To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Puławy: Przedmiotem zamówienia ZM-8/230/2008 jest zakup wraz z dostawą drobnego sprzętu medycznego , z podziałem na cztery zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Numer ogłoszenia: 38146 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 19748 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Bema, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8877023, fax 081 8877023.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia ZM-8/230/2008 jest zakup wraz z dostawą drobnego sprzętu medycznego , z podziałem na cztery zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia ZM-8/230/2008 jest zakup wraz z dostawą drobnego sprzętu medycznego , z podziałem na cztery zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zadanie nr 1 - jednorazowe artykuły medyczne, skalpele Zadanie nr 2 - butelki do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny Zadanie nr 3 - myjki, golarki Zadanie nr 4 - papiery do urządzeń rejestrujących Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do poszczególnych zadań.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Oryginalny kod CPV: 25.12.23.10 - Wyroby higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 21.12.13.00 - Papier światłoczuły, termoczuły lub papier termograficzny i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 68224,29 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - jednorazowe artykuły medyczne, skalpele.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IRHEN Sp.z o.o., ul. Pasieka 13 A, 61-657 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17207.20
- Oferta z najniższą ceną: 17207.20 / oferta z najwyższą ceną: 22504.40
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - butelki do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZAL Wrocław S.A. Oddział Kraków, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10376.00
- Oferta z najniższą ceną: 10376.00 / oferta z najwyższą ceną: 12280.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - myjki, golarki.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IRHEN Sp.z o.o., ul. Pasieka 13 A, 61-657 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7750.00
- Oferta z najniższą ceną: 7750.00 / oferta z najwyższą ceną: 7825.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - papiery do urządzeń rejestrujących.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GCZM ZARYS Sp.z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13611.60
- Oferta z najniższą ceną: 13611.60 / oferta z najwyższą ceną: 19530.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup i dostawa 2 szt. nowych samochodów dostawczych do DMC 3,5 t z zabudową skrzyniową, samowyładowczą z metalową nadstawką i plandeką
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU DLA ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- "Przebudowa schodów zewnętrznych z wymianą zadaszenia i instalacją platformy przyschodowej w budynku biurowym Nadleśnictwa Puławy."
- Dzierżawa dwóch analizatorów wraz z dostawą odczynników z podziałem na 2 części dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Roboty budowlane w Zespole Szkół Nr 2 w Nałęczowie w ramach projektu: Modernizacja obiektów Zespołu Szkół nr 2 w Nałęczowie
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku II postępowanie
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (II)
- Sukcesywną dostawa artykułów higieny osobistej na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny.
więcej: Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.