eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa hotelarsko-restauracyjna



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Gdańsk: Usługa hotelarsko-restauracyjna
Numer ogłoszenia: 381224 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa hotelarsko-restauracyjna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Usługa sklasyfikowana zgodnie z CPC nr 64 i CPV pod nr 55100000-1 jako usługi hotelarskie, oraz 55300000-3 usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków. Udzielenie zamówienia publicznego na zakup usług hotelowo - restauracyjnych związane jest z przystąpieniem do realizacji Projektu: Pomorski Doradca Zawodowy - Dostosowanie kompetencji doradców zawodowych województwa pomorskiego do zmieniającego się rynku pracy. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest obsługa szkolenia w zakresie wyżywienia i zakwaterowania uczestników szkolenia oraz udostępnienia sal konferencyjnych. I. część zamówienia Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest obsługa szkolenia w zakresie wyżywienia i zakwaterowania uczestników szkolenia oraz udostępnienia sal konferencyjnych. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1. Zapewnienie uczestnikom szkolenia zakwaterowania Dla max nie więcej niż 15 osób w następujących terminach: - od 16.11.09 r. od godz.: 08:00 do 17.11.09 r. do godz.: 18:00. - od 23.11.09 r. od godz.: 08:00 do 24.11.09 r. do godz.: 18:00. - od 07.12.09 r. od godz.: 08:00 do 09.12.09 r. do godz.: 18:00. - od 10.12.09 r. od godz.: 08:00 do 11.12.09 r. do godz.: 18:00. - od 14.12.09 r. od godz.: 08:00 do 15.12.09 r. do godz.: 18:00. - od 22.03.10 r. od godz.: 08:00 do 23.03.10 r. do godz.: 18:00. - od 12.04.10 r. od godz.: 08:00 do 13.04.10 r. do godz.: 18:00. - od 26.04.10 r. od godz.: 08:00 do 28.04.10 r. do godz.: 18:00. - od 10.05.10 r. od godz.: 08:00 do 12.05.10 r. do godz.: 18:00. - od 17.05.10 r. od godz.: 08:00 do 18.05.10 r. do godz.: 18:00. - od 24.05.10 r. od godz.: 08:00 do 25.05.10 r. do godz.: 18:00. - od 07.06.10 r. od godz.: 08:00 do 08.06.10 r. do godz.: 18:00. - od 21.06.10 r. od godz.: 08:00 do 22.06.10 r. do godz.: 18:00. - W pokojach maksymalnie 2-osobowych z łazienkami o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii ** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów. 2. Zapewnienie wyżywienia dla każdego szkolenia dla maksymalnie 15 osób. 3. Zapewnieni sali konferencyjnej Sala szkoleniowa udostępniona uczestnikom szkolenia od godz. 08:00 do godz. 18:00 każdego dnia szkoleniowego. Sala wyciszona, możliwość odpowiedniego zaciemnienia dla potrzeb prowadzenia prezentacji. Wykonawca zapewnia wyposażenie sali, w tym: stoły, krzesła, flipchart, rzutnik multimedialny, stolik pod rzutnik, ekran, telewizor. II. część zamówienia 1. Zapewnienie uczestnikom szkolenia zakwaterowania Dla max nie więcej niż 15 osób w następujących terminach: - od 02.11.09 r. od godz.: 08:00 do 04.11.09 r. do godz.: 18:00. - od 01.02.10 r. od godz.: 08:00 do 02.02.10 r. do godz.: 18:00. - od 08.02.10 r. od godz.: 08:00 do 09.02.10 r. do godz.: 18:00. - od 15.02.10 r. od godz.: 08:00 do 16.02.10 r. do godz.: 18:00. - od 08.03.10 r. od godz.: 08:00 do 09.03.10 r. do godz.: 18:00. W pokojach maksymalnie 2-osobowych z łazienkami o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii ** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów. 2. Zapewnienie wyżywienia dla każdego szkolenia dla maksymalnie 15 osób. 3. Zapewnieni sali konferencyjnej Sala szkoleniowa udostępniona uczestnikom szkolenia od godz. 08:00 do godz. 18:00 każdego dnia szkoleniowego. Sala wyciszona, możliwość odpowiedniego zaciemnienia dla potrzeb prowadzenia prezentacji. Wykonawca zapewnia wyposażenie sali, w tym: stoły, krzesła, flipchart, rzutnik multimedialny, stolik pod rzutnik, ekran, telewizor..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 106147 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: realizacji Projektu: Rozwój kwalifikacji kluczowych pracowników publicznych służb zatrudnienia z woj. pomorskiego..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: usługa hotelarsko-restauracyjna

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hotel OLIWSKI, ul. Piastowska 1, 80-332 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 74590
  • Oferta z najniższą ceną: 74590 oferta z najwyższą ceną: 74590
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługa hotelarsko-restauracyjna

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Muzyczna - Dom Muzykla, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 31557
  • Oferta z najniższą ceną: 31557 oferta z najwyższą ceną: 31557
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.