Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: DOSTAWA LEKÓW DO SPSK NR 1 PAM - OS/ZP/48/06 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM, do kontaktów: mgr Agnieszka Kostarelas mgr Małgorzata Stachowiak, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, fax 091 4253001, e-mail: zampub@med.pam.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spsk1.pam.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LEKÓW DO SPSK NR 1 PAM - OS/ZP/48/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SPSK NR 1 PAM,UL.UNII LUBELSKIEJ 1 ,71-252 SZCZECIN. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: LEKI 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na postawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych to jest: 1. złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. potwierdzą oświadczenie wymienione w pkt. 1 następującymi dokumentami, złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 2.3. Świadectwo Rejestracji Ministra Zdrowia lub w przypadku kiedy dany pakiet zawiera więcej niż 2 pozycje Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczeń o posiadaniu stosownych dokumentów do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.1 b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentu potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów o których mowa w pkt 2 wtedy, gdy złożone przez Wykonawcę kopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone w ofercie wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5 Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 802 000,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 15
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: BRAK WADIUM 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: OKREŚLONE W SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OKREŚLONE W SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OKREŚLONE W SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 15:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 10:00, SALA KONFERENCYNA SPSK NR 1 PAM.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: BRAK 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: LEKI. 1) Krótki opis: 1.Acetylsalicylic acid tbl. 0,075 x 60 - 450 op. 2.Acenocumarol tbl. 0,004 x 60 - 15 op. 3.Epinephrine inj. 0,001 x 10 - 390 op. 4.Atropine sulphate inj. 0,0005 x 10 - 30 op. 5.Atropine sulphate inj. 0,001 x 10 - 850 op. 6.Co-trimoxazole tbl. 0,48 x 20 - 350 op. 7.Co-trimoxazole inj. 0,48 x 10 - 900 op. 8.Co-trimoxazole tabl. 0,96 x 10 - 160 op. 9.Co-trimoxazole zaw. 100ml - 200 op. 10.Calcium chloratum inj. 10% 10ml x 10 - 220 op. 11.Cinnarizine tbl. 0,025 x 50 - 50 op. 12.Clemastine tbl. 0,001 x 30 - 220 op. 13.Bupivacaine inj. 0,5% 10ml x 10 - 360 op. 14.Clemastine inj. 0,002 x 5 - 150 op. 15.Digoxin tbl. 0,25 mg x 30 - 25 op. 16.Digoxin tbl. 0,1 mg x 30 - 65 op. 17.Digoxin inj. 0,5 mg x 5 - 220 op. 18.Dopamine 1% inj. 0,05 x 10 - 60 op. 19.Dopamine 4% inj. 0,2 x 10 - 260 op. 20.Ephedrine inj. 0,025 x 10 - 370 op. 21.Tranexamic acid inj. 0,5 x 5 - 550 op. 22.Heparin inj. 25000j.m./ 5ml x 10 - 90 op. 23.Kalium chloratum inj. 15% 20ml x 10 - 3 050 op. 24.Norepinephrine inj. 0,001 x 10 - 20 op. 25.Norepinephrine inj. 0,004 x 5 - 3 100 op. 26.Lidocaine h/chl. inj. 2% 2ml x 10 - 320 op. 27.Lidocaine h/chl. inj. 1% 2ml x 10 - 36 op. 28.Lidocaine h/chl. inj. 2% 20ml x 5 - 750 op. 29.Lidocaine h/chl. inj. 2% + noradren. 0,00125% x 10 - 12 op. 30.Lidocaine h/chl. inj. 5% + glucose amp. 2ml x 50 - 12 op. 31.Lidocaine aerozol 10% 38 g. - 200 op. 32.Pancreatin kaps. 16000j. x 60 - 100 op. 33.Loperamide h/chl. tbl. 0,002 x 30 - 300 op. 34.Enalapril maleate tbl. 0,005 x 30 - 580 op. lub 17 400 tbl. 35.Enalapril maleate tbl. 0,01 x 30 - 420 op. lub 12 600 tbl. 36.Enalapril maleate tbl. 0,02 x 30 - 80 op. lub 2 400 tbl. 37.Molsidomine tbl. 0,002 x 30 - 55 op. 38.Molsidomine tbl. 0,004 x 30 - 30 op. 39.Naloxone inj. 0,4 mg x 10 - 40 op. 40.Papaverine h/chl. inj. 0,04 x 10 - 180 op. 41.Antazoline h/chl. inj. 0,1 x 10 - 24 op. 42.Propranolol h/chl. inj. 0,001 x 10 - 45 op. 43.Propranolol tbl. 0,01 x 50 - 350 op. 44.Propranolol tbl. 0,04 x 50 - 50 op. 45.Ciprofloxacin inj. 0,1/10ml x 10 - 280 op. lub 2 800 amp. 46.Ciprofloxacin inj. 0,2/20ml x 10 - 890 op. lub 8 900 fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 422 000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: OKREŚLONE W SIWZ CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: LEKI. 1) Krótki opis: 1. Pefloxacin tbl. 0,4 x 10 - 70 op. 2. Pefloxacin inj. 0,4 x 10 - 120 op. 3. Bromocriptine mesylate tbl. x 30 - 40 op. 4.Dobutamine inj. 0,25 - 4 400 szt 5.Pipemidic acid kaps. 0,2 x 20 - 160 op. 6.Pipemidic acid czop.0,2 x 10 - 12 op. 7.Metildigoxine tbl. 0,1 mg x 30 - 15 op. 8.Metildigoxine krople 10ml - 6 op. 9.Bivacyn aerozol 150ml - 1 900 op. 10.Ferrum inj.doż. 0,1 x 5 - 140 op. 11.Ketoprofen tbl. 0,1 x 20 - 1 950 op. 12.Ketoprofen kaps. 0,05 x 24 - 800 op. 13.Ketoprofen inj. 0,1 x 10 - 4 300 op. 14.Clindamycin phosphate inj. 0,3 x 5 - 500 op. 15.Clindamycin phosphate inj. 0,6 x 5 - 130 op. 16.Verapamil h/chl. tbl. 0,04 x 40 - 50 op. 17.Verapamil h/chl. tbl. 0,08 x 40 - 20 op. 18.Verapamil h/chl. tbl. 0,12 x 20 - 15 op. 19.Verapamil h/chl. tbl. ret. 0,24 x 20 - 12 op. 20.Verapamil h/chl. inj. 0,005 x 50 - 20 op. 21.Lincomycin h/chl. inj. 0,6 x 10 - 120 op. 22.Omeprazole kaps. 0,02 x 14 - 2 400 op. lub 0,02x28 - 1 200 op. 23.Potassium chloride tbl. prol. 0,75 x 30 - 950 op. 24.Aluminium acetate tbl. 1g x 6 - 160 op. 25.Amlodipine tabl. 0,005 x 30 - 220 op. 26.Amlodipine tabl. 0,01 x 30 - 45 op. 27.Clarithromycin tabl. 0,25 x 14 - 40 op. 28.Clarithromycin tabl. 0,5 x 14 - 100 op. 29.Thiopental inj. 1g - 4 800 fiol. 30.Acetylcysteine tbl. mus. 0,1 x 20 - 15 op. 31.Acetylcysteine tbl. mus. 0,2 x 20 - 180 op. 32.Acetylcysteine tbl. mus. 0,6 x 20 - 35 op. lub 700 tbl. mus. 33.Acetylcysteine inj. 0,3 x 5 - 900 op. 34.Aciclovir inj. 0,5 x 10 - 15 op. lub 150 fiol. 35.Diclofenac inj. 0,075 - 2200 amp. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 380 000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: OKREŚLONE W SIWZ
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa konserwacji i napraw awaryjnych urządz.UTB,insta.poż.,oddymiania,sygnalizacji pożaru SAP, urządz.elektromechanicznych do sterowania dostępem do obiektów w kompl.wojsk.będących na zaopatrz.15WOG
- Remont klatek schodowych w budynku przy ul. Małkowskiego 7, 8 i 9 w Szczecinie
- Remont klatki schodowej w budynku przy ul. Chłopskiej 30 w Szczecinie.
- "Świadczenie usług pralniczo - naprawczych w zakresie prania wodnego, czyszczenia chemicznego drobnej naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego oraz dezynfekcji obuwia z podziałem na części."
- Budowa czterech zjazdów techniczno-ratunkowych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie prac remontowych w budynkach zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego w Bielkowie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Sprzedaż i dostawa leku Cinacalcet i Darbepoetin na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- DOSTAWA LEKÓW 67
- Dostawa Sevofluranum, sprzętu do tomografu i opatrunki specjalistyczne z podziałem na pakiety
- dostawa produktów farmaceutycznych
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





