Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-16
Grybów: DOSTAWA I ZAINSTALOWANIE OKIEN I DRZWI W BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W GRYBOWIE
Numer ogłoszenia: 38127 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grybów , Rynek 12, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450140, faks 018 4450202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I ZAINSTALOWANIE OKIEN I DRZWI W BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W GRYBOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa okien i drzwi do budynku Przedszkola Samorządowego w Grybowie wraz z ich zainstalowaniem. W zakres zamówienia wchodzi: 1. Dostawa stolarki budowlanej (okna i drzwi zewnętrzne): a) Okna z PCV, o wymiarach w świetle ościeży 180x220cm - szt. 11, b) Okna z PCV, o wymiarach w świetle ościeży 180x180cm - szt. 9, c) Okna z PCV, o wymiarach w świetle ościeży 90x90cm - szt. 17, d) Okno stalowe, o wymiarach w świetle ościeży 100x60cm - szt.1, e) Drzwi z PCV, o wymiarach w świetle ościeży 200x270cm - szt. 4, f) Drzwi z PCV, z naświetlem stałym, o wymiarach w świetle ościeży 100x270cm - szt. 3, g) Drzwi stalowe, o wymiarach w świetle ościeży 100x210cm - szt. 1, 2. Zainstalowanie ww. okien i drzwi. 3. Wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu istotnych dla zamawiającego postanowień, które zostaną wprowadzone do umowy - załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2000.00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Udokumentują, że spełniają wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w tym: a) Udokumentują, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) Udokumentują, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw stolarki budowlanej o zakresie odpowiadającym dostawom składającym się na przedmiot zamówienia. Za dostawę o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę okien i drzwi o łącznej powierzchni 110 m2 zrealizowaną w ramach jednego kontraktu. - oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą, spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w siwz przedłożonych przez wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 6. Dokumenty (referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że zrealizowane w okresie ostatnich trzech lat dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, zostały wykonane należycie. Ponadto, dokumenty te winny określać nazwę zadania, terminy w których zostały wykonane, zakres dostaw oraz wartość;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. Nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI GRYBÓW
- Zakup i dostawa samochodu na potrzeby realizacji usług społecznych w związku z realizacją projektu "Małopolskie centra usług społecznych"
- IR.ZP.271.16.2025 Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Polna, Wyskitna, Ptaszkowa
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w budynkach Szkół Podstawowych na terenie Gminy Kłoczew
- Budowa garażu dla OSP Wojtkowa
- Prace remontowe w przychodniach lekarskich SZPZLO Warszawa-Mokotów
- Dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Ludwinowie
- Adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia Gminnego Żłobka w Nowogródku Pomorskim
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.