eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Łowicz: Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu
Numer ogłoszenia: 381814 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Łowiczu , ul. Kaliska 1/3, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8373818, faks 46 8373818.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwoty 125 000 euro jest: 1) Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu mieszczącego się przy ul/. Kaliskiej 1/3 w Łowiczu. 2) Obsługa i nadzór nad środkami ochrony elektronicznej w w/w budynku. 3) Wsparcie w każdym czasie grupy interwencyjnej. 2. Wykonawca świadczyć będzie usługi, o których jest mowa w pkt 1 ppkt 1 i 2 w obsadzie składającej się z własnych pracowników, umundurowanych, wyposażonych w środki łączności (radiotelefony i telefony komórkowe), oraz środki przymusu bezpośredniego, z których przynajmniej jeden na zmianie w trakcie dni roboczych posiadać będzie licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia. 3. Usługę ochrony fizycznej wykonawca świadczyć będzie w systemie: 1) W dni robocze: a) w poniedziałki - dwóch pracowników ochrony w godzinach 7:00 - 18:00 + jeden pracownik posiadający licencje pracownika ochrony I stopnia w godzinach 6:30 - 20:00, b) od wtorku do piątku - dwóch pracowników ochrony w godzinach 7:00 - 16:00 + jeden pracownik ochrony w godzinach 6:30 - 20:00, c) od poniedziałku do piątku - jeden pracownik ochrony w godzinach 20:00 - 6:30 będzie pełnił dyżur domowy, pozostając w gotowości tak aby stawić się do pełnienia obowiązków w budynku Sądu, jeżeli zaistnieje taka konieczność, 2)W dni wolne od pracy i święta wykonawca zapewni: a)Jednego pracownika ochrony, który będzie pełnił całodobowo dyżur domowy, pozostając w gotowości tak, aby stawić się w ustalonym czasie do pełnienia obowiązków w budynku Sądu na wezwanie uprawnionego pracownika Sądu, lub jeżeli zaistnieje taka konieczność, b)Grupę interwencyjną, która dokona dwa razy w ciągu dnia lustracji obiektu z zewnątrz. UWAGA: Jeżeli dzień wolny od pracy przypada na poniedziałek, to w pierwszy dzień pracujący po nim, wykonawca będzie świadczył usługę w przedziale godzinowym określonym dla poniedziałku. 3) Usługę polegającą na monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w budynku Sądu, wykonawca będzie świadczył 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku. W tym celu wykonawca podłączy do swojej stacji monitorowania system alarmowy, który posiada Sąd Rejonowy w Łowiczu. 4. Wykonawca zapewni możliwość skorzystania w każdym czasie z pomocy grupy interwencyjnej, złożonej z osób posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, zlokalizowanej na terenie Łowicza, pozostającej w gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji na wezwanie pracowników ochrony lub upoważnionego pracownika zamawiającego. 5. Szacunkowa liczba godzien pracy pracowników ochrony skierowanych do realizacji zamówienia wynosi: 1) Pracownik ochrony - 4766 godziny w roku. 2) Pracownik posiadający licencję pracownika ochrony I stopnia - 3415,5 godziny w roku. 3) Pracownik pełniący dyżur domowy - 5379 godzin w roku. Powyższe wyliczenie roboczogodzin jest wielkością przewidywaną i służy wyliczeniu wartości oferty. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera i precyzuje załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków z Art. 22 Ustawy (zał nr 2 do SIWZ), oraz ważna koncsja.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków z Art. 22 Ustawy (zał nr 2 do SIWZ), o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia należycie wykonali a jeżeli, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują zamówienie, którego przedmiotem była lub jest jedna usługa polegająca na ochronie osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej oraz monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej, którego wartość zamówienia wynosi co najmniej 11.000,00 złotych brutto miesięcznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków z Art. 22 Ustawy (zał nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków z Art. 22 Ustawy (zał nr 2 do SIWZ), oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków z Art. 22 Ustawy (zał nr 2 do SIWZ), oraz o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany stawki podatku VAT stanowiącej składnik wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Łowiczu, ul. Kaliska 1/3, 99 - 400 Łowicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Łowiczu, ul. Kaliska 1/3, 99 - 400 Łowicz, pokój nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.