Ogłoszenie z dnia 2006-07-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup kontenerów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., do kontaktów: Jolanta Sztyk, ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, fax 022 8882048 lub 49, e-mail: wzp@mpo.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpo.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:usługi komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup kontenerów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Miejsca dostawy wskazane przez Zamawiającego, położone na terenie miasta st. Warszawy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup kontenerów, o parametrach określonych poniżej: 1) Kontener stalowy o pojemności 4 m3 do wywozu gruzu budowlanego - 28 szt. 2) Kontener stalowy o pojemności 5 m3 do wywozu gruzu budowlanego - 18 szt. 3) Kontener stalowy o pojemności 7 m3 z pokrywą do wywozu odpadów komunalnych - 20 szt. 4) Kontener stalowy o pojemności 7 m3 bez pokrywy do wywozu odpadów komunalnych - 50 szt. 5) Kontener stalowy z systemem zaczepowym wykonanym zgodnie z normą DIN 37722 o pojemności 34 m3 z napędem ręcznym rolety + plandeka - 20 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Świadectwo dopuszczenia do eksploatacji zaproponowanych kontenerów lub inny dokument potwierdzający spełnienie warunków dopuszczenia do eksploatacji, wystawione lub potwierdzone przez instytucję do tego uprawnioną. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.21.31.00 - Pojemniki z żelaza lub stali Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.30.00 - Duże pojemniki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę powyżej 60 tys. EURO i poniżej kwoty 211 tys. EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 5.600,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych) w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt. 2) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 4) Wykonawca musi wnieść wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów, które traktują o warunkach udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył: 1)Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 2)Dokumenty zawarte w § 1.1 ust. 2, 3, 4, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl/aktual/htm. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata na konto nr 31 1140 1010 0000 3848 6000 1019 (przed pobraniem specyfikacji) lub gotówką w kasie (dotyczy jedynie sytuacji, w których SIWZ pobierany jest bezpośrednio od Zamawiającego w formie wydrukowanego dokumentu). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.08.2006, godzina 11:15, Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., ul. Obozowa 43,01-161 Warszawa.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.07.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na rozbudowę i uzupełnienie zapasów OLiOC oraz infrastruktury krytycznej celem ochrony ludności na terenie gminy Radzymin
- Powiększenie bazy magazynowej OLiOC w Gminie Łyse i zakup nowego wyposażenia
- Dostawa pojemników i kontenerów na odpady do ZGK Sp. z o.o. w Ustce
więcej: Duże pojemniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





