eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnkówszkolenie osób bezrobotnych



Ogłoszenie z dnia 2006-07-24

POZYCJA 38129

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Czarnków: szkolenie osób bezrobotnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie, do kontaktów: Robert Nowak, Włodzimierz Ratke, ul. Przemysłowa 2A, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2553716, fax 067 2553718, e-mail: pocz@pupczarnikow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pupczarnikow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenie osób bezrobotnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 80. Główne miejsce świadczenia usług: Powiat Czarnakowsko- Trzcianecki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych: "Mały biznes" organizowane w Czarnakowie, Liczba godzin szkolenia: 60 godzin Termin rozpoczęcia szkolenia: sierpień 2006 r. (10 dni roboczych) Liczba osób: 20 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.32.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia "Mały biznes" organizowanego w Czarnakowie Liczba godzin szkoelnia: 60 godzin Termin rozpoczęcia szkolenia: sierpień 2006 r. (10 dni roboczych) Liczba osób: 20 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 1

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zumówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wymagania dotyczące wykładowców: Kadra prowadząca szkoleniowe powinna posiadać: - wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomiczne lub prawnicze) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie (praktykę) w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej polegającej na świadczeniu usług doradztwa gospodarczego, lub wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomiczne lub prawnicze) oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku doradcy gospodarczego. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisów art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium "spełnia", "nie spełnia". - Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art, 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. - Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucony. - Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o wiary godności oferenta złożone zgodnie z wymogami art. 22 i ml. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - Dz. U. nr 19 z 2004r. poz.177 z późn. zm. wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych wymagań: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wysławionego nic wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzona za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie szkoleń i kursów lub wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych oraz zaświadczenia z aktualnym numerem identyfikacyjnym REGON. W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć umowę spółki.), b) Merytoryczna wiarygodność instytucji szkolącej: - potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia potwierdzenia wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze wzglcdu na siedzibę instytucji szkoleniowej, c) wzór umowy należy zaparafować na każdej stronie i załączyć do oferty. Składając ofertę wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy na realizację usługi zgodnej ze zaparafowanym wzorom, d) wykaz osób, które bedą wykonywać zamówienie, e) szczegółowy program szkolenia, f) opis warunków lokalowych. W przypadku korzystania z wynajmowanego lokalu należy załączyć do oferty umową przedwstępną najmu lub dzierżawy, g) wykaz sprzętu. W przypadku korzystania z dzierżawionego sprzętu należy załączyć do oferty umowę przedwstępną najmu lub dzierżawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupczarnkow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 10:00, Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie, ul. Przemysłowa 2a, 64-700 Czarnków.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.