eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Meble biurowe i medyczne z montażem. Znak sprawy 106/2011

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-04

Warszawa: Meble biurowe i medyczne z montażem. Znak sprawy 106/2011
Numer ogłoszenia: 3805 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321995 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, faks 022 8126732.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Meble biurowe i medyczne z montażem. Znak sprawy 106/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa Mebli biurowych i medycznych z montażem - łącznie 2 części: Część I - meble biurowe z montażem (Poz.- Nazwa mebla - Ilość) 1. FOTEL GABINETOWY- obrotowy, typu F5 - 6 szt; 2. SZAFKA kuchenna stojąca pod zlewozmywak wpuszczany z blatem kuchennym, na nóżkach - 1 szt; 3. WERSALKA z pojemnikiem na pościel - 2 szt; 4. SZAFKA STOJĄCA kuchenna - 1 szt; 5. SZAFKA kuchenna - wisząca - 2 szt; 6. SZAFKA kuchenna - wisząca - 1 szt; 7. SZAFKA kuchenna - wisząca - 1 szt; 8. Podstawka jezdna pod jednostkę centralną komputera- 5 szt; 9. STOLIK OKOLICZNOŚCIOWY - 2 szt; 10. SZAFA AKTOWA - 1 szt; 11. FOTEL GOŚCINNY - 2 szt; 12. SZAFKA kuchenna stojąca - 2 szt; 13. SZAFA AKTOWA - drzwi pełne -1 szt; 14. SZAFA ubraniowo - aktowa -1 szt; Część II - meble i sprzęt ze stali kwasoodpornej z montażem (Poz.- Nazwa mebla - Ilość) Sala operacyjna 1. Taboret bez oparcia - 3 szt; 2. Stolik opatrunkowy narzędziowy - 2 szt; 3. Stolik opatrunkowy narzędziowy - 1 szt; 4. Podest jednostopniowy - 1 szt; 5. Stół z blatem roboczym - 1 szt; 6. Stelaż na worki foliowe 60l - 4 szt; 7. Stojak do płynów - 2 szt; 8. Stolik opatrunkowy narzędziowy -1 szt; 9. Stoli opatrunkowo zabiegowy -1 szt; 10. Szafka - 3 szt; 11. Szafka -1 szt; 12. Regał sześciopółkowy - 1 szt; 13. Parawan - 2 szt; 14. Szafa - 1 szt; 15. Wózek wielofunkcyjny - 1 szt; Śluza szatniowa 16. Szafa szatniowa - 6 szt; Śluza 17. Regał listwowy - 2 szt; 18. Wieszak - 8 szt; 19. Regał listwowy - 2 szt; 20. Kosz - 8 szt; 21. Kosz - 4 szt; Brudownik 22. Regał pięciopółkowy - 1 szt; Myjnia chirurgiczna 23. Regał pięciopółkowy - 1 szt; Magazyn II 24. Regał sześciopółkowy - 2 szt; 25. Regał listwowy - 2 szt; 26. Kosz - 10 szt; Magazyn I 27. Regał sześciopółkowy - 2 szt; 28. Regał - 2 szt; 29. Parawan teleskopowy - 4 szt;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 33.19.20.00 - Meble medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble biurowe z montażem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JARD Sp. z o.o., Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7118,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9528,81

  • Oferta z najniższą ceną: 9528,81 / Oferta z najwyższą ceną: 19307,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Meble i sprzęt ze stali kwasoodpornej z montażem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRIBO Sp. z o.o., Al. Pokoju 5, 86-060 Nowa Wieś Wielka, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56685,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59279,10

  • Oferta z najniższą ceną: 59279,10 / Oferta z najwyższą ceną: 60637,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.