Ogłoszenie z dnia 2008-12-29
Sierpc: Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, hollu i sanitariatów wraz z utrzymaniem w czystości terenów bezpośrednio przylegających do budynku zajmowanego przez Urząd Skarbowy w Sierpcu przy ul. Piastowskiej 48, codziennie - w dniach ustalonych jako robocze dla Urzędu, przez wszystkie godziny pracy Urzędu, w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2011 r.
Numer ogłoszenia: 380979 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sierpcu, ul. Piastowska 48, Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 0-24 275-21-08, faks 0-24 275 38 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, hollu i sanitariatów wraz z utrzymaniem w czystości terenów bezpośrednio przylegających do budynku zajmowanego przez Urząd Skarbowy w Sierpcu przy ul. Piastowskiej 48, codziennie - w dniach ustalonych jako robocze dla Urzędu, przez wszystkie godziny pracy Urzędu, w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, hollu i sanitariatów wraz z utrzymaniem w czystości terenów bezpośrednio przylegających do budynku zajmowanego przez Urząd Skarbowy w Sierpcu przy ul. Piastowskiej 48, codziennie - w dniach ustalonych jako robocze dla Urzędu, przez wszystkie godziny pracy Urzędu, w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2011 r. 2. Ogólna powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi: - powierzchnia użytkowa budynku - 1330,86 m2, - powierzchnia nieruchomości - 1495 m2, w tym zabudowy 555,26 m2 plus przylegające do Urzędu chodniki przy ul. Piastowskiej i ul. Słonecznej. 3. Koszty wszystkich środków czystości, sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonywania usługi sprzątania oraz worków na śmieci ponosi Wykonawca. Zamawiający ponosi jedynie koszt zakupu mydła, papieru toaletowego oraz ręczników papierowych. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Sprzątania pomieszczeń biurowych polegającego na codziennym odkurzaniu wykładzin podłogowych, dywanów i ścian, codziennym przecieraniu na mokro podłóg, drzwi, parapetów i grzejników, codziennym czyszczeniu mebli i innego wyposażenia, codziennym wybieraniu śmieci z koszy i wynoszeniu ich w workach do śmietnika zlokalizowanego na zewnątrz budynku; pranie wykładzin dywanowych i dywanów oraz myciu paneli ściennych raz w roku. 2) Sprzątania pomieszczeń wspólnych (holle, korytarze, klatki schodowe) polegającego na codziennym odkurzaniu i myciu ich powierzchni oraz na bieżącym utrzymaniu w czystości wycieraczek. Wymagane będzie, aby powierzchnia podłóg w pomieszczeniach wspólnych oraz na Sali Obsługi Podatników była w trakcie pracy Urzędu na bieżąco utrzymywana w czystości. 3) Sprzątania sanitariatów polegającego na codziennym myciu urządzeń sanitarnych (spłuczek, pisuarów, bidetów, umywalek, kabin) środkami czystości, codziennym myciu posadzek, glazury i luster. 4) Sprzątania pozostałych pomieszczeń (pomieszczenia techniczne, archiwa, magazyny, piwnice) w sposób analogiczny jak w pkt. 2. 5) Mycia okien we wszystkich w/w pomieszczeniach. Przez umycie okien i drzwi Zamawiający rozumie umycie: szyb, ram, futryn, żaluzji, wertykali i parapetów od strony wewnętrznej, jak i zewnętrznej. 6) Utrzymania porządku wokół budynku, w tym pielęgnacji i konserwacji terenów zielonych. 7) Oczyszczania terenu posesji Urzędu oraz przylegających do niej chodników przy ul. Piastowskiej i ul. Słonecznej z piasku, śmieci, opadłych liści, skoszonej trawy, gałęzi oraz ich wywożenie poza teren Urzędu. 8) Odśnieżania i usuwania lodu z terenu posesji i z przylegających do niej chodników przy ul. Piastowskiej i ul. Słonecznej oraz posypywania piaskiem. 9) Niezwłocznego stawiania się w siedzibie Zamawiającego, o każdej porze, na wezwanie pracownika ochrony lub upoważnionego pracownika Zamawiającego, w przypadku wystąpienia awarii urządzeń lub innych zdarzeń losowych, w celu wykonania czynności sprzątania usuwających skutki w/w zdarzeń. 5. Zamawiający wymaga, ażeby usługę sprzątania w obiekcie Urzędu Skarbowego wykonywały co najmniej dwie osoby..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 180000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SIERPCU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SIERPCU SP. Z O.O.
- Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Traugutta 33, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 180000
- Oferta z najniższą ceną: 180000 oferta z najwyższą ceną: 189000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatu medycznego RM używanego w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
- ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA GOTOWYCH POSIŁKÓW (CAŁODOBOWE WYŻYWIENIE) DLA PACJENTÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Remont pokrycia dachowego budynku klasztoru Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
- Budowa mostu nr JNI 31001096 w m. Malanowo wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 3715W Ligowo - Mochowo stanowiącej dojazd do obiektu inżynierskiego
- Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - IV postępowanie
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - IV postępowanie
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- 390/2024 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy wskazanych przez ZGN stanowiących inne formy aktywności plenerowych.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.