To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-20
Krosno: Dostawa wraz z montażem stołu okulistycznego operacyjnego, stolików zabiegowych, foteli asystenckich i narzędzi okulistycznych EZ/215/113/2014.
Numer ogłoszenia: 380760 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312506 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem stołu okulistycznego operacyjnego, stolików zabiegowych, foteli asystenckich i narzędzi okulistycznych EZ/215/113/2014..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia, warunki dotyczące przedmiotu i realizacji zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem: a) Pakiet 1 - stół operacyjny okulistyczny - 1 sztuka b) Pakiet 2 - stoliki zabiegowe c) Pakiet 3 - narzędzia okulistyczne zestaw 1 d) Pakiet 4 - narzędzia okulistyczne zestaw 2 e) Pakiet 5 - narzędzia okulistyczne zestaw 3 f) Pakiet 6 - narzędzia okulistyczne zestaw 4 g) Pakiet 7 - narzędzia okulistyczne zestaw 5 h) Pakiet 8 - fotele asystenckie -2 sztuki 2. Szczegółowe warunki i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte: a) Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2) b) We wzorze umowy (załącznik nr 4).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Stół operacyjny okulistyczny 1 sztuka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Consultronix S. A., Ul. Racławicka 58, 30-017 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78400,00
Oferta z najniższą ceną: 78400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: NARZĘDZIA OKULISTYCZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABJ-VISION Sp. z o. o., Ul. Głowno 76, 95-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29034,72
Oferta z najniższą ceną: 29034,72 / Oferta z najwyższą ceną: 29034,72
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: NARZĘDZIA OKULISTYCZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDIRO EDWARD I ROBERT ŁUKASZEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDIRO EDWARD I ROBERT ŁUKASZEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- EDIRO Edward i Robert Łukaszewicz Spółka Jawna, ul. Lazurowa 185 m.3, 01-476 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11396,16
Oferta z najniższą ceną: 11396,16 / Oferta z najwyższą ceną: 11396,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- DOSTAWA MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim "Kolorowe Nutki" w Krośnie, ul. Mirandoli Pika 3, 38-400 Krosno
- Poprawa bezpieczeństwa pieszych na Os. Traugutta w Krośnie
- "Dostawy różnych materiałów pomocniczych i szkła laboratoryjnego"
- Rozbudowa "Zielonego Zakątka" na Osiedlu im. Stefana Grota Roweckiego w Krośnie z doposażeniem w urządzenia sportowo zabawowe
- Zakup samochodu osobowego hybrydowego
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego
- Dostawa myjni endoskopowych
- Dostawa cewnika do manometrii anorektalnej kompatybilnego z modułem Mano Scan A120 posiadanym przez Zamawiającego Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK" Sp, z o.o
- Dostawa sprzętu medycznego dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w Warszawie w podziale na 5 części
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i mebli w ramach realizacji projektu Wsparcie kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych Gminy Siewierz
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Jasieńcu w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.