eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usługi wsparcia - Microsoft Premier Support Plan B1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-29

Warszawa: Zakup usługi wsparcia - Microsoft Premier Support Plan B1
Numer ogłoszenia: 381061 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350163 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947503, faks 022 6946671.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi wsparcia - Microsoft Premier Support Plan B1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup produktu o nazwie: usługa wsparcia Microsoft Premier Support Plan B1, świadczonej przez podmioty stowarzyszone Microsoft, na zasadach określonych w Umowie Ramowej Microsoft o Świadczenie Usług, zwanej także umową Microsoft Business and Service, oraz Opisie Usług Wsparcia Microsoft Premier wraz z załącznikami. 2. Wykonawca gwarantuje, że okres świadczenia usługi wsparcia Microsoft Premier Support Plan B1 rozpocznie się z dniem podpisania Opisu Usług Wsparcia Microsoft Premier (Pośredni) wraz z załącznikami przez właściwy podmiot stowarzyszony Microsoft i trwać będzie przez rok od dnia podpisania tego dokumentu albo do wyczerpania 200 godzin Wsparcia Technicznego w rozumieniu Opisu Usług Wsparcia Microsoft Premier (Pośredniego) - w zależności co nastąpi wcześniej. Sprzedaż usługi nastąpi do dnia 24 grudnia 2008 roku. 3. Ogólne warunki świadczenia usług w zakresie wsparcia technicznego Microsoft Premier Support: 3.1 Usługi w zakresie Wsparcia Systemowego Microsoft mają obejmować świadczenie Zamawiającemu pomocy przez certyfikowanych specjalistów producenta Produktów Microsoft lub jego spółek zależnych bądź podmiotów równoważnych przy rozwiązywaniu problemów dotyczących Produktów Microsoft, które pojawiły się u Zamawiającego przy korzystaniu z takich Produktów, jeżeli zachodzi uzasadnione podejrzenie, że taki problem został spowodowany przez Produkty Microsoft (w szczególności, z możliwością tworzenia poprawek z wykorzystaniem dostępu do kodu źródłowego Produktów Microsoft). 3.2 W ramach usługi zostanie przydzielony zespół pomocy Microsoft, którego celem będzie zapewnienie profesjonalnej realizacji usług wsparcia systemowego Premier Support. W skład zespołu wejdą Technical Account Manager (TAM), który pełnić będzie rolę opiekuna technicznego i bezpośrednio nadzorować całość świadczonych usług oraz inżynier serwisowy odpowiedzialny za rozwiązywanie problemów technicznych. Do głównych zadań tego zespołu należeć będzie obsługa i bieżące zarządzanie wsparciem systemowym Premier Support, a także świadczenie oraz nadzór nad wykonaniem usług dodatkowych. 3.3 W ramach usług w zakresie Wsparcia Systemowego, Zamawiający ma uzyskać priorytetowy dostęp, przez zapewnienie dedykowanego numeru telefonicznego i internetowego dostępu technicznego do certyfikowanych specjalistów producenta Produktów Microsoft lub jego spółki zależnej bądź podmiotów równoważnych, w celu szybkiego zgłaszania problemów dotyczących Produktów Microsoft oraz uzyskiwania wsparcia. Wymagana przez Zamawiająca pula godzin usług w zakresie wsparcia technicznego to minimum 200 godzin roboczych. 3.4 Usługi w zakresie Wsparcia Systemowego Microsoft będą dostępne przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Zgłoszenia problemów będą dokonywane na dedykowany numer telefoniczny i internetowy, do certyfikowanych specjalistów producenta Produktów Microsoft lub jego spółki zależnej bądź podmiotów równoważnych. Termin rozpoczęcia prac nad zgłoszonym problemem objętym usługami w zakresie wsparcia technicznego Produktów Microsoft przez takich specjalistów (tzw. czas reakcji) powinien zależeć od poziomu zgłoszenia: 3.5.1 Zgłoszenie krytyczne - czas reakcji telefonicznej poniżej jednej godziny w trybie 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu; 3.5.2 Zgłoszenie pilne - czas reakcji 2 godziny w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem, świąt i dni wolnych od pracy na podstawie przepisów prawa; 3.5.3 Zgłoszenie normalne - czas reakcji 4 godziny w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem, świąt i dni wolnych od pracy na podstawie przepisów prawa. 3.5 W ramach usług w zakresie Wsparcia Systemowego Microsoft będzie zapewnione świadczenie takich usług na miejscu u Zamawiającego (tzw. usługi wsparcia on-site). Usługi świadczone w lokalizacji Zamawiającego będą rozliczane w ramach dostępnej dla Zamawiającego puli godzin usług, zgodnie z Planem B1. 3.6 Wykonawca zapewni przekazywanie Zamawiającemu przez producenta Produktów Microsoft lub jego spółkę zależną bądź podmioty równoważne regularnie informacji technicznych w postaci biuletynu technicznego osobom kontaktowym wskazanym przez Zamawiającego. 3.7 W ramach usług w zakresie usług Wsparcia Systemowego do Zamawiającego zostanie przypisany dedykowany certyfikowany specjalista producenta Produktów Microsoft lub jego spółki zależnej bądź podmiotów równoważnych, który będzie odpowiedzialny za wykonywanie usług w zakresie wsparcia technicznego dla Zamawiającego, a także za przekazywanie oraz otrzymywanie informacji i komentarzy zwrotnych dotyczących świadczonych usług.. 3.8 Po podpisaniu umowy w zakresie usług Wsparcia Systemowego, w uzgodnionym terminie, przedstawiciel producenta Produktów Microsoft lub jego spółki zależnej bądź podmiotów równoważnych oraz wyznaczeni przez Zamawiającego pracownicy przeprowadzą sesję orientacyjno-przeglądową u Zamawiającego. Sesja może być przeprowadzona telefonicznie lub w lokalizacji Zamawiającego. Celem takiej sesji jest szczegółowe omówienie dostępnych usług w zakresie wsparcia technicznego, zasad ich świadczenia, zebranie informacji o potrzebach Zamawiającego w zakresie wsparcia oraz opracowanie planu współpracy obejmującego okres jednego roku, który będzie dokumentem roboczym, przeglądanym i uaktualnianym przez strony w regularnych odstępach czasu i który będzie obejmował wiedzę na temat planowanych i aktualnych działań w stosunku do zamawiającego, jak również usług wykonanych w przeszłości. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.10.00 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 276568 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lumena S.A., ul. Reja 6, 02-053 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 276568
  • Oferta z najniższą ceną: 276568 oferta z najwyższą ceną: 281361,15
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.