Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-02-16
Poznań: Zakup materiałów elektrycznych i materiałów instalacyjnych.
Numer ogłoszenia: 38099 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691695.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów elektrycznych i materiałów instalacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1: Automat zmiechrzowy, Baterie, Bezpieczniki, Gniazda, Dzwonki, Główki, Wkładki, Kasowniki, Klosz, Kontrolki, Koryto do kabli, Lampy, Listwy, Obudowy, Oprawka do świetlówki, Przyciski, Pierścień zaciskowy, Przekaźnik, Puszka, Przewody, Ramki, Startery, Świetlówki, Transformatory, Taśmy, Wyłączniki, Wentylatory, Wtyczki, Żarówki, Przedłużacz, Czujnik, Ochronnik przepięciowy, Stycznik, Przełącznik, Oprawa, Moduł styków pomocniczych, Rozdzielnia, Rurka instalacyjna, Rozdzielnica, Akululator, Latarka, Opaska zaciskowa, Krosówka. Pakiet nr 2: Baterie łazienkowe, Dwuzłączka, Głowica, Korek, Kolano, Kpl śrub do miski ustępowej, Mufa, Złączki, Obejma, Pokrętło, Rury, Syfon, Deska sedesowa, Manszety, Umywalki, Kpl uszczelek do baterii, Wylewki, Nipel, Głowica, Zawory, Przedłużka, Redukcja, Słuchawka prysznicowa, Trójnik, Wąż, Wężyk, Dolnopluk, Górnopłuk, Przycisk do słuchawki, Uchwyt do Prysznica, perlator, Klapa sedesowa, Grzejnik, Naprysk Chrom, Sito zlewozmywakowe, Przyłącze, Zlew, Zawór.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.11.11-0, 42.13.14.00-0, 44.16.32.30-1, 42.13.22.00-5, 44.13.74.00-2, 44.53.15.10-9, 42.13.14.00-0, 44.52.32.00-4, 44.16.31.00-1, 44.41.10.00-4, 44.41.17.10-4, 34.31.25.00-2, 44.41.13.00-7, 34.31.25.00-2, 42.13.11.10-0, 42.13.12.60-6, 44.61.83.10-1, 44.41.17.40-3, 44.41.10.00-4, 42.12.11.48-5, 44.53.15.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału opisane w przedmiotowym postępowaniu i załączą do oferty wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp zobowiązani są złożyć następujące oświadczenie: a) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum. 3) Informacje dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605): a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, wejście O, pokój 5a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, wejście C, Kancelaria ogólna Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44831000-4, 39236000-5, 42131100-7, 30237475-9, 31170000-8, 31211300-1, 31211310-4, 31213100-3, 31214100-0, 31214200-1, 31214400-3, 31217000-0, 31221200-3, 31221600-7, 31223000-5, 31224000-2, 31224100-3, 31224700-9, 31224800-0, 31224810-3, 31300000-9, 31330000-8, 31340000-1, 31411000-0, 31434000-7, 31440000-2, 31512100-9, 31512200-0, 31521000-4, 31521320-3, 31524000-5, 31524100-6, 31524120-2, 31531100-8, 31532000-4, 31532100-5, 31532110-8, 31532120-1, 31532400-8, 31532510-2, 31620000-8, 31681100-4, 31711110-7, 31711120-0, 32551500-5, 39714110-4, 44111530-5.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automat zmiechrzowy, Baterie, Bezpieczniki, Gniazda, Dzwonki, Główki, Wkładki, Kasowniki, Klosz, Kontrolki, Koryto do kabli, Lampy, Listwy, Obudowy, Oprawka do świetlówki, Przyciski, Pierścień zaciskowy, Przekaźnik, Puszka, Przewody, Ramki, Startery, Świetlówki, Transformatory, Taśmy, Wyłączniki, Wentylatory, Wtyczki, Żarówki, Przedłużacz, Czujnik, Ochronnik przepięciowy, Stycznik, Przełącznik, Oprawa, Moduł styków pomocniczych, Rozdzielnia, Rurka instalacyjna, Rozdzielnica, Akululator, Latarka, Opaska zaciskowa, Krosówka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.17.00.00-8, 31.21.41.00-0, 31.21.70.00-0, 31.22.16.00-7, 31.22.30.00-5, 31.22.12.00-3, 30.23.74.75-9, 31.21.13.00-1, 31.21.31.00-3, 31.22.12.00-3, 31.22.30.00-5, 31.22.40.00-2, 31.22.41.00-3, 31.22.48.00-0, 31.22.48.10-3, 31.30.00.00-9, 31.33.00.00-8, 31.34.00.00-1, 31.53.11.00-8, 31.52.13.20-3, 31.52.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baterie łazienkowe, Dwuzłączka, Głowica, Korek, Kolano, Kpl śrub do miski ustępowej, Mufa, Złączki, Obejma, Pokrętło, Rury, Syfon, Deska sedesowa, Manszety, Umywalki, Kpl uszczelek do baterii, Wylewki, Nipel, Głowica, Zawory, Przedłużka, Redukcja, Słuchawka prysznicowa, Trójnik, Wąż, Wężyk, Dolnopluk, Górnopłuk, Przycisk do słuchawki, Uchwyt do Prysznica, perlator, Klapa sedesowa, Grzejnik, Naprysk Chrom, Sito zlewozmywakowe, Przyłącze, Zlew, Zawór.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4, 44.41.10.00-4, 44.41.17.10-4, 34.31.25.00-2, 42.13.11.10-0, 44.41.10.00-4, 31.41.10.00-0, 44.52.32.00-4, 42.13.14.00-0, 42.13.22.00-5, 44.53.15.10-9, 44.16.32.30-1, 42.13.14.00-0, 44.62.11.11-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż nowych pomp obiegowych Speck typu BADU Block dla obiegu wody basenowej.
- Utwardzenie placu Obwodu Drogowego w Przygodzicach
- Usługa ochrony mienia, w tym zewnętrznego zabezpieczenia oraz dozoru obiektów wraz z przyległym terenem, położonych w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
- Przeprowadzenie badania sprawozdań finansowych Powiatu Poznańskiego za lata obrotowe 2025, 2026 i 2027.
- Wykonanie remontu systemu schodów zewnętrznych i łazienek w Ośrodku Szkolenia i Wychowania WWK OHP w miejscowości Szamocin.
- Modernizacja urządzenia wodnego zbiornika-stawu śródleśnego na terenie Golęcina w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji oraz cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Jarocinie
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj pod nazwą: "Utworzenie nowych przestrzeni administracyjnych w budynku PSSE we Wrocławiu przy ul. Trzebnickiej 33"
- Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych oraz węzłów sanitarnych w Urzędzie Skarbowym w Zgierzu oraz w Urzędzie Skarbowym w Wieluniu
- Dostawa materiałów branży sanitarnej i pomocniczej z przeznaczeniem dla poszczególnych SOI do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie
- Wymiana opraw oświetleniowych na LED w Publicznej Szkole Podstawowej nr 29 w Opolu
- Modernizacja siedziby GCKSiT w Radkowie oraz zakup wyposażenia gwarancją rozwoju oferty kulturalnej - Etap III
więcej: Czujniki elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.