Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-02
Pleszew: kiosk multimedialny
Numer ogłoszenia: 381878 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7422678, faks 062 7422678.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pup.pleszew.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kiosk multimedialny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego Pleszew, ul. Wyspiańskiego 6, kiosku multimedialnego związanych z tworzeniem publicznych punktów dostępu do usług Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi i jakościowymi wymaganymi przez Zamawiającego. Wykaz sprzętu będącego przedmiotem zamówienia: Kiosk Multimedialny - 1 szt. Kod CPV: 30.20 00 00-1 Wymagane parametry techniczne określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie oceny spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) Wypełnione formularze dotyczące parametrów technicznych oferowanego sprzętu (zgodnie z odpowiednim załącznikiem - nr 1 ), wypełnienie formularza odręcznie wyklucza ofertę z postępowania przetargowego, dopuszcza się tylko formularze wypełnione drukiem. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego - potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne zgodnie z zał. 3 i 4 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekt jednolity Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.) - zgodnie z załącznikiem 5..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70.00
- 2 - okres gwarancji - 20.00
- 3 - czas reakcji serwisu (podany w godzinach) - 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.pleszew.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie, ul Wyspiańskiego 6 pokój nr 17, I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie, ul Wyspiańskiego 6 pokój nr 38, II piętro (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Usługa indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla osób dorosłych
- Specjalistyczna usługa opiekuńcza fizjoterapii w miejscu zamieszkania - Fizjobalans
- Przebudowa i remont leśniczówki Leśnictwa Bilczew.
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pleszewie
- Zakup serwera bazodanowego wraz z licencjami na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pleszewie.
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Wysocko oddz. 429-434.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy - Urzędzie Gminy Szczecinek
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu IT dla Gminy Nowosolna
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT stanowiących wyposażenie showroom Delegatury IPN-KŚZpNP w Olsztynie
- Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektów unijnych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.