwa Brzesko w 2025 roku
- Zagospodarowanie terenu wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Nowa, ks. Piotra Skargi we Wrocławiu.
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- Przygotowanie nowych terenów zielonych oraz realizacja zadań z zakresu małej retencji na terenie miasta Brok w ramach projektu "Poprawa retencji i przeciwdziałanie skutkom suszy na terenie Gminy Brok
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2026 roku.
- Przebudowa ulicy Rydygiera od ul. Warszawskiej do ul. Skowronkowej
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





