eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa implantów i endoprotez

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Sosnowiec: Dostawa implantów i endoprotez
Numer ogłoszenia: 380868 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu , pl. Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3682012, 3682449, faks (032) 368 20 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WSS5.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów i endoprotez.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów i endoprotez. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r dz. U. 93 poz. 896 z 2004 r oraz muszą odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr 1-ZESTAW DO TREPANOBIOPSJI Z KANIULĄ EKSTRAKCYJNĄ - 50 szt Część nr 2-ŚRUBOPŁYTKA KOMPRESYJNA BIODROWA PEDIATRYCZNA 12 kpl Część nr 3-Endoproteza cementowa stawu kolanowego - 49 kpl Część nr 4-Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego- 15 kpl Część nr 5 -Spacery do operacji typu discectomia odcinka szyjnego wraz z wypełniaczem 42 szt Część nr 6 -Rozprężana proteza trzonu kręgu w odcinku szyjnym i szyjno-piersiowym kręgosłupa - 10szt Cześć nr 7-Stabilizacja międzytrzonowa - klatki międzytrzonowe odcinka lędźwiowego (plif) -30 kpl Część nr 8-Płyty, wkręty, grotowkręty.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające określone w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki zawarte w ustawie, oraz wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami stanowiącymi integralną cześć SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:- spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, tj.: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. -wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego wymienionych w SIWZ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: -oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 SIWZ; -koncesji, zezwolenia lub licencji; jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym jeśli ustawy nie nakładają obowiązku posiadania w/w dokumentów złożenia oświadczenia wzór nr 5 w rozdziale II SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( art. 26 ust. 2b Ustawy). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, dokumenty i oświadczenia o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 21 ust 1 ustawy składa, co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: -oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 SIWZ; Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego wymienionych w SIWZ Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( art. 26 ust. 2b Ustawy). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, dokumenty i oświadczenia o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 21 ust 1 ustawy składa, co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( art. 26 ust. 2b Ustawy). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, dokumenty i oświadczenia o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 21 ust 1 ustawy składa, co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: -oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 SIWZ; Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego wymienionych w SIWZ Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( art. 26 ust. 2b Ustawy). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, dokumenty i oświadczenia o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 21 ust 1 ustawy składa, co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: -oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 SIWZ; Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego wymienionych w SIWZ Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( art. 26 ust. 2b Ustawy). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, dokumenty i oświadczenia o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 21 ust 1 ustawy składa, co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą prawidłowe wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: -oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 SIWZ; Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego wymienionych w SIWZ Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( art. 26 ust. 2b Ustawy). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, dokumenty i oświadczenia o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 21 ust 1 ustawy składa, co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    -pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, -W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia należy przedstawić świadectwa dopuszczające dany produkt do obrotu zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych. -Materiałów ( np. katalogów, specyfikacji technicznych, opisów merytorycznych itp.) w języku polskim, zawierających informacje o parametrach, cechach techniczno - użytkowych i charakterystyce oferowanych wyrobów dla potwierdzenia i udokumentowania spełniania wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ - dotyczy wszystkich pakietów -Deklaracja zgodności -certyfikat CE ( lub inne) -Oświadczenie o klasie wyrobu -parametry techniczno - użytkowe -wpis do rejestru wyrobów medycznych W sytuacji, gdy oferta dotyczy wyrobów, które nie muszą zgodnie z obowiązującymi przepisami posiadać deklaracji zgodności, certyfikatu CE lub innych należy wpisać nie dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 16.3 Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 16.4 Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: 16.4.1 zmiany stawki podatku VAT wpływającej na wynagrodzenie Wykonawcy; 16.5 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss5.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu Plac Medyków 1, 41-200 Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu pl. Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, Kancelaria pokój nr D-0-2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESTAW DO TREPANOBIOPSJI Z KANIULĄ EKSTRAKCYJNĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy, sterylny zestaw służący do pobierania materiału biopsyjnego z kości długich i talerza biodrowego. Wymagania: -Igła z końcówką typu Luer i wklęsłą krawędzią tnącą. -Piramidalnie zakończony, oznakowany mandryn pozwalający z łatwością penetrować jamę szpikową. -Ergonomiczny uchwyt gwarantujący wygodę w manewrowaniu igłą - siła potrzebna do penetracji jamy szpikowej nie skupia się w jednym punkcie, lecz jest równomiernie rozłożona na powierzchni całej dłoni. -Rozmiar: średnica igły 11 - 13 G, długość igły od 100 do 150 mm - szt.50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŚRUBOPŁYTKA KOMPRESYJNA BIODROWA PEDIATRYCZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania: -Płyta do zespoleń w obrębie nasady bliższej kości udowej -Dwie śruby teleskopowe, kompresyjne do kości gąbczastej o jednakowej średnicy i długości 90-140 mm -3 śruby do kości korowej 31 - 43mm -Instrumentarium umożliwiające montaż płyty techniką minimalnie inwazyjną. Pojemniki na narzędzia i implanty wykonane z materiałów termoodpornych umożliwiających sterylizację. Rozplanowanie rozłożenia narzędzi oraz implantów na tackach w obrębie pojemników zmniejszające ich gabaryty oraz ułatwiające ich ułożenie na stole operacyjnym i podawanie ich w czasie operacji - 12 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Endoproteza cementowa stawu kolanowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komponenty udowe i piszczelowe wykonane ze stopu kobaltowo-chromowego, komponenty polietylenowe wykonane ze wzmocnionego polietylenu z wiązaniami krzyżowymi (sterylizacja gamma w atmosferze gazu obojętnego). Endoproteza dostępna w dwóch opcjach CR i PS do wyboru śródoperacyjnego: Endoproteza CR: komponent udowy anatomiczny (prawy i lewy) w minimum 9 rozmiarach w przedziale od 55 do 80mm, taca piszczelowa polerowana dostępna w 7 rozmiarach w przedziale od 63 do 87mm, 3 rodzaje wkładek polietylenowych (różne krzywizny powierzchni artykulacji) w 5 grubościach i 5 szerokościach mocowanych do komponentu piszczelowego specjalną zawleczką Endoproteza PS: komponent udowy anatomiczny (lewy i prawy) w minimum 9 rozmiarach z tzw. otwartą klatką Insalla (umożliwiające przeprowadzenie poprzez implant gwoździa wstecznego), taca piszczelowa polerowana dostępna w 7 rozmiarach w przedziale od 63 do 87mm, wkładki polietylenowe dostępne w 8 grubościach i 5 szerokościach mocowanych do komponentu piszczelowego specjalną zawleczką Opcjonalnie wersja tacy piszczelowej typu monoblok w minimum 5 szerokościach i 5 grubościach.- 49 komletów Komponent udowy- Szt. 1 Komponent piszczelowy- Szt. 1 Wkładka polietylenowa -Szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzpień bezkołnierzowy w 10 standardowych rozmiarach (110-155 mm), w kształcie klina w 1/3 bliższej pokryty okładziną tytanową w części medialnej korundowany. Część dystalna trzpienia polerowana i zwężona. Stożek 12/14 mm. Głowa metalowa o 5 długościach szyjki i ceramiczna o 3 długościach szyjki. Panewka tytanowa może być stosowana jako panewka press-fit lub mocowana za pomocą śrub. Panewka w rozmiarach średnicy zewnętrznej od 36 do 80 mm: wielootworowa, trójotworowa lub bezotworowa. Insert z polietylenu nowej generacji o podwyższonej gęstości, w wersji symetrycznej i z nawisem antyluksacyjnym 10 i 20 stopni. Panewka posiada mechanizm antyrotacyjny i blokujący, którego konstrukcja umożliwia śródopercyjną wymianę insertu - 15 kompletów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Spacery do operacji typu discectomia odcinka szyjnego wraz z wypełniaczem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do uzupełniania przestrzeni międzykręgowych w odcinku szyjnym. Materiał: peek. Wysokość od 5 do 10 mm. Powierzchnia implantu ząbkowana, dostępna w dwóch kształtach: zakrzywione i klinowe. Spacery sterylne łącznie z biomateriałem (czysty trójfosforan wapnia). Wyposażone w znaczniki radiologiczne, tytanowe. Kształt implantów umożliwiający odtworzenie fizjologicznej krzywizny kręgosłupa szyjnego. Instrumentarium pozwalające na precyzyjne wykonanie gniazda pod klatkę. W zestawie wymagany dystraktor typu Caspar i narzędzia do małoinwazyjnego pobierania przeszczepów kostnych z talerza kości biodrowej. Brak elementów metalowych w konstrukcji implantu, powodujących artefakty w MRI, CT. Komplet: 1 spacer na 1 operowany poziom szt.42.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rozprężana proteza trzonu kręgu w odcinku szyjnym i szyjno-piersiowym kręgosłupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania: Materiał: tytan Rozprężalny in-situ implant trzonu kręgu połączony z płytką stabilizacyjną Samodzielny implant dla części szyjnej i szyjno-piersiowej kręgosłupa (do Th3 włącznie), niewymagający dodatkowej stabilizacji Różne kąty przylegania protezy do sąsiednich trzonów (0, 6, 12 i 18 o) Wysokość implantu wahająca się od 13 mm do 65 mm 2 rodzaje śrub (możliwość wyboru śródoperacyjnie) - śruby do kości gąbczastej oraz śruby rozporowe do słabej kości Końcowa fiksacja implantu przy użyciu śruby blokującej Możliwość upakowania materiału kostnego w obrębie protezy. Pojemniki na narzędzia wykonane z materiałów termoodpornych umożliwiających sterylizację. Wielopoziomowe rozplanowanie rozłożenia wszczepów i narzędzi na tackach w obrębie pojemników zmniejszające ich gabaryty oraz ułatwiające ich ułożenie na stole operacyjnym i podawanie ich w czasie operacji. Komplet: proteza + 4 śruby szt 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: - Stabilizacja międzytrzonowa- klatki międzytrzonowe odcinka lędźwiowego ( plif).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania: - Klatki o kształcie prostopadłościennym do stabilizacji międzytrzonowej kręgosłupa lędźwiowego, sterylne - Klatki wykonane z Tytan - Optimum - W zestawie system umożliwiający wypełnienie implantu szpikiem kostnym lub krwią pod ciśnieniem - Szorstka powierzchnia implantu zapobiegająca migracji - Struktura wysokoporowata (min. 60 %) wspomagająca osteointegrację, osteokondukcyjność implantu - Kształt implantu umożliwiający dopasowanie do powierzchni blaszek granicznych trzonów oraz odtworzenie lordozy - Wysokość implantów 7-15 mm - Możliwość wprowadzania implantów techniką rotacji in situ. - W zestawie przymiary umożliwiające optymalną dystrakcję i dobór właściwego rozmiaru klatki - W zestawie instrumentarium pozwalające na bezpieczne, śródoperacyjne usunięcie implantu - W zestawie narzędzia umożliwiające wytworzenie loży pod implant oraz dystraktor międzytrzonowy - W zestawie specjalna igła ze strzykawką do pobierania szpiku z talerza biodrowego - Pojemniki na narzędzia wykonane z materiałów termoodpornych umożliwiających sterylizację. Rozplanowanie rozłożenia narzędzi na tackach w obrębie pojemników zmniejszające ich gabaryty oraz ułatwiające ich ułożenie na stole operacyjnym i podawanie ich w czasie operacji - 30 kpl Klatka- Szt. 2 Igła do pobierania szpiku -Szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Płyty, wkręty, grotowkręty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyta wąska 2,5 mm, ilość otworów od 4 do 16 pod wkręty o średnicy 4,5 mm -szt 20 Wkręt do kości gąbczastej o średnicy 6,5 mm i długości od 25 mm do 140 mm -szt 120 Wkręt do kości gąbczastej o średnicy 4,0 mm i długości od 1.0 mm do 70 mm -szt 100 Grotowkręt do kości korowej samogwintujący 4,5 z gwintem metrycznym M 6 o średnicy - 6 mm - szt 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.