Ogłoszenie z dnia 2009-02-16
Włocławek: SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI
W METODACH E-111, MAG-135 ORAZ TIG -141
Numer ogłoszenia: 38053 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI W METODACH E-111, MAG-135 ORAZ TIG -141.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników podstawowych uprawnień spawalniczych, w zakresie spawania stali niestopowej (grupy materiałowej 1) tj. blach i rur spoinami pachwinowymi, w następujących metodach: a) metoda E-111, b) metoda MAG-135, c) metoda TIG-141, Kurs należy przeprowadzić zgodnie z aktualnymi regulacjami prawnymi w sprawie szkolenia spawaczy oraz na podstawie aktualnego programu określonego w wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Przy przygotowywaniu programu szkolenia konieczne jest powołanie się na aktualne wytyczne Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Jeden uczestnik szkolenia może wybrać maksymalnie 3 metody, w zakresie których będzie szkolony. Rezultatem kursu ma być uzyskanie przez uczestników książek spawacza z uprawnieniami na maksymalnie trzy metody spawania. W wyjątkowych przypadkach, jeśli osoba bezrobotna potrzebuje uprawnień na jedną z metod (ponieważ posiada uprawnienia na pozostałe lub ma gwarancję pracy), może zostać zakwalifikowany tylko na jedną metodę spawania. Liczba uczestników wynosi: minimum 1 maksimum 2 grupy 15 osobowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 09.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NieIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oferty zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji. Zamawiający odrzuca ofertę w sytuacjach określonych w art. 89 ust. 1 ww. ustawy. 2.1. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów, wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. UWAGA: Zamawiający ma prawo zażądać od wykonawcy przedłożenia tłumaczenia dokumentu przez przysięgłego tłumacza jeżeli tłumaczenie załączone do oferty budzi wątpliwości. Nie przedłożenie tłumaczenia w miejscu i czasie wyznaczonym przez zamawiającego skutkuje wykluczeniem wykonawcy. 2.2. Oferta musi być złożona w kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron musi rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty. Zamawiający nie wymaga numerowania stron, jeżeli oferta jest trwale zespolona. 2.3. Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej kopercie. Na kopercie należy podać: 2.3.1. nazwę przedmiotu zamówienia, tj. nazwę kursu 2.3.2. dokładną nazwę i adres wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1.1. szczegółowy program szkolenia dla każdej metody, 1.2. harmonogram szkolenia grupy I 1.3. preliminarz kosztów 1.4. opis warunków lokalowych - miejsce (adres), w którym będzie odbywać się szkolenie, - wielkość sali wykładowej, w której będą odbywać się zajęcia w m2 (w przypadku korzystania z kilku różnych sal należy w harmonogramie szkolenia wskazać , w której sali będą odbywać się zajęcia), - wielkość spawalni, w której będą odbywać się zajęcia praktyczne w m2 wraz z ilością stanowisk na zajęcia praktyczne, należy podać również wyposażenie tych stanowisk, sposób oddzielenia (stałe przegrody czy przenośne) oraz sposób wentylacji sali (w przypadku korzystania z kilku różnych sal należy w harmonogramie szkolenia wskazać , w której sali będą odbywać się zajęcia), - opis innych pomieszczeń, z których rzeczywiście będą korzystać kursanci. 1.5. opis sprzętu wykorzystywanego podczas zajęć na kursie: 1.5.1. spawarki - typy, rodzaje i ilość spawarek w każdej metodzie do dyspozycji kursantów, 1.5.2. urządzenia i pomoce dydaktyczne, które będą wykorzystywane podczas zajęć, 1.6. certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową (np. akredytacja, normy ISO), jeżeli instytucja szkoleniowa posiada certyfikaty, 1.7. charakterystykę kadry dydaktycznej 1.7.1. Curriculum Vitae każdego wykładowcy, 1.7.2. kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje kadry - dokument potwierdzający wykształcenie a dla osób prowadzących praktyczną naukę wymagane są uprawnienia spawalnicze - kserokopie książeczek spawalniczych, 1.8. kserokopia ważnego, co najmniej na okres trwania szkolenia, atestu z Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub Urzędu Dozoru Technicznego na bazę lokalową Wykonawcy (atest powinien wskazywać bazę, w której przeprowadzone będą zajęcia praktyczne, jeżeli jest to inne miejsce niż siedziba Wykonawcy - atest na bazę). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji atestów przez kontakt z Instytutem Spawalnictwa w Gliwicach w celu potwierdzenia czy wszystkie należności finansowe związane z wydaniem atestu zostały uregulowane przez posługującego się nim Wykonawcę. 1.9. oświadczenie stanowiące zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawca niespełniający warunków określonych w art. 22 i art. 24 zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne, 1.10. oferta - formularz 1.11. oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 1.12. kserokopię wzoru wydawanego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia 1.13. kserokopię książeczki spawacza 1.14. kserokopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, 1.15. oświadczenie o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób, 1.16. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 1.17. w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). UWAGA: Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania instytucji szkoleniowej zgodnie z: Krajowym Rejestrem Sądowym, Rejestrem Handlowym, wpisem do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich właścicieli lub zgodnie z innym dokumentem założycielskim wskazującym osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwa, z treści, których wynika umocowanie do podpisania oferty przez pełnomocników. W przypadku dołączenia jakiejkolwiek kserokopii dokumentu, powinna ona zostać potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem - pieczątką i podpisem osoby upoważnionej do składania oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50.00
- 2 - Warunki lokalowe, sprzętowe i certyfikaty jakości - 25.00
- 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek:
Powiatowy Urząd Pracy
Ul. Kapitulna 24
87-800 Włocławek
Pok. 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy Ul. Kapitulna 24 87-800 Włocławek Pok. 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Świadczenie usług kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2026 roku"
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Utrzymanie czystości i porządku na wyznaczonych obiektach na terenie Gminy Miasto Włocławek w 2026 r., obejmujące m.in. przejście podziemne, tereny zewnętrzne Centrum Przesiadkowego, dźwigi osobowe
- "Przewóz dzieci do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku w roku 2026"
- Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie Sali konferencyjnej Infrastruktura w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery - kurs prawa jazdy
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawod. dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach proj.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR" (2 części) II postępowanie
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - IV Edycja"
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli będących uczestnikami projektu"24krokidorozwoju-każdyinny,każdyważny,wszyscy równi"
- "Usługi szkoleniowe - organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn. "Praktyka czyni mistrza - praktyczne formy edukacji uczniów technikum Powiatu...
- Usługi szkoleniowe-organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn.Praktyka czyni mistrza-praktyczne formy edukacji uczniów technikum...
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





