eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kocmyrzów › PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEMBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACHPRUSY, DOJAZDÓW, KRZYSZTOFORZYCE, ZASTÓW Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Kocmyrzów: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH: PRUSY, DOJAZDÓW, KRZYSZTOFORZYCE, ZASTÓW Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Numer ogłoszenia: 381098 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca , Luborzyca 97, 32-010 Kocmyrzów, woj. małopolskie, tel. 012 3871410, faks 012 3871410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH: PRUSY, DOJAZDÓW, KRZYSZTOFORZYCE, ZASTÓW Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie stałego, ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Prusy, Dojazdów, Krzysztoforzyce, Zastów . Usługę należy wykonywać zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.). Wykonawca wybrany przez Zamawiającego w drodze przetargu do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad w/w inwestycją zobowiązany będzie do: 1)reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2)sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zobowiązany będzie do zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3)sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru i przekazaniu inwestycji do użytkowania; 4)potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy. Ponadto do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: 1)nadzór w zakresie realizacji postanowień umowy poprzetargowej; 2)uzgadnianie z Zamawiającym i projektantem ewentualnych zmian materiałowych; 3)czynnego udziału w naradach technicznych organizowanych w toku realizacji robót; 4)udział w konsultacjach z projektantem w ramach nadzoru autorskiego; 5)kompleksowa współpraca z Zamawiającym w zakresie rozliczania inwestycji /prowadzenie, kontrola, weryfikacja rozliczeń/; 6)przygotowywanie, weryfikacja dla Zamawiającego kompletnych dokumentów technicznych związanych z odbiorem jak i z rozliczeniem robót; 7)kompleksowa współpraca ze służbami technicznymi Zamawiającego, komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowania i weryfikacji technicznego i ekonomicznego uzasadnienia do ewentualnego zlecenia przez Inwestora robót dodatkowych lub uzupełniających, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych /w tym również weryfikacja kosztorysów na roboty dodatkowe, uzupełniające/; 8)informowanie Zamawiającego, projektanta o ewentualnych problemach z realizacją projektu, 9)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów mających znaczenie dla procesu budowlanego, 10)informowanie Zamawiającego z wyprzedzeniem o wszelkich możliwych opóźnieniach w realizacji inwestycji /o możliwej niezgodności z harmonogramem/, 11)składanie przynajmniej raz na dwa tygodnie raportu z zaawansowania prac budowlanych, w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 12)chronienie interesów Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy, który realizować będzie przedmiot zamówienia, zamówień uzupełniających do 30 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia uzupełniające mogą być zlecone Wykonawcy tylko i wyłącznie odrębną umową po przeprowadzonych negocjacjach w trybie - zamówienie z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ewentualne zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu rodzajowym usług objętych niniejszym przedmiotem zamówienia - tj. usług nadzoru inwestorskiego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobą lub osobami uprawnionymi do realizacji przedmiotu zamówienia - tj. w zakresie pełnienia funkcji nadzoru nad realizacją budowy kanalizacji sanitarnej oraz odtworzeniami nawierzchni drogowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W takiej sytuacji przedmiotowe pisemne zobowiązanie Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo załączyć do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić: 1)osoby bezpośrednio sprawujące nadzór, niebędące stroną umowy tzn. Wykonawcą, Zamawiającym. Wskazana zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia zaniedbań w zakresie nadzoru; zmian organizacyjnych w działalności stron umowy lub w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, 2)termin realizacji zamówienia, w przypadku utrzymujących się trudnych warunków atmosferycznych lub w przypadku innych uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, 3)stawkę podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy, 4)adres siedziby Wykonawcy, nr konta bankowego na który ma być dokonany przelew za realizację robót budowlanych. Wskazane zmiany mogą nastąpić w przypadku zmian organizacyjnych Wykonawcy. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego, Ewentualny aneks wprowadzający zmiany do umowy może być przedmiotem zatwierdzenia przez Instytucję, która zatwierdza umowę o nadzór.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32 -010 Kocmyrzów. Koszt wersji papierowej 20 zł. Kompletną dok. przetargową można również pobrać z w/w str www - bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32 -010 Kocmyrzów, pok. 36 zamówienia publiczne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze Środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.