eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przetarg nieograniczony na usługi o wartości poniżej 130.000 EURO na świadczenie usług wyżywienia uczestników projektu w formie cateringu w trakcie zajęć dydaktycznych dla uczestników projektu Nowe Perspektywy 2 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Poznań: Przetarg nieograniczony na usługi o wartości poniżej 130.000 EURO : na świadczenie usług wyżywienia uczestników projektu w formie cateringu w trakcie zajęć dydaktycznych dla uczestników projektu : Nowe Perspektywy 2 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3.
Numer ogłoszenia: 381136 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358104 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211, 61-485 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8312405, faks 61 8312485.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi o wartości poniżej 130.000 EURO : na świadczenie usług wyżywienia uczestników projektu w formie cateringu w trakcie zajęć dydaktycznych dla uczestników projektu : Nowe Perspektywy 2 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Codzienne przygotowanie i dostarczanie posiłków w trakcie zajęć dydaktycznych dla uczestników projektu.Posiłek powinien składać się z dania głównego (drugie danie), ciasta i napoju (250 ml). Danie główne powinno składać się z porcji mięsa (180 - 220 g), ziemniaków lub klusek (250 g), zestawu surówek (150 g). Zamawiający dopuszcza zestaw obiadowy wg jadłospisu obowiązującego u Wykonawcy.Posiłki powinny być urozmaicone i nie powinny powtarzać się w przeciągu jednego tygodnia.Posiłek powinien być dostarczony do miejsca podanego przez Zamawiającego w porcjach dla jednej osoby, podawany na ciepło, w jednorazowych pojemnikach z kompletem sztućców jednorazowych.Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z polskimi normami żywieniowymi, z produktów o wysokim standardzie.Wykonawca będzie realizował zamówienie w danym dniu na telefoniczne zamówienie Zamawiającego na 3 godziny przed dostarczeniem posiłku. Informacja telefoniczna zawierać będzie informację o miejscu dostarczenia posiłku i liczbie posiłków.Liczba uczestników projektu: nie więcej niż 100 osób podzielonych na 10 grup (nie więcej niż 10 osób w grupie) w 5 miejscowościach województwa wielkopolskiego.Planowana liczba dni żywieniowych - 70. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet IV : Krotoszyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przemysław Paszek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przemysław Paszek Restauracja Pod Dzwonem, ul. Chwaliszewska 10, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.