eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łochyńskodobudowa dwóch szybów windowych z dostawą i montażem wind do budynków I i II Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku gm. Rozprza



Ogłoszenie z dnia 2006-07-24

POZYCJA 38051

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łochyńsko: dobudowa dwóch szybów windowych z dostawą i montażem wind do budynków I i II Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku gm. Rozprza Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku, do kontaktów: Kaczmarek Urszula, 97-340 Rozprza Łochyńsko, 97-340 Łochyńsko, woj. łódzkie, tel. 044 615 80 13, fax 044 615 80 13, e-mail: zp.ula@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: dom pomocy społecznej; pomoc społeczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dobudowa dwóch szybów windowych z dostawą i montażem wind do budynków I i II Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku gm. Rozprza. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku gm. Rozprza. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dobudowa dwóch szybów windowych z dostawa i montażem wind do budynków I i II Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku gm. Rozprza Wykonanie zadania obejmuje: - Wybudowanie dwóch szybów windowych w technologii tradycyjnej, - Montaż dwóch wind osobowych, - Wykonanie zasilania urządzenia dźwigowego wraz z projektem budowlanym, na podstawie własnej analizy kosztów, - Próby, odbiory i rozruch z udziałem wymaganych instytucji państwowych, w tym UDT, - Uzyskanie pozytywnej decyzji UDT dopuszczającej przedmiot zamówienia do eksploatacji zgodnie z art. 14 ustawy z 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122, poz.1321 z 2000r.), - Wykonanie ewentualnych zaleceń poodbiorowych Urzędu Dozoru Technicznego, - Dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu osobowego z instrukcjami obsługi, konserwacji i eksploatacji - Wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, atestami, dopuszczeniami, certyfikatami, itp., - Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2,5 data rozpoczęcia: 01.09.2006; lub data zakończenia: 20.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 5 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a przede wszystkim : a) Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności budowlanej udokumentowane stosownym zapisem we właściwym rejestrze sądowym lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj, wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od daty otwarcia ofert, z należytą starannością, przynajmniej jeden szyb windowy w obiekcie kubaturowym (budynki mieszkalne wielorodzinne, budynki użyteczności publicznej, handlowe lub kubaturowe obiekty sportowe) i zamontowali w nim urządzenie dźwigowe, a wartość tych robót wynosiła min. 150 tys. zł; c) Dysponujący odpowiednim potencjałem ludzkim, tj. zatrudniali średnio przez ostatnie 6 miesięcy, licząc od daty składania ofert, minimum 10 osób; d) Udokumentują, że w okresie ostatnich dwóch lat osiągnęli obrót min. 300 tys. zł za każdy rok - wymagana potwierdzona kserokopia rachunku zysków i strat lub książki przychodów i rozchodów. e) Wykonają przedmiotowe zamówienie w terminie do dnia 20 listopada 2006r ( za termin zakończenia robót przyjmuje się datę protokółu z końcowego odbioru przedmiotu zamówienia). f) Zapoznali się z projektem umowy i nie wnoszą zastrzeżeń co do jej treści i akceptują warunki w niej zawarte; g) Zobowiążą się do ubezpieczenia budowy i robót na kwotę brutto zaoferowaną w przetargu, z tytułu szkód które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej i scedowania prawa z tytułu polisy na Zamawiającego; h) Udzielą Zamawiającemu gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz wszystkie wbudowane materiały i urządzenia na okres min. 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego inwestycji oraz zapewnią nieodpłatnie w tym okresie niezbędny serwis i przeglądy; i) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy PZP) j) Wpłacą wadium w wysokości i terminie określonym w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Nie spełnienie chociażby jednego z n/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do działalności budowlanej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować wykonanie zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane i wpis do Izby Zawodowej osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (tylko dla podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - kosztorys sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót - oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy załączonym do SIWZ i nie wnoszeniu do niej uwag - oświadczenie o udzieleniu zamawiającemu gwarancji i zapewnieniu serwisu na okres 36 miesięcy na wykonane roboty oraz wbudowane urządzenia i materiały - oświadczenie o zobowiązaniu do ubezpieczenia umowy na okres i kwotę wymienioną w SIWZ - dowód wniesienia wadium w formie i kwocie określonej w SIWZ Inne dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem ludzkim pozwalającym na wykonanie powyższego zamówienia składa następujące dokumenty - wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach robót polegających na budowie w obiektach kubaturowych (mieszkalnych wielorodzinnych , użyteczności publicznej, handlowych bądź sportowych), szybu windowego wraz z montażem urządzenia dźwigowego i wartość robót wynosiła minimum 150 tys. Zł (wymagane potwierdzenie inwestora) - informacji na temat średniej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich sześciu miesięcy - dokumenty potwierdzające wysokość obrotu w latach 2004 i 2005 tj. kserokopie rachunku zysków i strat lub książki przychodów i rozchodów - wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia lub oświadczenie, że wykonawca wykona całość robót samodzielnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrowski.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 15.09.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2006, godzina 12:15, Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku gm. Rozprza pokój nr 7 w budynku biurowym.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.