eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › usługi nadzoru inwestorskiego - numer Zp/pn/5/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Dęblin: usługi nadzoru inwestorskiego - numer Zp/pn/5/2013
Numer ogłoszenia: 381086 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie , ul. Dywizjonu 303 nr 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 82 80, faks 81 551 82 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumsilpowietrznych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi nadzoru inwestorskiego - numer Zp/pn/5/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej nad realizacją inwestycji pod nazwą: zaprojektowanie, rozbudowę i modernizację budynku nr 233. 2) Lokalizacja: Dęblin obręb 1, powiat Ryki, woj. lubelskie, działka ewidencyjna nr 4080/118 Budynek nr 233 - Muzeum Sił Powietrznych. 3) Zamawiający wymaga sprawowania nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) w szczególności art. 25 i 26 tejże ustawy w odniesieniu do wszystkich branż objętych dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę. 4) Zakres modernizacji i rozbudowy: Charakterystyka istniejącego obiektu: - Rok budowy 1977 - Kubatura budynku - 3770,00 m2 - Powierzchnia netto - 672,00 m2 - Powierzchnia użytkowa - 514,00 m2 - Powierzchnia dachu - 1040,00 m2 - Konstrukcja: szkielet stalowy z wypełnieniem ścian cegłą kratówką i szkłem oraz konstrukcja murowana. - Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej składający się z dwóch budynków tj.: Sala Tradycji i Biuro Przepustek, połączonych wspólnym dachem tworzącym miedzy obiektami podcień. - Budynek klasyfikuje się do budynków niskich (N). - Zestawienie pomieszczeń - stan istniejący: a) Sala tradycji: 2 Pomieszczenia administracyjne; Holl; Sala ekspozycji. b) Biuro przepustek: Dyżurka; Holl; Węzeł cieplny; Sala odwiedzin; Pokój odpoczynku; Pokój oficera dyżurnego; Pomieszczenie gospodarcze; WC męskie ogólnodostępne; WC damskie ogólnodostępne. c) Podcienie. - Stopień zużycia technicznego ustalony w trakcie kontroli stanu sprawności technicznej i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego z dn. 30.09.2008 r. wynosi 19,523 %. Planowane parametry po przebudowie i rozbudowie obiektu: Po przebudowie i rozbudowie istniejącego budynku uzyska się następujące parametry: - Kubatura zewnętrzna budynku - 7 500,00 m3 - Powierzchnia użytkowa - 1 350,00 m2 - Powierzchnia zabudowy - 1 500,00 m2 - Zestawienie pomieszczeń - po przebudowie i rozbudowie: a) Po Sali Tradycji: Sala ekspozycji. b) Po Biurze przepustek: Sala konferencyjna; Kasa biletowa; Kiosk z pamiątkami; Holl; WC damskie dla personelu; WC męskie dla personelu; WC damskie ogólnodostępne; WC męskie ogólnodostępne; Pomieszczenie gospodarcze. c) Podcienie pomniejszone o zabudowę. d) Dobudowane skrzydło: Sala ekspozycji; Zaplecze warsztatowo - remontowo - magazynowego: pomieszczenia magazynowe; warsztat ślusarsko - spawalniczy; pomieszczenie do malowania; 2 warsztaty konserwacji eksponatów muzealnych; pomieszczenie garażowo - gospodarcze; pomieszczenie socjalne; WC damskie i męskie. Pomieszczenia administracyjno - biurowe: 10 pomieszczeń (po dwie osoby); biblioteka z czytelnią; archiwum; kancelaria. Przewidywane roboty: Po przebudowie istniejących obiektów tj. Sali Tradycji, Podcienia, Biura Przepustek i dobudowie nowego skrzydła uzyska się kompleks Muzeum stanowiący jedną bryłę architektoniczną. Roboty budowlane: Częściowa przebudowa ścian zewnętrznych i wewnętrznych; zabudowa części podcieni, dobudowa skrzydła w nawiązaniu do rozwiązań konstrukcyjnych istniejącego budynku. Roboty konstrukcje betonowe i żelbetowe monolityczne, konstrukcje z elementów prefabrykowanych. Roboty murarskie, pokrycie dachowe z papy termozgrzewalnej z obróbkami z blachy powlekanej. Odprowadzenie wód opadowych. Roboty tynkarskie, gipsowe, malarskie, izolacyjne. Ślusarka okienna i drzwi zewnętrzne aluminiowe. Stolarka drzwiowa płytowa. Okładziny ścian w sanitariatach z glazury. Posadzki w pomieszczeniach warsztatowych olejoodporne i odporne na ścieranie; w sanitariatach i holach z gresu. W pomieszczeniach biurowych podłogi z paneli. Parking z kostki brukowej (500 m2). Kolorystyka zastosowanych materiałów będzie ustalana z użytkownikiem na etapie projektowania. Roboty sanitarne: Wymiana, przebudowa i budowa instalacji: wodociągowo - kanalizacyjnej z armaturą. W pomieszczeniach warsztatowych należy przewidzieć wykonanie natrysku. Wykonanie klimatyzacji z urządzeniami w Sali ekspozycji. Wykonanie nowej instalacji c.o. z uwzględnieniem rozbudowy budynku oraz rozbudowy istniejącego węzła cieplnego o niskich parametrach. Zasilanie budynku jest z magistrali ciepłowniczej niskich parametrów, wykonanej w technologii preizolowanej i nie wymaga wymiany. Zasilanie budynku w sieć wodociągowo - kanalizacyjną jest zaprojektowane w ramach kompleksowej modernizacji sieci. Wykonać opomiarowanie budynku. Roboty elektryczne: Wymiana, przebudowa i budowa instalacji elektrycznej z osprzętem, oprawami, instalacja odgromowa, instalacja przeciwoblodzeniowa, instalacja alarmowa, instalacja przeciwpożarowa, instalacja teletechniczna i multimedialna. Dodatkowe oświetlenie nad stanowiskami ekspozycyjnymi. Dodatkowe oświetlenie stanowisk pracy (dot. pomieszczeń gospodarczych i magazynowo - technicznych). W rozbudowanym budynku Muzeum wykonać okablowanie strukturalne skrętką komputerową kategorii 5. W pomieszczeniach służbowych wykonać podwójne przyłącza teleinformatyczne RJ 45 z podwójnym przyłączem energetycznym na każde 5 m2 powierzchni użytkowej. Wykonać opomiarowanie budynku. Wymiana złącza. Budowa sieci rozdzielczej i magistralnej: a) ułożenie kabla telefonicznego miedzianego XzTKMXpw 25x4x0,5 w relacji szafa kablowa SP-2 Lipsk do rozbudowanego budynku muzeum - po trasie istniejącej kanalizacji; b) ułożenie kabla światłowodowego 6j w relacji budynek nr 19 do rozbudowanego budynku Muzeum po trasie istniejącej kanalizacji; c) ułożenie odcinka kabli zakończyć w punkcie dystrybucyjnym (PD) w rozbudowanym budynku muzeum. 5) Wykonawca winien dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Powyższe osoby powinny być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności. Potwierdzeniem tej formy będzie oświadczenie załączone do oferty (treść oświadczenia w Formularzu ofertowym). 6) Wartość robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu stanowiącemu przedmiot zamówienia wynosi 3 638 923,00 zł netto (słownie: trzy miliony sześćset trzydzieści osiem tysięcy dziewięćset dwadzieścia trzy zł) + VAT 23% = 4 475 875,29 (słownie: cztery miliony czterysta siedemdziesiąt pięć tysięcy osiemset siedemdziesiąt pięć zł dwadzieścia dziewięć gr). Uwaga: rozliczenie wykonawcy robot budowlanych - ryczałt. 7) Dokumentacja projektowa przedmiotowej inwestycji do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 8) Planowany termin zakończenia inwestycji ustalony jest na dzień 30 września 2015 r. 9) Rodzaj zamówienia: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne. 10) Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71000000-8 - usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi. 11) Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. 12) Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 13) Cenę ryczałtową oferty należy podać netto i brutto. 14) Cena ma obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania usługi tj.: - sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2010r. Nr 243 poz.1623 z późn. zm.) nad robotami objętymi dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, - rozliczanie robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wyłonionym w prowadzonym przetargu i harmonogramem robót, - dojazdy na teren budowy w okresie trwania inwestycji i okresu gwarancji na roboty budowlane określone w umowie z wykonawcą wyłonionym w prowadzonym przetargu, - wszelkie cła i inne należności płatne przez wykonawcę, według stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania, - sprawowanie nadzoru inwestorskiego będzie odbywało się min. dwa razy w tygodniu, a w razie potrzeby inspektorzy zobowiązują się do przybycia na teren budowy na każdorazowe wezwanie przez Inwestora.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty; b) wykaz czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. Nr 3 do oferty - (załącznik nie jest wymagany w przypadku wykonywania przez Wykonawcę całości zamówienia bez udziału podwykonawców); c) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 PZP Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: 1) zmiana terminu realizacji umowy, w przypadku wydłużenia się okresu wykonania prac budowlanych; 2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, przy czym zmiana umowy dokonana z naruszeniem ww. zapisów jest nieważna. 2. Każda zmiana umowy wymaga zgody obu stron umowy i sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumsilpowietrznych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Lotników Polskich 3/1, 08-521 Dęblin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 13:30, miejsce: ul. Dywizjonu 303 nr 12, 08-521 Dęblin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.