eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › budowa bydynków mieszkalnych wielorodzinnych A i B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-24

POZYCJA 38067

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stargard Szczeciński: budowa bydynków mieszkalnych wielorodzinnych A i B Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., do kontaktów: Aleksander Michalski, ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 578 27 60 wew. 51, fax 091 577 15 35, e-mail: amichalski@tbs.stargard.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tbs.stargard.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Renata Chabowska, ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 578 27 60 wew. 41, fax 091 577 15 35, e-mail: rchabowska@tbs.stargard.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Renata Chabowska, ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 578 27 60 wew. 41, fax 091 577 15 35, e-mail: rchabowskai@tbs.stargard.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy; budowa budynków na wynajem, zarządzanie i administrowanie nieruchomości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa bydynków mieszkalnych wielorodzinnych A i B. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Cz. Tańskiego 12a, b i 14 a, b Stargard Szczeciński. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: budowa dwóch budynków wielorodzinnch "pod klucz" wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w określonym zakresie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do: 1. Przygotowania terenu pod budowę : wycinki drzew szt. 27, rozbiórki istniejących piwnic i fundamentów 183m . 2. Budowy "pod klucz" dwóch budynków wielorodzinnych A (24 mieszkania) i B (22 mieszkania). Każdy z nich to budynek 3 -kondygnacyjny dwuklatkowy z częściowo użytkowym poddaszem, całkowicie podpiwniczony, wyposażony w instalacje: co., wodociągową (c.w, i z.w.), kanalizacji sanitarnej, elektryczną, gazową, telefoniczną, telewizyjną, domofonową, odgromową, Budynki wykonane zostaną w technologii tradycyjnej murowanej ze stropami z płyt wylewanych, elewacja z tynku cienkowarstwowego na styropianie, dach naczółkowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą dachówkopodobną. Budynek A: p.u. mieszkań 1 208 m kw., kubatura 6 178m sześc. Budynek B: p.u. mieszkań 1 185 m kw., kubatura 5 992m sześc. 3. Budowy kanalizacji deszczowej. 4. Budowy przykanalików kanalizacji sanitarnej. 5. Zagospodarowania terenu wraz z parkingami (808m kw.), drogami (1230m kw.), chodnikami (748m kw.), placem zabaw (223m kw.), zielenią (2898m kw.) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 13

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 45 000 PLN. Wadium w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego w Banku PEKAO S.A. O/Stargard Szczeciński nr 10 1240 3901 1111 0000 4220 4466 najpóźniej w dniu 23.08.2006 r 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Dysponują: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy, - kierownikami robót w specjalnościach: elektrycznej, sanitarnej, z których każdy legitymuje się co najmniej 2 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót wewnętrznych i zewnętrznych w danej branży. c) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia w ramach których wybudowano budynki o łącznej kubaturze min. 6000 m sześc. i wartości min. 2,5 mln. złotych. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uważa się budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub zamieszkania zbiorowego w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 7 kwietnia 2004r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 109 z 2004r. poz. 1156), d) Osiągnęli za okres ostatnich trzech lat obrachunkowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, średnioroczny przychód ze sprzedaży robót budowlanych w wysokości min. 3,5 mln. złotych. e) Uzyskali za rok 2005 wskaźnik Altmana (liczony wg załącznika nr 8) nie mniejszy niż 1,25. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez wykonawców wspólnie ubiegających się. o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków, o których mowa w niniejszym pkt, lit, c) i d) będą sumowane. Warunek zawarty pod lit. e) musi być spełniony przez każdego z wykonawców występujących wspólnie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w przetargu oceniane będzie wg. formuły "spełnia -nie spełnia" na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia postawione warunki Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych -Formularz nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego dla wykonawcy naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości w uiszczaniu podatku i opłat lub zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyska! przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześnie; niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego dla wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społeczneiao obraku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (podmiot zbiorowy), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, licząc wstecz od terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, o których mowa w rozdz. V lit. c) (doświadczenie wykonawcy) z informacją o wartości robót wykonawcy - Formularz nr 3 . 7.1. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót. 7.2, Bilans, rachunek zysków i strat, informację dodatkową wraz z opinią jeżeli podlegają badaniu przez biegłego rewidenta, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy ni? ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. 8. Wykaz osób przewidzianych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji zamówienia wraz z informacją odnośnie doświadczenia Formularz nr 4. 8.1 .Kopie stosownych uprawnień budowlanych osób przewidzianych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych. 8.2.Ważne (w dacie złożenia oferty) zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 9. Pełnomocnictwo/a w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty i /lub potwierdzania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów nie wynika ze złożonego dokumentu rejestracyjnego. 10. Dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców wspólnie składających ofertę do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt, 2,3,4 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, c. nic zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 11.1 Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5 wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokument dotyczy. Dokumenty o których mowa w pkt. 11 lit, a) i c) i pkt 11.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument wymieniowy w pkt. 11 lit. b) nic wcześniej jak 3 miesiące przed tym terminem. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nic wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11 i 5 niniejszego rozdziału, zastępuje sieje dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.stargard.pl. Opłata: 310 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: po złożeniu wnisoku (pisemnie lub faksem), płatne gotówką przy odbiorze lub zazaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2006 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.08.2006, godzina 14:10, siedziba zamawiającego - sala przetargów ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.