eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA DRUKAREK I KOMPUTERÓW NA POTRZEBY ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I ADMINISTRACJI DOMÓW KOMUNALNYCH W WARSZAWIE



Ogłoszenie z dnia 2005-07-29

POZYCJA 38079

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA DRUKAREK I KOMPUTERÓW NA POTRZEBY ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I ADMINISTRACJI DOMÓW KOMUNALNYCH W WARSZAWIE

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, do kontaktów: Leszek Łumiński, ul. Szwoleżerów 5 lok. 104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, fax 022 3366192, e-mail: mikulska.beata@zgn.waw.pl, www.zgn.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, Leszek Łumiński, ul. Szwoleżerów 5 / 104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 3366157, fax 0-22 3366192, e-mail: luminski.leszek@zgn.waw.pl, www.zgn.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA DRUKAREK I KOMPUTERÓW NA POTRZEBY ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I ADMINISTRACJI DOMÓW KOMUNALNYCH W WARSZAWIE. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa na potrzeby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami i Administracji Domów Komunalnych w Warszawie: -drukarek laserowych monochromatycznych - 55 szt. -drukarek atramentowych - 12 szt. -drukarki laserowej kolorowej - 1 szt. -zestawów komputerowych I - 65 szt. -zestawów komputerowych II - 5 szt. -komputerów przenośnych - 2 szt. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 tyś Euro Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach: CZĘŚĆ PRZETARGOWA I - DRUKARKI - 55 szt. drukarek laserowych monochromatycznych, 15 szt. drukarek atramentowych, 1 szt. drukarka laserowa kolorowa. CZĘŚĆ PRZETARGOWA II - KOMPUTERY - 65 szt. zestawów komputerowych I, 5 szt. zestawów komputerowych II, 2 szt. komputerów przenośnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Dla części I - 2 300 zł, dla części II - 5 400 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy: 1. przedstawią wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie 2. przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę - a. minimum 100.000,00 zł. składając ofertę w części przetargowej I, b. minimum 200. 000,00 zł składając ofertę w części przetargowej II, c. minimum 300.000,00 zł składając ofertę na dwie części przetargowe. 3. spełniają inne wymogi określone w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 80% Termin gwarancji - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.09.2005, cena - 12. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.09.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.09.2005, godzina 11:15, Siedziba Zamawiającego pok. 209.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.